Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام محمود ترابی عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان اظهار کرد: از نظر امام علی(ع) دو نگاه طعمه و امانت در قبولی مسئولیت ها وجود دارد و آنچه مهم بوده این است که باید با نگاه امانت و نه وظیفه بلکه آنچه در توان و ظرفیت داریم به مردم خدمت کنیم.

وی تصریح کرد: فرماندار سابق با ویژگی اخلاص، عطوفت و تعامل و از راه گفتگو در شرایط مختلف در چند سال مسوولیت شهرستان را مدیریت کرده و توانستند با کمترین حاشیه در شهرستان  این وظیفه خطیر را‌ به فرد جدید بسپارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: استاندار گلستان نماینده دولت انقلابی و ایران قوی در استان بوده و امید داریم با انتخاب «مهدی دهرویه» بتواند در گام دوم انقلاب با قدرت و جدیت در مسیر توسعه قدم بردارد.

 

وی ادامه داد: مردم گنبدکاوس از اینکه استاندار گلستان بدون فشارهای گروه‌های مختلف با قاطعیت و سرعت فرماندار جدید را انتخاب کردند، راضی هستند.

* آخوند نوریزاد: توسعه متوازن اصل مهم پیشرفت در همه زمینه‌ها است
امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس در این مراسم گفت: توسعه متوازن در همه حوزه‌ها و مکان‌ها اصل اساسی پیشرفت کشور استان و منطقه در همه زمینه‌ها است.

آخوند عبدالباسط نوریزاد اظهار کرد: فرماندار در سایه چتر حمایتی برای دستگاه‌های اجرایی و با تعامل و گفت‌وگو باید شهرستان را‌ به سوی پیشرفت و توسعه هدایت کند.

وی تصریح کرد: صداقت و عدالت دو اصل مهم در راستای انجام وظیفه مسوولان در جهت خدمت به مردم است که باید همگی به آن عمل کنیم.

 

انتهای پیام/۲۳۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره مردمی فیلم عمار امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس توسعه متوازن اصل مهم پیشرفت در همه زمینه ها است در انتخاب فرماندار راضی هستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۷۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمیدرضا محمدی فشارکی سرپرست فرماندری کاشان شد

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، در آیینی با حضور استاندار اصفهان ضمن قدردانی از تلاش‌های محمد شریف زارعی فرماندار سابق شهرستان کاشان، حمیدرضا محمدی فشارکی به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان، اظهار کرد: وقتی نام کاشان می‌آید سلسله‌ای از دانش، فرهنگ و عمل نیک بر ذهن انسان تداعی می‌شود.

وی ضمن یاد و گرامیداشت علما و فضلای شهرستان کاشان، افزود: این شهرستان نقش‌ مؤثری در دوران‌های مختلف نظیر نهضت حضرت امام (ره) داشته است و ۲۷ شهید دوران انقلاب خود گواه بر این مطلب است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه این پیشنیه و تاریخ کاشان با حوزه‌های‌مختلف علم و فناوری، کشاورزی، نظامی و دیگر حوزه‌ها گره خورده است، بیان کرد: این شهرستان با نگاه به آمار مقایسه‌ای استان اصفهان در صدر آمارها قرار دارد و جزو رتبه‌های برتر استانی است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه کاشان در حوزه مشارکت و کاهش نرخ بیکاری گوی سبقت را ربوده است، ابراز کرد: کاشان در حوزه بهداشت و درمان در استان اصفهان سرآمد است در حالی که این استان خدمات ارائه شده را محدود به منطقه خود نکرده است به نحوی که استان‌های اطراف برخی خدمات نظیر خدمات درمانی را از استان اصفهان می‌گیرند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898688

دیگر خبرها

  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • برای توسعه لرستان باید طبق برنامه بلندمدت و کوتاه‌مدت حرکت کنیم
  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد
  • تغییر فرمانداران در جهت پیشبرد و تحقق شعار سال
  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • حمیدرضا محمدی فشارکی سرپرست فرماندری کاشان شد
  • تغییرات فرمانداران و مدیران کل در استان اصفهان