Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری گفت: داور نتیجه بازی را تغییر داد، نمی‌دانم چرا در این بازی‌های حساس از داوران جوان استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود نجاریان پس از شکست تیم فوتسال شهروند ساری در مقابل سپاهان اظهار کرد: همانطور که مشاهده کردید یک بازی زیبا از سوی دو تیم انجام شد، در نیمه نخست مالکیت توپ بیشتر از آن سپاهان بود چرا که ما عقب نشسته بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما موقعیت خیلی جدی به حریف ندادیم.

وی در ادامه با گلایه نسبت به تصمیمات داور بازی افزود: در نیمه دوم بازی خوب و متعادل پیش می‌رفت، اما در ادامه داور روند بازی و نتیجه را تغییر داد، نمی‌دانم چرا داوران جوان برای این دیدارها انتخاب می‌کنند، شرایط ما در جدول رده‌بندی خوب نیست و باید داوران باتجربه برای این بازی‌های حساس انتخاب بشوند.

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری در خصوص اشتباهات تأثیرگذار داور به اعتقاد تیم شهروند تصریح کرد: در آخرین دقایق بازی یک پنالتی مشکوک علیه ما گرفته شد، در حالی که خود داور هم نمی‌دانست باید خطای کدام تیم را بگیرد و همان توپ تبدیل به گل شد، در ادامه هم در حالی که باید خطای بازیکنان سپاهان را اعلام می‌کرد سوت نزد و گل دوم را هم روی همان ضدحمله دریافت کردیم.

نجاریان در پایان در پاسخ به این سوال که آیا تیم شهروند در لیگ می‌ماند یا خیر خاطرنشان کرد: شرایط‌مان در میان تیم‌ها خوب نیست، تلاش می‌کنیم تا در لیگ بمانیم اما همه‌چیز سخت و غیرقابل پیش بینی است، باید تا آخرین هفته بجنگیم.

کد خبر 549220

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فوتسال فوتسال ایران سپاهان باشگاه سپاهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۶۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، در این مسابقه بارها و بارها شاهد نفوذها، ارسال‌ها و حتی شوتزنی‌های رامین رضاییان بودیم، تا وقتی سوت پایان مسابقه به صدا درآمد، او کلیدی‌ترین بازیکن تیمش در یک مصاف حیاتی و سرنوشت‌ساز لقب بگیرد.

رامین که هفته‌های خوبی را در سال جدید و در روزهای پرآشوب داخلی باشگاه تجربه نمی‌کرد، در دقیقه ۴۰ دیدار برابر استقلال ملاثانی بار دیگر یکی از همان ارسال‌های همیشگی‌اش را به محوطه جریمه تیم حریف رساند؛ جایی که کاوه رضایی متبحرانه منتظر توپ بود تا با پرش و چرخشی که به سرش داد، دروازه کردانی را باز کند.

این پایان ماموریت در ورزشگاه فولاد آره‌نا نبود و او که در بین دو نیمه وقت‌های اضافی در حلقه اتحاد بازیکنان سپاهان وضعیت کاملا متمایز و متفاوتی نسبت به سایر بازیکنان دارد و در تفکری عمیق دیده می‌شود، در دقیقه ۱۱۷ و در شرایطی که انتظار می‌رفت شهریار مغانلو زننده پنالتی باشد، توپ را از آقای لیگ و بهترین گلزن سپاهان گرفت تا پس از مدت‌ها پایش به گلزنی هم باز شود.

رضائیان یکی از اثرگذارترین مهره‌های سپاهان در این فصل با زدن ۴ گل و ارسال ۵ پاس گل بوده و حالا در جام حذفی هم تجربه و توانایی او در یک شب سخت به کمک مورایس و سایر هم تیمی‌هایش آمد. علاوه بر این بازگشت رامین به روزهای اوج می‌تواند خبر خوشی در آستانه مصاف دشوار سپاهان در آزادی مقابل پرسپولیس باشد.

دیگر خبرها

  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟