Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بارش سنگین برف که از شب گذشته آغاز شده است همه دستگاهای خدمات رسان استان از همان ابتدای بارش این نعمت الهی در صدد باز گشایی راه‌های اصلی و فرعی هستند.

اما طبق گزارشات رسیده به خبرگزاری فارس  وضعیت بارش سنگین برف در شهرستان‌ها از این قرار است.

در شهرستان زنجان که بارش برف از شب گذشته آغاز شده است، ارتفاع برف تا ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح روز ۲۷ دی‌ماه به ۲۸ سانتی متر رسیده است شهرداری با ۹۱۰ نیرو و ۶۰ دستگاه ماشین‌آلات در راستای بازگشایی معابر فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته محمد همتیان، معاون خدمات شهری شهرداری زنجان  تیغ‌زنی و عملیات برف‌روبی از زمان آغاز بارش برف در زنجان آغاز شده است.

 زنجانی‌ها که از حجم سنگین برف غافلگیر و هیجان زده شده‌اند، دستگاه های خدمات رسان به ویژه هلال احمر از مردم خواست برای تفریح به مناطق صعب‌العبور نروند.

۶۱ روستا بخش انگوران در محاصره برف

همچنین در ماهنشان که تا ساعت ۸.۳۰ دقیقه صبح روز ۲۷ دی‌ماه ارتفاع برف به ۵ سانتی متر رسیده است، طبق گفته جلیل جزونقی فرماندار شهرستان ماهنشان محورهای اصلی از سمت زنجان به دندی و زنجان -نیک پی -ماهنشان باز و امکان تردد خودروها فقط با زنجیر چرخ امکان پذیراست.

در این شهرستان در حال حاضر راه ارتباطی ۶۱ روستا در بخش انگوران و ۵۰ روستا در بخش مرکزی مسدود اعلام شده است که عوامل مربوطه در حال بازگشایی این محورها هستند.

راهدارخانه‌ها این شهرستان  همه در حالت آماده‌باش هستند و شهرداری‌ها نیز در سطح شهر نمک‌پاشی و دهیاران نیز فعال‌ هستند.

همچنین طبق گفته فرماندار شهرستان خدابنده قطعی برق در این شهرستان به دلیل بارش برف گزارش نشده است و امکان ترد در روستاهای پرجمعیت این منطقه موجود است، اما تردد در برخی روستاها فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیراست ، ارتفاع برف در خدابنده تا ساعت۸.۳۰ دقیقه صبح روز ۲۷ دی‌ماه ۱۰ سانتی متر اعلام شده است.

74 روستای ایجرود در محاصره برف

همچنین به گفته سرپرست فرماندار شهرستان ایجرود این شهرستان دارای ۷۴ راه روستایی است که همه راه‌های روستایی این شهرستان مسدود بوده اما تلاش عوامل راهداری و دهیاران این است که بازگشایی این محورها هر چه سریع‌تر انجام شود. 

به گفته فرماندار ماهنشان همه دستگاه‌های خدمات‌رسان در شهرستان در حال آماده‌باش هستند تا بارش برف مشکلی را برای شهروندان این منطقه به وجود نیاورد.  

همچنین به گفته کرمی، سرپرست شهرداری ابهر ستاد مدیریت عملیات زمستانی شهرداری از نخستین دقایق بارش برف زمستانی در آماده باش کامل و تجهیز کلیه ماشین‌آلات برف‌روبی برای رفاه و رضایت شهروندان ارائه خدمات می‌دهند.

همچنین در شهرستان طارم بارش برف راه ۱۰ روستا را مسدود و موجب قطع برق در ۱۵ روستای این شهرستان شده است که همه دستگاه‌های خدمات رسان در تلاشند تا مشکلی در راستای انجام کارهای شهروندان این منطقه رخ ندهد. 

 

قطع برق 15 روستا در طارم

رضا علی انبارلو، فرماندار شهرستان طارم با وضعیت بارش برف در این منطقه  اظهار کرد: در پی بارش سنگین برف در این منطقه، تیر برق  خیابان هلال احمر شهر آب‌بر دچار شکستگی شده است و برق خیابان مذکور از مدار خارج شده که همکاران اداره برق در صدد جابه‌جایی تیر برق هستند.

فرماندار شهرستان طارم با اشاره به اینکه مناطق دیگر شهر آب‌بر دارای برق هستند و مشکلی از این بابت ندارند، تصریح کرد: به دلیل بارش برف در حال حاضر برق ۱۵ روستای این شهرستان قطع است که عوامل مربوطه در تلاش هستند تا برق این مناطق وصل شود.

انبارلو با اشاره به تردد در محورهای مواصلاتی  شهرستان طارم گفت: در حال حاضر راه‌های اصلی این منطقه باز و طبق گزارش‌های رسیده تعداد ۱۰راه  روستایی در شهرستان طارم به علت بارش برف مسدود اعلام شده است.

وی با اشاره به قطع اینترنت منازل که از مودم وای فای استفاده می‌کنند، گفت: عوامل راهداری شهرداری و دیگر دستگاه‌های مربوطه در حال خدمات رسانی به شهروندان و در آماده باش کامل به سر می‌برند.

ارتفاع برف در شهر آب‌بر تا ساعت ۸:۳۰ صبح امروز ۲۵ سانتی متر اعلام شده است.

انتهای پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری تهران فرماندار برف استان زنجان دستگاه خدمات رسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۴۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان

به گزارش خبرآنلاین، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در سراسر کشور، درحال حاضر ترافیک در محور رودهن – تهران در محدوده جاجرود، آزادراه پردیس – تهران در محدوده تونل شماره یک و آزادراه قزوین – کرج – تهران در محدوده های ینگی امام کمال شهر و مهرویلا حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی افزود:در آزادراه کرج – قزوین محدوده کمال شهر، ساوه – تهران محدوده نسیم شهر و محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع نیز ترافیک نیمه سنگین اما روان گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور ادامه داد: در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، تهران، ایلام، همدان، مرکزی، خوزستان، چهار محال و بختیاری، کردستان، لرستان و کرمانشاه بارش باران اعلام شده است.

شیرانی به رانندگان هشدار داد در روزهای بارانی، از سرعت خود بکاهند و فاصله طولی مناسب را با خودروی مقابل رعایت کنند.

وی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903343

دیگر خبرها

  • بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۱۱ استان
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز
  • وضعیت «شهر ری» در تقسیم استان تهران چگونه خواهد بود؟!
  • فیروزکوه و دماوند و ری از تهران جدا خواهد شد؟
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه تهران - کرج
  • آخرین وضعیت کهگیلویه و بویراحمد طی بارش‌های اخیر
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • تخریب برخی جاده‌های روستایی ممسنی / لزوم کارهای آبخیزداری در فارس