Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینزاگی معتقد است ثبات در نتیجه گیری به تیمش انگیزه داده است. 

سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر می گوید اگر سنسی و وسینو در این تیم بمانند خوشحال می شود. 

طرفداری | سیمونه اینزاگی در کنفرانس خبری قبل از دیدار با آتالانتا حاضر شد و پاسخگوی خبرنگاران بود. به نقل از اف سی اینتر نیوز سرمربی ایتالیایی نراتزوری گفت:

ما در دیدار سوپرکاپ به شایستگی مقابل حریفی پیروز شدیم که عملکرد خوبی مقابل مان داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن بازی ابتدا عقب افتادیم اما متمرکز ماندیم. من به بچه ها گفتم که می خواهم شما را پس از سوت پایان بازی خوشحال ببینم که آنها این کار را انجام دادند. چهارشنبه شب یک تجربه عالی برای ما بود و کسب اولین جام در مقابل هوادارانمان زیباست. با این حال این موفقیت دیگر بخشی از گذشته است و می دانیم که دیگر باید جشن و شادی را کنار بگذاریم زیرا بازی فردا بسیار پیچیده خواهد بود. این یک مسابقه فیزیکی و با ریتم و سرعتی بالا است و دوئل ها بر سر توپ تعیین کننده خواهند بود. در مقابل تیم هایی مثل آتالانتا باید متمرکز ماند و دوئل ها را برنده شد. باید بدانیم چه زمانی باید بازی خود را کنیم و بدانیم چگونه رنج بکشیم. ما باید در فراموش کردن پیروزی زیبای خود در سوپرکاپ خوب عمل کنیم زیرا مسابقه با آتالانتا یک چالش مهم در راه اسکودتو خواهد بود. 

دیدار دو تیم که خیلی خوب بازی می کنند؟ من هم اینگونه فکر می کنم و بازی خوبی انتظار می رود. اولین و سومین خط حمله برتر سری آ که هر دو فوتبالی عالی و همراه با پرس را انجام می دهند به مصاف هم می روند. گاسپرینی الهام بخش اینزاگی بوده؟ گاسپرینی و آتالانتا سال هاست که خوب کار می کنند. در طول سال های اخیر فوتبال تکامل یافته و فضا ندادن به حریف در زمین اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است. مسابقه فردا دیداری فیزیکی خواهد بود و به مانند دیدار رفت دو تیم، می تواند زیبا باشد. فکر می کنم همینگونه نیز خواهد شد. اهمیت دیدار فردا برای رقابت به منظور اسکودتو؟ مطمئنا دیداری مهم است، زیرا آتالانتا در رتبه چهارم قرار دارد و در سال های اخیر همیشه در جمع 4 تیم نخست بوده است. آنها در حال ادامه دادن به پیشرفت هستند. 

اینزاگی درب قفس را به روی شیر (الکسیس سانچز) باز خواهد کرد؟ سانچز در سوپرکاپ نقش مهمی داشت، او بازیکن بزرگی است و من خوشحالم که سرمربی او و بقیه هم تیمی هایش هستم. دیدن عملکرد خوب بازیکنان تعویضی برای یک مربی رضایت بخش است. در سوپرکاپ دیدیم که کوریا حرکت را شروع کرد، سپس دیمارکو توپ را ارسال و دارمیان آن را لمس کرد و سانچز نیز آن را به گل تبدیل کرد. ویدال نیز که دیگر بازیکن تعویضی بود تعیین کننده بود زیرا پس از ورود عملکرد بسیار خوبی داشت. امروز من بازیکنانی که 120 دقیقه در سوپرکاپ بازی کردند را  ارزیابی خواهم کرد. همچنین باید به ارزیابی روشی که قرار است فردا بازی کنیم بپردازم. 

تداوم بردها به اینتر انگیزه داده است

گل در سوپرکاپ شروع جدیدی برای سانچز؟ در چند بازی اخیر او خیلی خوب کار کرده و یک بازیکن مهم در دو ماه اخیر برای ما بوده است. سانچز بازیکنی با کیفیت است، یک بازیکن مثبت که همیشه می خواهد پیشرفت کند. او با اشتیاق زیادی تمرین می کند و برایش خوشحالم و فکر نمی کنم که نیازی به گلزنی مقابل یووه داشت.

علاقه برای حضور دیبالا در اینتر؟ این اخبار را شنیده‌ام اما دوست ندارم در مورد بازیکنان تیم‌های دیگر صحبت کنم. من در مورد بازیکنان خودم صحبت می‌کنم و افتخار می‌کنم و بسیار خوشحالم که سرمربی چنین بازیکنانی هستم. همه آنها حتی ساتریانو که برای کسب تجربه جدا می شود همیشه در دسترس بودن خود را نشان داده اند.

تغییر اینتر در بازی با سایر تیم های مدعی نسبت به قبل؟ فکر می کنم میزان آگاهی و هوشیاری ما نسبت به قبل تغییر کرده است. من بازی رفت مقابل آتالانتا را مرور کردم، از همان ابتدای بازی خوب کار کردیم، اما برخی اشتباهات منجر به از دست رفتن امتیاز شد. آگاهی و ثبات در عملکرد و نتایج به ما انگیزه داده است و اکنون حتی کسانی که به عنوان تعویضی به میدان می آیند به بهترین شکل کار می کنند. سوپرکاپ گواه آن است. 

دلیل موفقیت اینزاگی در 4 فینال از 5 فینالی که در آن حاضر بوده؟داشتن بازیکنانی مثل نفراتی که در لاتزیو و اکنون در اینتر داشته ام و همچنین اشتباه نکردن در بازی های خاص راز آن است. تنها درخواست من از بازیکنان اینتر این بود کاری کنند که پس از مسابقه شاد باشند. 

اینزاگی منتظر هدیه از ژانگ به ویژه در سمت چپ؟ ما همیشه با رئیس باشگاه در تماس هستیم و من خوش شانس هستم که ماروتا، آسیلیو و داریو باچین 24 ساعته کار و تلاش می کنند. ما می دانیم که همیشه می توانیم رشد کنیم، فوتبال دائما در حال پیشرفت است و تیم های نزدیک به ما در جدول رده بندی همیشه تلاش می کنند. برای بهبود خود، که اگر فرصتی پیش بیاید، آماده خواهیم بود. 

احتمال جدایی وسینو وسنسی؟ آنها فرصت بازی کمتری داشته اند اما من با هر دوی آنها صحبت کردم و اگر دست من باشد همیشه آنها را در کنار خود نگه می دارم زیرا قوی و با کیفیت هستند. به یاد دارم که سنسی را در بازی هفته اول مقابل جنوا از ابتدا بازی دادم و او تعیین کننده بود. وسینو نیز در بازی رفت با آتالانتا در 35 دقیقه پایانی وارد بازی شد و خیلی خوب کار کرد. آنها کمتر بازی می کنند، اما اگر بمانند فرصت پیدا خواهند کرد. اگر تمایل آنها به بیشتر بازی کردن باشد خواهیم دید چه پیش می آید، اما باشگاه می داند که نظر من در مورد این دو ،عالی بودن عملکرد آنها در تیم است. 

اخبار داغ 

قتل پدر خانم مجری اخبار ! / المیرا شریفی فاش کرد مدیرعامل پرسپولیس: جادوگری ببینم، برخورد می کنم / فیلم کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  شباهت های برد پرسپولیس به برد تاریخی 20 دوره قبل جنجال در آفریقا؛ اوبامیانگ، لمینا و میه به دلیل مشکلات قلبی از همراهی گابن محروم شدند ترند شدن هشتگ "بوسکتس روی نیمکت" در توییتر

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خوب کار تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۶۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات سری A ایتالیا ناپولی و رم در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونا به مصاف همدیگر رفتند. شاگردان دنیله ده‌روسی ابتدا با گل پائولو دیبالا از روی نقطه پنالتی جلو افتادند اما ناپلی‌ها خیلی زود به این گل پاسخ دادند و در دقایق پایانی هم موفق به زدن گل دوم شدند، این پایان کار نبود و رم با گل تامی آبراهام گل دوم را به ثمر رساند.

بازی را بازیکنان رم بهتر آغاز کردند. در دقیقه شش ضربه سر خطرناک پلگرینی با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۶ شوت کواراتسخلیا با فاصله نسبتا زیادی از کنار دروازه راهی اوت شد.

حدود ۱۰ دقیقه بعد دیبالا در نزدیکی محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد اما ضربه‌اش با برخورد به مدافع حریف منحرف شد.

در دقیقه ۳۶ آنگیسا روی پاس اوسیمن به توپ رسید اما ضربه‌اش با واکنش زیبای اسویلار دفع شد.

در ادامه نیمه اول دو تیم موفق به خلق حمله دیگری نشدند و بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در دقیقه ۵۶ ضربه پولیتانو از زاویه بسته با واکنش زیبای اسویلار مواجه شد.

سه دقیقه بعد به دلیل خطای ژسوس بر روی سردار آزمون، رم صاحب یک ضربه پنالتی شد و دیبالا توانست این پنالتی را تبدیل به گل کند.

با این حال این گل خیلی زود توسط ناپولی پاسخ داده شد. شوت ماتیاس اولیورا در دقیقه ۶۴ با برخورد به مدافع منحرف و وارد دروازه اسویلار شد.

در دقیقه ۷۳ کواراتسخلیا در مقابل دروازه صاحب توپ شد اما ضربه‌اش را اسویلار به خوبی مهار کرد.

در دقیقه ۸۱ با تکل سانچز روی کواراتسخلیا این بار ناپولی به یک پنالتی رسید و ویکتور اوسیمن توانست گل دوم میزبان را به ثمر برساند.

پس از این گل رم کاملاً جلو کشید تا از شکست خارج از خانه فرار کند. در دقیقه ۸۸ روی ارسال  کرنر، اندیکا با ضربه سر توپ را به مقابل دروازه فرستاد و در آنجا آبراهام با یک ضربه سر دیگر بازی را مساوی کرد.

در ادامه اما اتفاق دیگری رخ نداد و بازی با همان نتیجه ۲-۲ به پایان رسید. با این تساوی رم در رتبه پنجم ۵۹ امتیازی شد و ناپولی هم با ۹ امتیاز کمتر در جایگاه هشتم ایستاد.

دیگر خبرها

  • پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • تیم ملی فوتسال ایران فینالیست شد/ یک گام تا قهرمانی در قاره‌کهن
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی