Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@08:58:02 GMT

قرارگاه پیشرفت و توسعه گناباد راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۶۹۲۳

قرارگاه پیشرفت و توسعه گناباد راه‌اندازی شد

رضا نصیری در نخستین جلسه قرارگاه پیشرفت و توسعه گناباد افزود: در راستای نخستین برنامه تشکیل این قرارگاه بیش از ۲۰ نفر از مسوولان دستگاههای اجرایی این شهرستان ضمن بازدید از تعدادی از واحدهای صنعتی و در دست احداث و مناطق شهری و روستایی بخش کاخک ضمن بررسی مسائل و مشکلات میدانی آنها از نزدیک راهکارهای متقضی برای رفع آنها ارایه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در پایان این بازدید ها مسائل و مشکلات بررسی شده در جلسه جمع بندی با حضور مسوولان مرتبط مورد بررسی قرار گرفت و هر کدام از مسوولان متعهد شدند که مصوبات سفر را با بهره گیری از توان و ظرفیتهای شهرستانی و استانی پیگیری کنند.

فرماندار گناباد گفت: برای توسعه و پیشرفت و رونق اقتصادی این شهرستان به یکپارچگی بخشهای مختلف و تدوین سند جامع نیاز است از این رو قرارگاه پیشرفت و توسعه گناباد در راستای سیاستها و رویکردهای دولت سیزدهم برای محرومیت زدایی و بررسی مسائل و مشکلات مناطق گوناگون تشکیل شده است و تلاش می شود که با بهره گیری از توان و اتحاد و همدلی مسوولان نظیر ائمه جمعه، نماینده مردم گناباد و بجستان، مسوولان دستگاههای اجرایی و اساتید دانشگاهها و مراکز آموزش عالی در نهایت به تدریج به سند جامع واحدی دست یابیم و این مساله چراغ روشنی پیش روی مسوولان مربوطه قرار می دهد.

نصیری افزود: مصوبات سفر مسوولان مربوطه به مناطق شهری و روستایی بخش کاخک گناباد به صورت مستمر تا به دست آمدن نتیجه و رفع مشکلات پیگیری می شود و در برنامه های بعدی قرارگاه پیشرفت و توسعه گناباد مسائل و مشکلات سایر مناطق و بخش مرکزی گناباد در آینده نزدیک به صورت میدانی بررسی می شود.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی هم از اختصاص ۸۴ میلیارد ریال اعتبار برای طرح توسعه شیر پگاه و واحد تولیدی عرقیجات ناحیه صنعتی بخش کاخک گناباد خبر داد.

محمد صفایی  گازرسانی به تعدادی از مناطق روستایی شامل بهاباد، کورشک، مهاباد، کبوترکوه و تک میدان  را از جمله نیازها و مشکلات بخش کاخک ذکر کرد و خواستار توجه بیشتر مسوولان ذیربط به این مهم شد.

رییس شورای اسلامی کاخک گناباد هم مهمترین مشکلات این بخش را ضعف زیرساختهای مخابراتی و نبود زیرساخت ارتباطی مناسب در برخی مناطق روستایی و شهر کاخک ذکر کرد و گفت: تعداد زیادی از مشترکان تلفن ثابت از بیش از یک سال گذشته با وجود پرداخت هزینه های مربوطه به دلیل کمبود سیم اشتراک امکان برقراری ارتباط برایشان فراهم نشده است.

حجت الاسلام حمید مقیمیان افزود:وضعیت آنتن دهی تلفن همراه در شهر کاخک و نواحی اطراف و تعدادی از مناطق روستایی این بخش بسیار ضعیف است و حتی برخی از روستاها از داشتن تلفن ثابت و همراه بی بهره هستند که با توجه به کوهستانی بودن در صورت بروز حوادث غیر مترقبه و مسدودشدن محورهای مواصلاتی اهالی آنها برای ارتباط با سایر مناطق با مشکلات زیادی مواجه هستند.

وی ادامه داد: با توجه به عزیمت تعداد زیادی از مردم در زمستان به پیست اسکی کاخک به دلیل نبود زیرساخت ارتباطی و آنتن دهی تلفن همراه در این پیست در صورت نیاز و وجود حوادث با مشکل ارتباطی مواجه هستیم.

بخش کاخک با ۱۵ هزار نفر جمعیت در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی مرکز شهرستان گناباد قرار دارد.
شهرستان ۹۳ هزار نفری گناباد با ۲ بخش مرکزی و کاخک، چهار شهر گناباد، کاخک، بیدخت و روشناوند و ۱۱۲ روستا در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی مهاباد توسعه اقتصادی رونق اقتصادی گناباد کاخک بجستان دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مهاباد توسعه اقتصادی مجلس شورای اسلامی مهاباد توسعه اقتصادی رونق اقتصادی گناباد کاخک بجستان دولت سیزدهم مسائل و مشکلات بخش کاخک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۶۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فرهاد بختیاری فر افزود: از ابتدای شروع این طرح در اسفندماه ۱۴۰۱ تا الان ۳۰۴ میلیارد تومان اعتبار به طرح جهاد آبرسانی همدان اختصاص پیدا کرده و پیشرفت فیزیکی ما بیش از میانگین کشوری است.

او تصریح کرد: آبرسانی به ۱۶۰ روستا در گام اول هدف‌گذاری شده و برنامه ریزی‌های لازم برای بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی روستایی استان در حال انجام است تا بتوانیم مشکل آب شرب روستا‌های دارای تنش آبی را در کمترین زمان ممکن حل کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: آبرسانی روستایی یکی از طرح‌های مهم دولت سیزدهم است که باتوجه به اهمیت موضوع آب مورد توجه قرار گرفته و دولت سیزدهم عزم جدی برای سیراب کردن همه روستانشینان دارد.

دیگر خبرها

  • بدون آرام سازی اقتصاد هیچ کاری انجام نمی شود
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید در دستور کار
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • مسوولان مشکلات قشر کارگری را احصا و رفع کنند
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان