Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود حیدرزاده با اشاره به نتایج ضعیف تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: ما به جوانان ماشین سازی تبریز انگیزه و باور داده بودیم که حاصل آن کسب نتایج خوب بود.

به گزارش برنا، مسعود حیدرزاده، سرمربی سابق تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در خصوص دیدار سایپا و ماشین سازی گفت: ما به جوانان ماشین سازی باور داده بودیم و توانستیم با ایجاد انگیزه روند صعودی را در این تیم ایجاد کنیم و از تیم های بالای جدول 2 امتیاز بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روند ماشین سازی رو به رشد بود اما شوک دادن به تیم و تغییر کادر فنی علاوه بر این که تاثیری نداشت، تنها شانس این تیم برای فرار از منطقه سقوط را نیز از بین برد.

حیدرزاده در خصوص حواشی ماشین سازی گفت: مدیر فنی ماشین سازی اشتباه کرد و به جای آن که از کادر فنی حمایت کند مسیری را طی کرد تا خود سرمربی ماشین سازی شود و نتیجه این تصمیم اشتباه نیز شکست 4 بر 0 از تیم پایین جدولی سایپا است.

سرمربی سابق ماشین سازی اظهار کرد: فوتبال قوانین خاص خود را دارد و علاوه بر دانش و علم ورزش، روحیه ای می خواهد که در ماشین سازی وجود نداشت و ما در حال تزریق روحیه و انگیزه به ماشین سازی بودیم و این امر به صورت شبانه روزی در حال انجام بود اما کارشکنی ها از سوی برخی سبب شد تا مدیریت ماشین سازی تحت تاثیر فضاسازی ها قرار گیرد و این اجازه را به ما ندهد تا ماشین سازی را از قعر جدول نجات دهیم با وجود این که رابطه کادرفنی با مدیریت خوب بود.

حیدرزاده با اشاره به این که بازی ماشین سازی مقابل سایپا نتیجه تلاش کادر فنی جدید بود، گفت: من آرزو دارم تا تیم باسابقه ماشین سازی تبریز از این وضعیت خارج شود و در آینده نتایج بهتری کسب کند. هنوز زمان برای نجات ماشین سازی تبریز وجود دارد اما کار سخت تر از گذشته شده است.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال سایپا جدول رشد شبانه روزی بازی ماشین سازی مسعود حیدرزاده ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۴۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سابق ایران در لهستان تیم گرفت

به گزارش "ورزش سه"، همان طور که از قبل مشخص بود، ایگور کولاکوویچ سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران و حال حاضر صربستان، از فصل آینده به دنیای مربیگری در بخش باشگاهی باز خواهد گشت و هدایت تیم چستخووا را بر عهده خواهد گرفت.

چستخووا در این فصل از پلاس لیگای لهستان به هر قیمتی که شد خود را در لیگ برتر حفظ کرد و حالا با سرمربی نام آشنای خود در فصل آینده به دنبال حداقل صعود به پلی‌آف خواهد بود.

لوکاس ژیگادلو پاسور سابق تیم ملی لهستان و باشگاه بانک سرمایه تهران، مدیر ورزشی این تیم است و احتمالا چند روز دیگر میلاد عبادی پور هم بازی سابق خود را هم به این تیم بیاورد. پلاس لیگای لهستان از فصل آینده دچار تغییر و تحولات زیادی خواهد شد که لیگ این کشور را جذاب تر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • عضو کمیته استیناف: حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • عملیات وعده صادق انگیزه دانشجویان آمریکا را افزایش داد
  • قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
  • سرمربی سابق ایران در لهستان تیم گرفت
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • روایت مقام سابق موساد از «زیرساخت باور نکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران»