Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی کجانی گفت: خوشبختانه با مجموع اقدامات انجام شده در سطح شهرستان ری و همکاری خوب شهروندان در طی دو هفته گذشته تا کنون هیچگونه مورد فوتی ناشی از کرونا توسط مراکز بهداشتی درمانی گزارش نشده است که امیدوار هستیم با ادامه رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط شهروندان محترم و تکمیل چرخه واکسیناسیون در هفته های آتی و روزهای پیش رو نیز شاهد حفظ آمار بدون فوتی در این حوزه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه هشتاد و سومین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا استان به ریاست مهندس منصوری استاندار تهران که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار گردید، بار دیگر با تجلیل از زحمات پزشکان و کادر درمانی، تکمیل چرخه واکسیناسیون و رعایت هرچه بیشتر پروتکل های بهداشتی از سوی تمامی هموطنان را تنها راه جلوگیری از ورود کشور به پیک ششم کرونا دانست.

فرماندار ری ادامه داد: تمامی مراکز تزریق واکسن کرونا در سطح شهرستان براساس جمعیت به نحوی پراکنده شده اند تا اهالی در کمترین زمان و فاصله ممکن به تزریق واکسن دسترسی داشته باشند. برهمین اساس مطابق گزارشات روزانه شبکه بهداشت و درمان شهرستان، تاکنون ۱/۵۶۰/۴۵۸ نفر در شهرستان ری بر علیه ویروس منحوس کرونا واکسینه شدند که از این تعداد تزریق واکسن، ۲۱۷/۵۸۹ نفر اتباع خارجی ساکن ری بوده اند.

وی بیان کرد: خوشبختانه با مجموع اقدامات انجام شده در سطح شهرستان ری و همکاری خوب شهروندان در طی دو هفته گذشته تا کنون هیچگونه مورد فوتی ناشی از کرونا توسط مراکز بهداشتی درمانی گزارش نشده است که امیدوار هستیم با ادامه رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط شهروندان محترم و تکمیل چرخه واکسیناسیون در هفته های آتی و روزهای پیش رو نیز شاهد حفظ آمار بدون فوتی در این حوزه باشیم. 

معاون استاندار تهران در پایان گفت: طی بررسی های صورت گرفته میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سطح کشور کاهش یافته که باتوجه به شیوع سویه جدید بیماری کرونا با نام امیکرون از تمامی هموطنان و اهالی ری تقاضا داریم حتی پس از واکسیناسیون نیز فاصله گذاری اجتماعی، رعایت شیوه نامه ها و استفاده از ماسک را در اولویت ویژه قرار داده و افرادی که واکسن تزریق نکرده اند هر چه سریعتر به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند تا از قرار گرفتن وضعیت شهرستان در شرایط پر خطر و افزایش تعداد مبتلایان جلوگیری گردد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا معاون فرماندار واکسیناسیون شبکه بهداشت و درمان ویروس ماسک واکسیناسیون شهرستان ری کرونا حسین توکلی کجانی رعایت شیوه نامه شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۰۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و شنود/ نیگه دار!

شبکه دولتی انگلیس در یک اقدام نامه‌ای بدون امضاء و مُهر و تاریخ و شماره منتشر کرده و ادعا می‌کند که در آن به نیروهای امنیتی دستور تعرض به دختری داده شده است که دو سال قبل خودکشی کرده بود! 

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: (BBC‌)، شبکه دولتی انگلیس در یک اقدام به خیال خود، زیرکانه! و در واقع احمقانه، چند برگ کاغذ بدون تاریخ و شماره و مُهر و امضاء منتشر کرده و ادعا می‌کند نامه محرمانه‌ای است که در آن به نیروهای امنیتی دستور تعرض به دختری داده شده است که دو سال قبل با سقوط از بلندی خودکشی کرده بود!

گفتم: کار روباه پیر برای سرپوش گذاشتن بر ننگ همکاری با اسرائیل در قتل‌عام هزاران زن و کودک به چه فلاکتی رسیده است؟! خُب اگر چنین قراری بود، چرا درباره آن نامه‌نگاری کرده‌اند؟! آن‌هم نامه‌ای بدون امضاء و مُهر و تاریخ و شماره؟!

گفت: خود بی‌بی‌سی هم فهمیده چه گَندی زده! و چند ساعت بعد گفته علت این که نامه بدون مُهر و امضاء و شماره و تاریخ است برای لو نرفتن کسانی است که آن را در اختیار ما قرار داده‌اند!

گفتم: تاریخ و مهر و شماره و امضای آن چه ربطی به ارسال‌کننده آن دارد؟! مگر قرار بود مهر و امضای آنها پای نامه باشد؟!

گفت: ‌ای عوام! این نامه را برای استفاده پادوهای داخلی اسرائیل در ایران جعل کرده‌اند! تا اولاً؛ ننگ نسل‌کشی اسرائیل را به حاشیه ببرند. ثانیاً؛ حقارت اسرائیل و ناتو در مقابل عملیات وعده صادق را کمرنگ جلوه بدهند! و ثالثاً؛ لالمونی گرفتن خود در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی را ماله‌کشی کنند! ولی بی‌بی‌سی که بدجوری خیط کاشته و گَند زده بود با عقب‌نشینی برای حفظ آبروی نداشته خود، این جماعت را بدجوری سنگ روی یخ کرده است!

گفتم: یارو وسط اتوبوس بلند شده و بشکن می‌زد و می‌خواند «‌نینای نانای نینای‌نای...» راننده گفت مرد ناحسابی این کارها چیه؟ و یارو چک و چونه‌اش را جمع کرد و گفت؛ نیاورون نیگه دار!

دیگر خبرها

  • گفت و شنود/ نیگه دار!
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته