Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@00:02:06 GMT

ناراحتی شدید ژاوی از ستاره فرانسوی: زودتر برو!

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۵۱۳۳۶

ناراحتی شدید ژاوی از ستاره فرانسوی: زودتر برو!

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، از رفتارهای عثمان دمبله به شدت ناراحت و ناامید شده است.

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی چند هفته قبل به عنوان جانشین رونالد کومان به نوکمپ رفت و از همان روزهای ابتدایی به صورت علنی از دمبله دفاع کرد.

او در مراسم معارفه‌اش مدعی شد که این وینگر فرانسوی می‌تواند بهترین بازیکن دنیا در پست خودش باشد تا همه به علاقه او به این بازیکن واقف باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همین موضع را در طول دو ماه اخیر نیز در تمامی جلساتی که با  این بازیکن برای اطلاع از تصمیمات او برای آینده برگزار کرد به او اعلام کرد.

دمبله در تمامی این جلسات به وضوح به ژاوی تاکید کرد که اولویت اولش این است که قراردادش را با بارسا تمدید کند، خصوصا پس از این که از پروژه ورزشی‌ای خبردار شد که این سرمربی کاتالان برای او در نظر گرفته و قرار است این بازیکن را به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم تبدیل کند.

 

 

با این حال مشخص شد که این اظهارات مثبت و خوش‌بینانه در نهایت فقط حرف بوده و موسی سیسوکو، مدیربرنامه این بازیکن، پس از دیدار با مدیران این باشگاه اعلام کرد که تصمیم این بازیکن چیز دیگری است.

گفته می‌شود که رفتار این مدیربرنامه و بازیکن فرانسوی نشان از غرور و تکبر آنها داشته است، آنها همچنین تهدیدهایی را برای رسیدن به خواسته خود متوجه این باشگاه کرده بودند.

بارسلونا از بی‌ثباتی و بی‌احترامی‌هایی که دمبله از خود نشان داده خسته شده و به مدیربرنامه او اولتیماتوم داده که پیش از 15 ژانویه باید به آخرین پیشنهاد تمدید قرارداد پاسخ دهند.

روزنامه آ.اس مدعی شده که ژاوی از رفتار این بازیکن بسیار ناراحت است، خصوصا از رفتاری که مدیربرنامه او در پیش گرفته و به عقیده این مربی اسپانیایی، هیچ توجهی به منفعت ورزشی موکل نشان نداده است.

با این حال امکان ندارد که ژاوی تصمیم بگیرد که دمبله را به مدت شش ماه تا پایان مهلت قراردادش در تابستان نیمکت‌نشین کند اما معتقد است که بهترین گزینه برای او جدایی از بارسا در ژانویه است تا هم محدودیت پرداخت دستمزد بارسلونا پایین‌تر بیاید و هم بتوان مشکلی در زمینه مدیریت این بازیکن در ماه‌های باقی مانده به وجود نیاید.

عثمان دمبله ژاوی بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عثمان دمبله ژاوی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۱۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس

یکی از پُرافتخارترین بازیکنان تاریخ بارسلونا، میهمان ویژه دیدار تیم محبوب خود مقابل والنسیا بود.

دیدار بارسلونا و والنسیا در هفته 33 لالیگا 2023/24 با برتری 4-2 شاگردان ژاوی به پایان رسید. روبرت لواندوفسکی در این بازی هت تریک کرد و مرد اول تیم ژاوی در کسب این برد خانگی بود. پدرو وینگر سابق بارسلونا که اکنون در 36 سالگی برای لاتزیو بازی می کند، میهمان ویژه این دیدار بود. پدرو که محصول لاماسیا است، بین سال های 2008 تا 2015 در تیم بزرگسالان بارسلونا به میدان رفت و با این تیم به همه افتخارات ممکن رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره