Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات انتخابی تیم‌ تکواندو دانشجویان پسر در بخش کیوروگی به میزبانی فدراسیون تکواندو برگزار شد و در پایان 8 هوگوپوش موفق شدند جواز حضور در دومین مرحله اردو انتخابی را کسب نمایند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، مسابقات انتخابی تیم‌ تکواندو دانشجویان پسر در بخش کیوروگی به منظور شناخت نفرات برتر برای حضور در سی یکمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان با همکاری فدراسیون تکواندو در خانه تکواندو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات پسران در 8 وزن برگزار شد که نفرات برتر اوزان مختلف موفق شدند به دومین مرحله اردو انتخابی تیم ملی راه پیدا کنند.

اسامی نفرات برتر این رقابت‌ها به شرح ذیل است:
وزن اول (54- کیلوگرم): سبحان رجایی، وزن دوم (58- کیلوگرم): رضا جمشیدی، وزن سوم (63- کیلوگرم): پاشا عطاردی، وزن چهارم (68- کیلوگرم): امیرحسین نعیمی، وزن پنجم (74- کیلوگرم): مهدی محمد گواری، وزن ششم (80- کیلوگرم): مسعود خوش نیت، وزن هفتم (87- کیلوگرم): کریم سام دلیری و وزن هشتم( 87+ کیلوگرم): سعید فتحی

مرحله دوم مسابقات انتخابی تیم تکواندو دانشجویان روز چهارشنبه 6 بهمن ماه با حضور ملی پوشان و نفرات برتر لیگ تکواندو برای شکل گیری تیم تکواندو دانشجویان برگزار خواهد شد.

سی و یکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان ۵ لغایت ۱۶ تیرماه سال آینده در شهرچنگدو کشور چین برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: تکواندو دانشجویان انتخابی تیم نفرات برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۲۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، ۵ بازیکن سپک تاکرا و یک مربی از خراسان رضوی به اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای دختران در کرمانشاه جهت شرکت در مسابقات آسیایی تایلند دعوت شدند.

بهناز احمدنیا به عنوان مربی و ناهید ترابی، مهدیس هندویی، صبا طباطبایی، غزل شیرخانی و اعظم دادگر به عنوان ورزشکار در اردو حاضر هستند.

دیگر خبرها

  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور