Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@00:07:07 GMT

رونمایی هوآوی از یک لپ تاپ جدید

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۵۲۸۱

رونمایی هوآوی از یک لپ تاپ جدید

فرارو-شرکت هوآوی که بر روی سری لپ تاپ‌های MateBook خود تمرکز کرده است، اکنون دستگاه دیگری به نام Huawei MateBook D14 SE در کشور چین عرضه کرده است. همانطور که از نام آن پیداست، این محصول یک مدل پایین‌تر از لپ تاپ MateBook D14 می‌باشد.

به گزارش فرارو، قیمت این لپ تاپ ۳۸۹۹ یوان (۶۱۳ دلار) می‌باشد و از امروز برای پیش فروش در دسترس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروش این محصول از ۲۰ ژانویه آغاز می‌شود. Huawei MateBook D14 SE دارای یک صفحه نمایش ۱۴ اینچی Full HD است که  قاب‌های ۴.۸ میلی متری در سه طرف صفحه نمایش دارد، همچنین دارای وسعت رنگ NTSC 45 درصد می‌باشد که کمتر از وسعت رنگ MateBook D14 است. MateBook D14 طیف رنگی sRGB 100 در صد را ارائه می‌دهد.

این دستگاه دارای پردازنده چهار هسته‌ای Core i5-1155G7 اینتل می‌باشد. این مدل لپ تاپ با ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می‌شود، در حالی که D14 دارای ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی می‌باشد. لپ تاپ جدید هوآوی دارای بلوتوث ۵.۱ و وایفای ۸۰۲.۱۱ a/b/g/n/ac/ax می‌باشد.

D14 SE همچنین دارای پورت‌های USB 3.2 Gen1، USB-A 2.0، USB-C، HDMI، جک ۳.۵ میلی متری هدفون و جک میکروفون ۲ در ۱ می‌باشد.صفحه کلید این لپ تاپ دارای نور پس زمینه می‌باشد و روی دکمه پاور آن حسگر اثر انگشت تعبیه شده است. سیستم عامل این دستگاه ویندوز ۱۱ می‌باشد و با یک باتری ۵۶ وات ساعتی تغذیه می‌شود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

کلیدواژه: هوآوی لپ تاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۵۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردیس پدر خوشنویسی خرم آباد رونمایی شد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، آئین رونمایی از سردیس استاد محمدصادق سیف پدر خوشنویسی خرم‌آباد روز یکشنبه در مراسم یادمان این هنرمند برجسته خوشنویسی لرستان برگزار شد.

زنده‌یاد «محمدصادق سیف» متولد ۱۳۱۴ در خرم‌آباد و از نخستین موسسان انجمن خوشنویسان خرم‌آباد و از شخصیت‌ها و مشاهیر فرهنگی لرستان به شمار می‌رفت که ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ پس از طی یک دوره بیماری در ۸۸ سالگی درگذشت.

این سردیس اثر هنرمند مجسمه‌ساز لرستانی حمید دریکوند است که در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی خرم‌آباد نصب خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900659

دیگر خبرها

  • رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس
  • چین از مدل هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدئو رونمایی کرد
  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد
  • سردیس پدر خوشنویسی خرم آباد رونمایی شد
  • محبوب ترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری redmi
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • اولین اثر آذرنگاری ایران رونمایی شد
  • ربات هوشمند خودروسازی چینی چری رونمایی شد