Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان جهانگیری عصر امروز در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان اندیمشک اظهار کرد: بارندگی گسترده در دو روز اخیر در حوزه بخش الوار گرمسیری سبب بروز خساراتی به زیر ساخت‌های این منطقه شده است.

وی افزود: باران سیل‌آسا روز گذشته و طغیان رودخانه سرخکان سبب تخریب زیر ساخت‌های گاز و قطعی گاز ۶۵ روستای بخش الوار گرمسیری اندیمشک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: سیلاب سبب تخریب زیر ساخت‌های جاده شاهزاده احمد تخریب آبنمای روستایی کرگاب بن هنی، جاده منگره و انارکی شده است.

وی با بیان اینکه میزان خسارت به خط انتقال لوله گاز گسترده است، عنوان کرد: نیروهای اداره گاز در حال تلاش هستند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن یعنی تا ۴۸ ساعت آینده گاز ۶۵ روستا در بخش الوار گرمسیری را وصل کنند.

جهانگیری با بیان اینکه مدیران ادارات اندیمشک تا پایان موج بارش باران در حالت آماده‌باش هستند، گفت: روستایان و عشایر از بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها فاصله داشته باشند و از نزدیکی به آن‌ها پرهیز کنند.

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه هنگام بحران باید دستگاه‌ها پای کار باشند، تاکید کرد: همه شرکت‌های مستقر در بخش الوار گرمسیری هنگام بحران باید ماشین آلات خود را در اختیار ستاد بحران شهرستان قرار دهند.

کد خبر 5400594

منبع: مهر

کلیدواژه: پیمان جهانگیری فرمانداری اندیمشک خسارات سیلاب ویروس کرونا بوشهر بارش برف خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا ایلام گرگان سیلاب بارش باران عکس استانها شیوع کرونا سیستان و بلوچستان بخش الوار گرمسیری زیر ساخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۸۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب ۸۸۳ میلیارد ریال به کلاله خسارت زد

ایسنا/گلستان فرماندار کلاله از خسارت بالای سیل در ۶ روستای این شهرستان خبر داد و گفت: در مجموع سیل سیلاب روزهای اخیر ۸۸۳ میلیارد ریال در کلاله خسارت به بار آورد.

فرهاد شیبک صبح جمعه ۷ اردیبهشت درگفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بارش شدید باران و به دنبال آن طغیان رودخانه ها و جریان یافتن سیلاب فقط به ۶ روستای «اوقچی بزرگ و کوچک، گچی سو بالا و پایین، قره قاچ و قره ترناو » ۵۴۰ میلیارد ریال خسارت زد.

وی بیان کرد: بیشترین این خسارات مربوط به معابر و آبروهاست و برای جلوگیری از تکرار دوباره این موضوع نیازمند ایجاد بندهای خاکی و دیواره سازی در حاشیه رودخانه ها هستیم اما با توجه به پراکندگی طولی روستاهای کلاله، این اقدامات اعتبارات زیادی لازم دارد.

فرماندار شهرستان کلاله ادامه داد: با تاکید بر نقش موثر خاکبرداری و لایروبی در افزایش آبگیری رودخانه ها و مدیریت سیلاب ها، افزود: پیگیری لازم برای انجام لایروبی دهانه پل ها و آبروها در دستورکار قرار دارد.

این مقام مسئول تصریح کرد: بارندگی ذو روز اخیر باعث ریزش کوه به همراه رانش و آب‌شستگی چهار نقطه از راه های ارتباطی شهرستان شد که خسارات آن ۸۰ میلیارد ریال برآورد می شود.

شیبک اضافه کرد: تخریب سرریز بتنی و حوضچه بتنی در دو نقطه به میزان ۱۲ میلیارد ریال، خوابیدگی و ورس هزار و ۳۰۰ هکتار از مزارع گندم با ۳۰ درصد خسارت، آسیب به ۷۵ کیلومتر راه های بین مزارع به میزان ۲۵۰ میلیارد ریال و تخریب دیوار حیاط و سقف یک مدرسه روستایی بر اثر سیلاب به میزان یک میلیارد ریال از دیگر موارد خسارتی ناشی از سیلاب در کلاله محسوب می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • بیش از 543 میلیارد تومان برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی به محورهای موصلاتی وارد شد
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
  • بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی
  • سیلاب ۸۸۳ میلیارد ریال به کلاله خسارت زد
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل