Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - علیرضا واثقی گفت: شروع عملیات اجرایی ساخت اولین هتل پنج‌ستاره شهرستان، افتتاح فاز یک مجتمع گردشگری و پیست اسکی اوجور توسط بخش خصوصی و تشکیل اتاق فکر گردشگری شهرستان از جمله اقداماتی بوده که در ۹ ماهه امسال عملیاتی شده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین از جذب و تشکیل ۲۰ فقره پرونده سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف گردشگری و انجام استعلامات لازمه در این خصوص، بازدید و نظارت مستمر بر تاسیسات گردشگری و برخورد با مختلفان و پیگیری و شروع عملیات پروژه‌های زیرساخت بهسازی مسیر دسترسی به آلوارس و روستای بیله‌درق توسط اداره راه و شهرسازی در این مدت خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واثقی گفت: از دیگر فعالیت‌ها در این حوزه فعال کردن کمیته‌های ستاد خدمات سفر شهرستان و انجام بازدید‌های مشترک با نمایندگان ادارات فرمانداری، بهداشت، تعزیرات حکومتی، صنعت و معدن و اماکن عمومی و هماهنگی و حضور موفق در چهاردهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران و سی و چهارمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی در سالن اصلی بوده است.

او می‌گوید: برگزاری جشنواره یلدای مجازی قرن در محل هتل اترک سرعین و پخش از شبکه استانی و شبکه‌های اجتماعی، تهیه کلیپ از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری و پخش از شبکه‌های اجتماعی، برگزاری جشنواره برف در محل پیست اسکی آلوارس، تجلیل از تاسیسات نمونه گردشگری، صدور ۱۰۷ مورد کد شناسه برای تاسیسات گردشگری در سامانه جانا و صدور و تمدید پروانه تاسیسات گردشگری به تعداد ۵۶ مورد نیز از جمله اقداماتی بود که از ابتدای سال در شهرستان عملیاتی شد.

به گفته رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین دعوت و میزبانی از گروه مستندسازان برنامه همسفر و شبکه مستند و تهیه مستند جامع از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی شهرستان و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در راستای معرفی جاذبه‌ها، رایزنی با نمایندگان بنیاد برکت برای اعطای تسهیلات در راستای حمایت از بهره‌برداران تاسیسات گردشگری و صنعتگران صنایع‌دستی شهرستان از جمله اقدامات می‌باشد.

او از هماهنگی و تشکیل ستاد خدمات سفر‌های نوروزی به‌عنوان دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان و هماهنگی دستگاه‌های مرتبط برای ارائه خدمات بهینه به گردشگران، انجام یک هزار و ۵۷۰ مورد بازدید و نظارت مستمر از تاسیسات گردشگری در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و افتتاح و بهره‌برداری از هفت واحد هتل آپارتمان، یک واحد سفره‌خانه سنتی، یک باب محوطه گردشگری و یک باب بوم‌گردی در این مدت خبر داد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هتل آپارتمان اعطای تسهیلات میراث فرهنگی سرمایه گذاری تاسیسات گردشگری صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۴۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ حفارغیر مجاز در شهرستان سوادکوه

محمدرضا کردان فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: بنا بر گزارش پایگاه یگان حفاظت میراث‌ فرهنگی شهرستان مبنی بر خبر واصله از سوی میراث بانان افتخاری مبنی بر حضور افراد ناشناس در منطقه، ماموران یگان حفاظت به همراه عوامل انتظامی با دستور قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: ماموران پس از بررسی و صحت و سقم خبر، خودروی اعلام شده شناسایی و بعد از بازدید و بررسی از خودروی اعلامی، توانستند ۲ستگاه فلزیاب به‌همراه یک دستگاه ردیاب آنتنی کشف و ضبط کنند.

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: دراین رابطه ۵ نفر با هویت معلوم دستگیر شدند و پرونده به‌منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی‌صلاح قضایی شد.

او افزود: طبق قانون، ساخت، خرید و فروش، نگهداری، تبلیغ و استفاده از هرگونه دستگاه فلزیاب و همچنین ورود آن به کشور منوط به اخذ مجوز از وزارت میراث‌فرهنگی کشور است.

کردان گفت: اگر استفاده از دستگاه فلزیاب به‌منظور کشف آثار و اموال تاریخی باشد، برخورد قانونی به عمل خواهد آمد و متخلفان به مراجع قانونی معرفی خواهند شد، در این راستا از تمامی مردم استان درخواست می‌کنیم در صورت مشاهده هرگونه موردی در این خصوص مراتب را با ستاد خبری یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با شماره تماس ۰۱۱۳۳۳۹۱۰۰۷ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • دستگیری ۵ حفارغیر مجاز در شهرستان سوادکوه
  • صدور دستور اصلاح قبوض گازبهای تأسیسات گردشگری به یک‌چهارم
  • اصلاح قبوض گازبهای تاسیسات گردشگری و صنایع‌دستی
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • در جشنواره شکوفه‌های بادام ‌شهر زیبای دژکرد چه گذشت؟
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر زیبای دژکرد