Web Analytics Made Easy - Statcounter

بین الملل تابناک: پلیس ابوظبی از انفجار ۳ تانکر حامل سوخت و آتش سوزی در منطقه تاسیسات صنعتی نزدیک فرودگاه بین‌المللی ابوظبی خبر داد.

المیادین: حمله به امارات با ۲۰ پهپاد و ۱۰ موشک انجام شد ۱۴۰۰/۱۰/۲۷ - ۱۴:۲۸

شبکه تلویزیونی «المیادین» اعلام کرد که حمله ارتش و کمیته های مردمی یمن به عمق خاک امارات با ۲۰ پهپاد و ۱۰ موشک بالستیک انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شبکه المیادین امروز (دوشنبه) به نقل از منابع ویژه خود افزود: ۲۰ فروند پهپاد و ۱۰ فروند موشک بالستیک ارتش و کمیته های مردمی یمن اهداف حساسی را در عمق خاک امارات هدف قرار دادند.

این منابع به المیادین گفتند: عملیات نظامی در قلب شهر ابوظبی پایتخت امارات همچنان ادامه دارد و زبانه های آتش و دود در آسمان این شهر برخاسته است.

انصارالله حمله به امارات را تائید کرد ۱۴۰۰/۱۰/۲۷ - ۱۴:۱۹

از طرف دیگر «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که طی ساعات آینده جزئیات عملیات نظامی در عمق امارات را اعلام خواهد کرد. 

وزیر اطلاع رسانی یمن درباره این عملیات گفت: پیام تنبیهی که باید به امارات می‌رسید، رسید.

 

 

به گزارش خبرگزاری امارات، پلیس ابوظبی از انفجار ۳ تانکر حامل سوخت در منطقه صنعتی المصفح در نزدیکی مخازن adnoc (شرکت نفت امارات) پس از وقوع یک آتش‌سوزی خبر داد.

پلیس ابوظبی می‌گوید که تحقیقات اولیه حاکی از آن است که بخش‌هایی از یک هواپیمای کوچک که احتمالا یک پهپاد بوده در منطقه مشاهده شده و احتمالا این پهپاد عامل انفجار بوده است.

منابع رسانه‌ای اعلام کردند که یکی از انفجارها در فرودگاه ابوظبی صورت گرفته است و منابع پلیس این کشور تایید کردند که چند فروند پهپاد با انداختن بمب بر روی مخزن‌های سوخت در این منطقه صنعتی ابوظبی و همچنین فرودگاه بین‌المللی این شهر آن را به آتش کشیدند.

به نوشته خبرگزاری رسمی امارات، دو انفجار نخست در نزدیکی انبارهای «ادنوک» و انفجار سوم در فرودگاه بین‌المللی ابوظبی صورت گرفته است و تحقیقات اولیه حاکی از رصد اجسام پرنده‌ای که احتمالا پهپاد هستند، است که این دو منطقه را هدف قرار داده‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پلیس ابوظبی نیز سپس تایید کرد که در حمله نخست تانکرهای سوخت در منطقه المصفح و در حمله بعد فرودگاه بین‌المللی ابوظبی هدف قرار گرفته شده است.

در همین حال خبرگزاری اسپوتنیک نیز به نقل از سخنگوی انصارالله اعلام کرد که این گروه طی ساعات آینده بیانیه مهمی برای اعلام یک عملیات نظامی در امارات صادر خواهد کرد.

هم‌چنین پرواز هواپیماها در فرودگاه ابوظبی در پی این حمله متوقف شده است.

در همین راستا ائتلاف عربی اعلام کرد: ما استفاده از پهپادها توسط حوثی‌ها را رصد کردیم. تعدادی از پهپادهای بمب‌گذاری شده از فرودگاه بین المللی صنعا به پرواز درآمدند.

منابع یمنی موثق هم اعلام کردند که عملیات نظامی در مرکز ابوظبی ادامه دارد و آتش‌سوزی‌ها بیشتر شده است.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین مهرشاد سهیلی محسن قاسمی بودجه 1401 سند همکاری 25 ساله ایران و چین انصارالله یمن حمله پهپادی امارات متحده عربی ابوظبی مذاکرات وین مهرشاد سهیلی محسن قاسمی بودجه 1401 سند همکاری 25 ساله ایران و چین فرودگاه بین المللی عملیات نظامی پلیس ابوظبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۴۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی

حزب الله لبنان روز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد مقر توپخانه‌ای «عین مرگلیوت» در شمال فلسطین اشغالی را با پهپاد تهاجمی هدف قرار داده است.

به گزارش ایسنا، حزب الله لبنان امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که مقر توپخانه رژیم صهیونیستی در عین مارگلیوت را با پهپاد تهاجمی هدف قرار داده و هدف مورد نظر به دقت مورد اصابت قرار گرفته است.

در ادامه بیانیه آمده است: در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در پاسخ به هدف قرار دادن روستاهای جنوب لبنان و منازل غیرنظامیان، مقاومت اسلامی لبنان روز پنجشنبه با استفاده از یک پهپاد تهاجمی، مقر توپخانه عین مارگلیوت را هدف دقیق خود قرار داده است.

حزب‌الله امروز پنج‌شنبه همچنین پادگان زبدین در مزارع اشغالی شبعا لبنان را با سلاح‌های موشکی هدف قرار داد و مستقیماً آن را مورد اصابت قرار داد.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد: مجاهدین مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنان، ساعت ۱۵ و ۲۰ دقیقه بعد از ظهر امروز پنجشنبه، محل استقرار نیروهای دشمن در نزدیکی پایگاه الظهیره را با سلاح موشکی هدف قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • توانایی پهپادی و موشکی ایران در اوج
  • ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • اندیشکده شورای آتلانتیک: ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • اندیشکده شورای آتلانتیک : ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • حمله پهپادی و موشکی نیرو‌های مسلح یمن به اهداف اسرائیلی
  • حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی
  • حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی
  • آمریکا عملیات پهپادی و موشکی یمن علیه کشتی هایش را تایید کرد