Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی اسدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:تلاش می کنیم خانواده کارگران استان از خدمات ورزشی با قیمت پایین تری از سایر مراکز بهره مند شوند.

وی همچنین اضافه کرد: نرخ خدمات آموزشی که از سوی هیات ورزش های کارگری استان قزوین ارایه می شود ۴۰ تا ۵۰ درصد پایین تر از سایر مراکز است و تقریبا فقط حق الزحمه حضور مربیان در دوره های آموزشی دریافت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول گفت: ما در برگزاری دوره های آموزشی، نگاه اقتصادی و درآمدزایی نداریم و تلاش می کنیم با ارزان سازی خدمات ورزشی به جامعه هدف خود خدمات ارایه بدهیم.

اسدی افزود: پیش از شیوع کرونا نمی توانستیم برای برگزاری دوره های آموزشی اقدام کنیم ولی با فروکش کردن تب این بیماری برای برگزاری دوره های مختلف ورزشی اقدام کرده ایم.

وی اضافه کرد: برگزاری دوره آموزش شنا، والیبال، تیراندازی، کاراته، رشته های رزمی و ووشو را آغاز کرده ایم و از تمامی ظرفیت ها در این زمینه استفاده می کنیم.

اسدی گفت: پیست دوومیدانی ورزش کارگری استان را نیز در اختیار مربیان آقا و خانم قرار داده ایم که در حال آموزش هستند و استعدادیابی برای فرزندان کارگران را برگزار می کنند.

استان قزوین حدود ۱۶۰ هزار کارگر دارد.

برچسب‌ها کارگر ورزش کارگری وزارت ورزش و جوانان استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کارگر ورزش کارگری وزارت ورزش و جوانان کارگر ورزش کارگری وزارت ورزش و جوانان استان قزوین برگزاری دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۱۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان در دستور کار قرار دارد

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به افتتاح ۸۰۰ کلاس درس در سال گذشته گفت: در سال تحصیلی آینده و در ماه‌های آینده بسته‌های جدید توسعه فضاهای آموزشی در استان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد که‌ موجب ارتقای سرانه فعلی فضای آموزشی می‌شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077716 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ارتقای سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان در دستور کار قرار دارد
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • فعالیت۷۰هزار کارگردرگرگان/کارگران نقش مهمی درتولیدومهارتورم دارند
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان