Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-08@19:17:27 GMT

وحید امیری: بازی مقابل عراق و امارات ساده نیست

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۵۹۰۹

وحید امیری از سختی بازی تیم ملی ایران مقابل عراق و امارات صحبت کرد

وحید امیری ملی‌پوش فوتبال کشورمان در رابطه با وضعیت تیم ملی و بازی‌های پیش‌رو نکاتی را بیان کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، وحید امیری بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در رابطه با وضعیت خودش و تیم ملی اعلام کرد:

از لحاظ نتیجه گیری، تیم ملی شرایط بسیار خوبی دارد و نتایج فوق‌العاده گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما دلیل نمی‌شود که در ادامه راه حریفان را دست کم بگیریم و باید با تمام قدرت به مصاف حریفان برویم تا صعودمان را در بهمن ماه قطعی کنیم. تمام بازیکنان، با تمام وجود تلاش خواهند کرد تا هرچه سریع‌تر و به عنوان تیم اول به این هدف برسیم و به جام جهانی صعود کنیم.

ملی‌پوش کشورمان در رابطه با حریفان تیم ملی در دو بازی پیش رو ادامه داد:

بازی های بهمن ماه مقابل عراق و امارات، بازی‌های ساده‌ای نیستند. خیلی از هواداران عزیز تیم ملی فکر می‌کنند که بازی‌های راحتی در پیش داریم، اما هر زمانی مقابل این دو تیم به میدان رفتیم، آن‌ها با تمام قوا و برای متوقف کردن ایران به میدان آمدند. می‌دانیم که کار ساده ای پیش رو نخواهیم داشت و با تمام توان به میدان خواهیم رفت. امیدوارم با یاری خدا و دعا مردم فوتبال‌دوست ایران در این بازی‌ها هم موفق شویم.

وحید امیری در مورد نیاز به حمایت‌ همگانی از تیم ملی افزود

 هر زمانی تیم ملی راحت به جام جهانی صعود می‌کند، خیلی‌ها فکر می‌کنند کار ساده‌ای بوده و همین طرز تفکر باعث می‌شود که حمایت‌ها از تیم ملی کاهش پیدا کند. امیدوارم حالا که تیم ملی تا به اینجا کار خیلی خوب و پرقدرت جلو رفته و نتیجه گرفته، تمام عزیزانی که در راس امور هستند، به خصوص وزیر ورزش دست از حمایت فوتبال ملی بر ندارند و همه در کنار هم شاهد رخدادهای خوب و غرور آفرین برای تیم ملی باشیم.

اخبار داغ 

قتل پدر خانم مجری اخبار ! / المیرا شریفی فاش کرد پیچیده شدن معادلات خط دفاعی استقلال به دست عارف غلامی کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  حمایت یحیی گل محمدی از کنعانی زادگان / عکس بنر هواداران اینتر خطاب به بونوچی: اگر می خواهی پُررو بازی دربیاوری، در بار منتظرت هستیم تعلیق بازی بتیس و سویا از سوی داور دیدار به دلیل اصابت میله پلاستیکی پرتاب شده از سوی تماشاگران به سر بازیکن سویا / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: وحید امیری تیم ملی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۵۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم ملی جوانان در بازی دوستانه مقابل هوادار

طرفداری | تیم ملی فوتبال جوانان در بازی تدارکاتی شکست خورد.

تیم ملی فوتبال جوانان ایران عصر امروز در یک بازی تدارکاتی مقابل بزرگسالان هوادار قرار گرفت که این بازی با نتیجه چهار بر یک به سود تیم لیگ برتری به پایان رسید.

شایان ذکر است اردوی جوانان زیر ۲۰ سال تا ۲۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد که تمرینات منظمی برای آماده سازی هرچه بیشتر استعدادهای فعلی حاضر در اردو منظور شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • لیگ یک / بی‌فایده برای دو تیم نارنجی
  • حمایت تمام قد آذر منصوری از تصمیم فدراسیون فوتبال درباره زنان
  • کار بازیکن پرسپولیس حیرت انگیز بود | با این سبک بازی اوسمار نمی تواند سرمربی باشد
  • وحید امیری وارث پست و بازوبند امید؛ کاپیتان پرسپولیس با اخلاق، اما بی‌سیاست!
  • شکست تیم ملی جوانان در بازی دوستانه مقابل هوادار
  • رکورد ویژه نوراللهی مقابل النصر (عکس)
  • دلیل معنادار برای تغییر محل دیدار رهبری با رئیس اقلیم کردستان؟ +تصویر
  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • پلن B و C اوسمار برای جانشینی اورونوف
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف