Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسوولان گنبدی عصر شنبه در مراسم معارفه و تکریم فرماندار این شهرستان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بر ضرورت خدمت صادقانه همراه با نگاه عدالت محوری مدیران در همه حوزه‌ها تاکید کردند.

امام جمعه گنبدکاووس دراین مراسم با اشاره به فرازی از نامه امام علی (ع) به مالک اشتر گفت: ۲ نگاه طعمه و امانت به پست و مسوولیت وجود دارد که انسان باید با نگاه امانت به پست‌ها بنگرد و در حد توان و ظرفیت‌ها به مردم خدمت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام محمود ترابی با قدردانی از خدمات فرماندار قدیم گنبدکاووس در ۵.۵ سال مسوولیت و خدمت به مردم افزود: فرماندار قبلی انسانی اخلاق مدار و اهل تعامل بود و با عطوفت، مهربانی و حوصله زیاد به مردم خدمت می‌کرد و این رویه باید مدنظر فرماندار جدید و مطابق با مرام نامه دولت انقلابی نیز به منظور توسعه عدالت قرار گیرد.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس نیز در این مراسم با ذکر حدیثی از نبی مکرم اسلام (ص) گفت: خدمت صادقانه به مردم، فرد مسوول را از عذاب الهی در امان خواهد داشت بنابراین همه تلاش مدیران باید در راستای رضایت خداوند و رفع مشکلات مردم باشد.

آخوند عبدالباسط نوریزاد بابیان اینکه اقوام و مذاهب مختلف ساکن گنبدکاووس سال‌هاست در کمال وحدت و برادری زندگی مسالمت آمیزی دارند، از فرماندار جدید خواست تا همانند فرماندار قبلی با وحدت و همدلی و تعامل با دیگر مدیران تنها در جهت خدمت بیشتر به مردم و توسعه متوازن این شهرستان حرکت نماید.

همچنین نماینده مردم گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامی نیز از تلاش مدیران این شهرستان در ارائه خدمات به مردم بالاخص در زمان مشکلاتی مانند سیل، شیوع کرونا، قطع آب و برق قدردانی کرد و گفت: دغدغه اصلی مردم گنبد که با تنش آبی شدید مواجه‌اند، رفع کمبودهای این بخش حداکثر تا قبل از تابستان سال آینده است.

امانقلیچ شادمهر افزود: گنبدکاووس دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است اما عقب ماندگی‌های زیادی در بخش‌های مختلف زیرساختی دارد که همه مدیران باید تلاش کنند تا در دولت انقلابی و جهادی آیت الله رییسی بخشی از این عقب ماندگی‌ها جبران شود.

وی اضافه کرد: مردم از دولت و مدیران فقط کار و تلاش و نه حرف و شعار می‌خواهند، مردم از باند بازی‌های سیاسی خسته و دل چرکین شدند بنابراین تنها با کار و تلاش باید به آنها خدمت و مشکلات شان را رفع کرد.

شادمهر، راه‌اندازی دانشکده علوم پزشکی در گنبدکاووس، شروع عملیات اجرایی بیمارستان ۴۰۰ تخت‌خوابی، تسریع در تکمیل جاده ترانزیتی موسوم به نفت، آبرسانی به روستاهای مرزی و فراهم کردن زیرساخت های منطقه آزاد  تجاری - صنعتی اینچه برون را از مهمترین مطالبات مردم این شهرستان برشمرد و گفت: این مطالبات تنها با کار و تلاش جهادی و مضاعف رفع خواهد شد.

وی تصریح کرد: اقوام مختلف ساکن در گنبدکاووس زندگی مسالمت آمیزی و همدلی خوبی با هم دارند بنابراین آنها شایسته خدمت هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دراین مراسم که شهردار، رییس شورای اسلامی شهر، اعضای شورای تامین و مدیران دستگاه‌های اجرایی گنبدکاووس حضور داشتند از زحمات عبدالقدیر کریمی فرماندار قبلی این شهرستان قدردانی و "مهدی دهرویه" به‌عنوان سرپرست جدید فرمانداری گنبد معرفی شد.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است. 

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی گنبدکاووس شادمهر گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی گنبدکاووس شادمهر مجلس شورای اسلامی گنبدکاووس شادمهر گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۶۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ نماینده ولی فقیه در گیلان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر با اشاره به جایگاه رفیع کار و کارگر در اسلام استان گفت: عمده ملزومات زندگی مردم جامعه محصول کار و تلاش کارگران است، که باید به این قشر از جامعه بیشتر توجه شود.

آیت الله رسول فلاحتی با اشاره به تقاضای بازار برای مصرف کالا‌های ایرانی، گفت: بیشتر کشور‌ها امروز تمایل دارند تولیدات ایرانی را مصرف کنند و همچنین، کشور‌هایی همچون ترکیه، سوریه و عراق بهترین میدان عرضه تولیدات فنی و مهندسی ایرانیان هستند.

وی با تاکید بر ضرورت برآورد میزان نیاز داخلی برای تولید در عرصه‌های مختلف، اضافه کرد: در حال حاضر ۲۳۸ هزار هکتار شالیزار داریم، اما مشخص نیست که تولید برنج از این مقدار شالیزار پاسخگوی نیاز داخلی باشد تا در صورت نیاز با حمایت مسئولان تلاش بیشتری برای جهش تولید انجام شود.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به تلاش دولت برای احیای شرکت‌ها و صنایع تعطیل و نیمه تعطیل کشور، افزود: با احیای این شرکت‌ها، کارگران و تولیدکنندگانی که براثر مشکلات بیکار شدند با سرمایه‌گذاری‌های جدید به عرصه تولید بازمی گردند.

امام جمعه رشت با تاکید بر لزوم ایجاد توازن میان افزایش حقوق کارگری و کالا‌های مصرفی، افزود: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب مسئله امنیت شغلی را مطرح کردند، برخی کارفرمایان با جذب کارگر ۸۹ روزه برای کارگران نگرانی ایجاد می‌کنند در حالی که متولیان امر باید به مشکلات کارگران توجه و برای حل آن تلاش کنند.

آیت‌الله فلاحتی همچنین با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ارتباط صنعت با مدارس و دانشگاه، افزود: دانش‌آموزان پس از پایان تحصیلات متوسطه، باید مهارت لازم در رشته تحصیلی خود را داشته باشد.

نمایندگان تشکیلات کارگری و کارفرمایی، مدیران شورای هماهنگی گیلان، مدیران تعاون کار و بسیج کارگری و کارخانجات استان هم موضوعات مربوط به حوزه خود را مطرح کردند

دیگر خبرها

  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود