Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا قادری شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد : مسیر دسترسی دهستان های للر ، کتک ، شیمبار ، کمفه و موری با بیش از ۶۰ روستا در پی بارش های ۲۴ ساعت گذشته مسدود شده است .

وی افزود : با همکاری ستاد بازسازی بنیاد مسکن استان لرستان و اعزام  تیم  ماشین آلات راهسازی ، ریزش برداری و بازگشایی جاده دهستان های للر ، کتک و شیمبار ساعتی پیش آغاز شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار چلو ادامه داد :  راه دسترسی منطقه کمفه در محدوده پیچ کیفری هم دچار رانش کوه شده که بازگشایی آن فردا توسط ستاد بازسازی بنیاد مسکن خوزستان آغاز می شود .

وی گفت : در برخی جاده های روستایی همچون شلا و دره شیرون هم به دلیل طغیان رودخانه عملا کار خاصی نمی توان انجام داد تا رودخانه ها فروکش کنند همچنین ریزش برداری آن مسیرها هم در دستور کار است .

به گزارش ایرنا بارندگی و طغیان رودخانه‌های فصلی برخی مدارس اندیکا را امروز شنبه تعطیل کرد.

همچنین بر اثر بارندگی شدید در اندیکا رودخانه فصلی دره شیرون در این شهرستان طغیان کرد و موجب مسدود شدن  مسیر چند روستا شد.

بارش برف در ارتفاعات اندیکا نیز از پنجشنبه شب گذشته شروع شده و کوه‌های کینو ، لیله ، تاراز ، منار ، جاوی و قله دلا هم اکنون سفید پوش شده اند.

اندیکا با مناطق کوهستانی و برفگیر در شمال شرق خوزستان قرار دارد.

برچسب‌ها بارش باران اندیکا سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارش باران اندیکا سیل بارش باران اندیکا سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۷۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید برخی راه‌های ارتباطی دشتی را مسدود کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ علی بحرانی در بازدید از راه‌های روستایی بخش شنبه و طسوج اظهارداشت: در چند روز اخیر شاهد بارش خوب باران در نقاط مختلف شهرستان بودیم که باعث خوشحالی مردم شده است.

وی افزود: از ظهر امروز نیز موج شدید باران در شهرستان شروع شد و بالا آمدن آب دره‌های فصلی منجر به مسدود شدن راه شنبه_ درویشی، باغان _ کردلان شده است.

بحرانی بیان کرد: اکنون آب، برق و تلفن روستا‌های کردلان، باغان قطع است.

وی از آمادگی کامل نیرو‌های دستگاه‌های خدمات رسان در شهرستان خبر داد و گفت: به محض پایین آمدن آب سریعا نیرو‌های خدمات رسان وارد روستا می‌شوند و مشکل آب و برق حل می‌شود.

بحرانی یادآور شد: انتظار داریم مردم از تجمع در مسیر رودخانه و دره‌های فصلی جدا خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • طغیان‌ رودخانه روستای سرخه مرند | ویدئو
  • تدوام سامانه بارشی در آذربایجان غربی/سیلاب و طغیان رودخانه‌ها دور از انتظار نیست
  • دو روی سکه باران در ایلام
  • بسته شدن محورهای این استان بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • ورود سیلاب به جاده ارتباطی صالح آباد-ایلام
  • بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو بخش مرکزی نیکشهر
  • برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب
  • مسدود شدن برخی محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • بارش شدید برخی راه‌های ارتباطی دشتی را مسدود کرد