Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز یکشنبه در نشست با سازمان بسیج رسانه استان بوشهر افزود:با توجه به تهاجم رسانه‌ای استکبار با همه ابزار و امکانات؛ تقویت جبهه رسانه‌ای انقلابی در ابعاد گوناگون از جمله ضرورت‌هایی است که باید مورد توجه رسانه انقلابی قرار گیرد.

وی اظهار کرد: جنگ آینده جهانی جنگ رسانه‌ای است و در این شرایط تقویت جبهه رسانه‌ای انقلابی برای مقابله با تهاجم رسانه‌ای غرب امری ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: جایگاه و ظرفیت استان بوشهر در ابعاد گوناگون دفاعی، فرهنگی، مبارزاتی، حوزوی و قابلیت‌های مهم اقتصادی، صنعتی و سرمایه‌گذاری قابل توجه و از پیشینه درخشانی برخوردار است که باید این قابلیت به دنیا معرفی شود.

صفایی بوشهری گفت: رسانه‌های انقلابی استان بوشهر باید ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این استان در ابعاد گوناگون فرهنگی، ضد استبدادی، استکبارستیزی، اقتصادی، صنعتی و سرمایه‌گذاری به جامعه جهانی و ملی معرفی کنند.

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر نیز با گرامیداشت روز بسیج رسانه گفت: سازمان بسیج رسانه با پرهیز از بازی‌های سیاسی در راستای مطالبات جامعه و مردم تلاش می‌کند.

عبدالله نجفی تقویت جبهه رسانه انقلابی، جریان‌سازی، توسعه و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای استان را از اهداف برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر عنوان کرد.

وی افزود: هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر در موضوعات خبر، گزارش، یادداشت، اینفوگرافی، عکس، مستند کوتاه، کاریکاتور و بخش‌های گوناگون رسانه‌ای و هنری برگزار می‌شود.

نجفی محور اصلی این جشنواره را تقویت توان داخلی و خوداتکایی، مانع زدایی‌ها، الگوسازی و مطالبه کارآمدی، روحیه جهادی و انقلابی عنوان کرد.

وی افزود: امنیت پایدار، آسیب‌های اجتماعی، مدیریت بر فضای مجازی، سبک زندگی، امید و نشاط و دشمن‌شناسی از دیگر محورهای هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر است.

برچسب‌ها بوشهر رسانه امام جمعه بوشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر رسانه امام جمعه بوشهر بوشهر رسانه امام جمعه بوشهر استان بوشهر بسیج رسانه رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۶۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست

ایسنا/مرکزی خطیب جمعه اراک گفت: جنبش دانشجویی که در آمریکا شکل گرفته، شگفت انگیز است و نشانه بیداری مردم جهان است.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی، ۱۴ اردیبهشت در خطبه‌های نماز جمعه اراک اظهار کرد: امام جعفر صادق(ع) صدها درس پیرامون موضوعات مختلف به ما داده‌اند و در بسیاری از موارد به بیان عوامل بقا، پایداری، عظمت و استقلال جامعه اسلامی می‌پردازند.

وی اضافه کرد: امام صادق(ع) می‌فرمایند، قدرت اقتصادی جامعه اسلامی باید در اختیار افرادی باشد که حلال و حرام را تشخیص می‌دهند و مرد عمل و اهل کار معروف باشند چراکه اگر اینگونه نباشد جامعه اسلامی ضربه خواهد دید. 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: انقلاب اسلامی بر پایه‌های کربلا و امامین باقر و صادق(ع) استوار است. امام صادق(ع) الگوی تمام عیار سعادت دنیا و آخرت است. اگر علم ایشان نبود حوزه‌های علمیه ما نیز به این میزان خیر و برکت نداشتند. 

وی در ادامه، با بیان اینکه جنبش دانشجویی که در آمریکا شکل گرفته، شگفت انگیز است گفت: حوادث اخیر در فلسطین تاثیر بسیار بزرگی بر جهان گذاشته و موجب بیداری مردم در آمریکا و اروپا شده است.  

امام جمعه اراک ادامه داد: هدف سیاست‌های شوم استکباری صهیونیست‌ها این است که خاورمیانه، جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی را مهار کنند. همانطور که جوانان ما در زمان انقلاب در برابر طاغوت ایستادند، امیدواریم این بار نیز به همراهی مردان حزب الله، عراق، سوریه و یمن بتوانیم صهیونیست‌ها را شکست دهیم.

وی افزود: تاثیرگذاری‌های امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و خون شهدا امروزه مردم جهان را بیدار کرده است. امیدواریم سازمان ملل نیز تغییر کند چراکه این سازمان ملل نیست بلکه سازمان آمریکا و انگلیس و صهیونیسم است. 

دری نجف آبادی همچنین با اشاره به هفته معلم و روز کارگر گفت: عرق کارگر مقدس است و بایستی تمام کارگران با تمام وجود برای تولید و پیشرفت و تقویت پایه‌های اقتصاد ملی تلاش کنند. 

وی با اشاره به هفته سیاسی و عقیدتی سپاه پاسداران نیز اظهار کرد: برادران سپاه، مایه امید و چشم و چراغ جامعه هستند و بایستی روز به روز تقویت شوند تا به عزت و سربلندی نظام کمک کنند. هر فردی در میدان جمهوری‌ اسلامی به سهم خودش هر اندازه که می‌تواند باید در جهت رشد تولید و تقویت اقتصاد ملی و قطع وابستگی‌ها تلاش کند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رفتار شیعیان باید موجب تقویت مذهب شود
  • معاونت پرورشی باید در مدارس تقویت شود
  • حمله نظامی به صهیونیست‌ها موجی از امید و اقتدار را برای ایران رقم زده است
  • جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست
  • هویت بخشی رسالت امروز معلمان است
  • سردار شکارچی: رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش‌آفرین در تقویت قدرت نرم و امنیت است
  • تولید فکری رسالت و ماموریت جشنواره علامه حلی است
  • مجلس آینده نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت کند
  • راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • رسالت معلمی دفاع از حق است