Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@02:45:03 GMT

مذاکره‌کننده ارشد ایران عازم وین شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۹۹۱۰

علی باقری مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات با گروه ۱+۴، صبح دوشنبه برای ادامه رایزنی‌ها عازم وین، پایتخت اتریش شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، علی باقری کنی رئیس هیات مذاکره کننده ایرانی برای تنفس دو روزه و برخی مشورت ها از روز جمعه به تهران بازگشته بود.

مذاکره کننده ارشد کشورمان در دو روز اقامت در تهران در قالب یک برنامه سنگین و فشرده با همه مقامات ذیربط بالادستی، فنی و تخصصی نشست‌های هماهنگی و مشورتی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از صبح امروز در وین مجددا نشست‌های رسمی و کارگروه‌های مختلف مذاکره کننده ارشد هسته‌ای ایران و تیم همراه با نمایندگان ۱+۴ و هماهنگ کننده EU آغاز می‌شود.

بر اساس توافق انجام‌شده در هشتمین دور مذاکرات هسته ای، مذاکره‌کنندگان ارشد جمهوری اسلامی ایران و سه کشور اروپایی روز جمعه گذشته برای برخی مشورت‌ها به پایتخت‌های خود برگشته بودند. مذاکرات کارشناسی در این ایام هم کماکان ادامه داشت و جلسات کارگروه رفع تحریم و ترتیبات اجرایی (کارگروه سوم) با حضور کارشناسان ایران و گروه ۱+۴ در این مدت هتل کوبورگ وین برگزار شد.

آخرین بار، جلسه هیات‌های مذاکره‌کننده ایران و سه کشور اروپایی روز جمعه با حضور انریکه مورا هماهنگ‌کننده گفت‌گو‌ها در وین برگزار شد.

دور هشتم مذاکرات رفع تحریم‌ها از دوشنبه ششم دی ۱۴۰۰ آغاز شده و گفتگو‌ها به اذعان هیات‌های مذاکره کننده پیشرفت‌هایی داشته است. برچسب ها: باقری ، وین ، مذاکرات ، 27 دی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: باقری وین مذاکرات 27 دی مذاکره کننده ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۹۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند

وحید اسکندری در گفت و گو با خبرنگار مهر از اعزام ۸۵ زائر گیلانی به سرزمین وحی خبر داد و اظهار کرد: صبح امروز زائران گیلانی از تهران به سمت جده پرواز کردند.

وی با بیان اینکه طول این سفر معنوی برای این زائران ۱۰ روزه است، افزود: زائران پنج روز در مدینه منوره و پنج روز در مکه مکرمه استقرار می‌یابند و پس از آن به مقصد فرودگاه بین‌المللی امام (ره) در تهران حرکت می‌کنند.

اسکندری ادامه داد: زائران گیلانی حج تمتع نیز در قالب چهار کاروان شامل ۲ کاروان با ظرفیت هر کدام ۹۵ نفر و ۲ کاروان نیز ۱۲۰ و ۱۳۵ نفر سوم خرداد ماه امسال با ۲ پرواز از فرودگاه سردار جنگل رشت عازم خواهند شد.

مدیر حج و زیارت گیلان تصریح کرد: یک کاروان از زائران حج تمتع به تعداد ۱۸۵ نفر نیز هفتم خردادماه از فرودگاه بین‌المللی امام (ره) عازم سرزمین وحی خواهند شد.

وی گفت: ۶۳۰ نفر زائر حج تمتع امسال از گیلان را ۳۵۹ زن و ۲۷۱ مرد تشکیل می‌دهند که از شهرستان‌های رشت، تالش، آستارا، لاهیجان، رودسر، لنگرود، بندرانزلی، آستانه‌اشرفیه، صومعه‌سرا، فومن، رودبار، خمام، املش و سیاهکل هستند.

کد خبر 6089949

دیگر خبرها

  • بعد از حمله ایران حماس راحت‌تر نه می‌گوید!
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات ارشد اکو
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • اعزام ۱۷۰ نفر به حج عمره پس از ۹ سال