Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمارهای منتشر شده در اسرائیل نشان می‌دهند به رغم تزریق واکسن فایزر از هر ۹ اسرائیلی مبتلای جدید به کرونا حداقل یک نفر قبل از این هم این ابتلا را تجربه کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه تلویزیونی کان در گزارشی در این رابطه خبر داد 11 درصد از موارد ابتلای قطعی به ویروس کرونا طی روزهای اخیر مربوط به افرادی است که پیش از این هم سابقه ابتلا به ویروس کرونا را داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به اعتراف این رسانه عبری زبان گرچه منابع بهداشتی از میزان ودرصد افراد واکسن زده در میان مبتلایان سخنی نگفته‌اند اما گفته می‌شود تعداد قابل توجهی از مبتلایان قبلا واکسن زده‌اند.

رژیم صهیونیستی در حال حاضر شاهد موج بی سابقه‌ای از شیوع ویروس کرونا و سویه جدید آن اومیکرون است که بر اساس پیش بینی مسئولین بهداشت در اسرائیل در آینده نزدیک روزانه حدود 100 هزار مورد را شاهد خواهد بود.

این رسانه عبری زبان همچنین خبر داد، اویگدور لیبرمن وزیر دارایی رژیم صهیونیستی هم به عنوان چهارمین وزیر کابینه اسرائیل به دلیل ابتلا به کرونا راهی قرنطینه شده است.

کارشناسان به کان خبر دادند هفته آینده اوج ابتلا به ویروس کرونا خواهد بود این در حالی است که در حال حاضر هم به دلیل افزایش شدید تعداد مبتلایان بیمارستان‌ها به حالت فلج در آمده‌اند در حالی که اگر ساز و کار تست‌ها تغییر پیدا کند شمار مبتلایان بسیار بالاتر از ارقامی خواهد شد، که هم‌اکنون اعلام می‌شود.

معاریو: میلیون‌ها اسرائیلی به کرونا مبتلا خواهند شدجولان اومیکرون در ارتش اسرائیل

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۷۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فاطمه ترکمان اسدی افزود: این آمار شامل ۱۲۱ هزار و ۱۱۸ دز واکسن خوراکی و ۴۰ هزار و ۷۰۰ دز واکسن تزریقی می‌شود.

 او تصریح کرد: واکسن فلج اطفال تکمیلی همزمان با دیگر نقاط کشور برای گروه‌های هدف دارندگان کودک زیر پنج سال شامل فرزندانی که احتمال می‌رود همراه مادران خود در زندان باشند، اتباع خارجی و کارگران فصلی سیار و کودکان ساکن در مراکز تجمعی همزمان با آغاز هفته سلامت شروع شد.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان گفت: نوبت اول واکسیناسیون از دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به گروه‌های هدف خورانده شد و مرحله بعدی یا همان نوبت دوم یکماه دیگر آغاز می‌شود.

 ترکمان اسدی با بیان اینکه تیم‌های سیار در شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر و رزن حضور دارند، افزود: برخی افراد غیر بومی در مزارع کشاورزی همدان به صورت فصلی فعالیت دارند بنابراین با شناسایی و مراجعه به این مراکز نسبت به واکسینه کردن کودکان زیر پنج سال در برابر فلج اطفال اقدام می‌شود.

دیگر خبرها

  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ تن رسید
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله لبنان به شمال اسرائیل
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!