Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حزنی از هزینه بالغ بر ۲۶۲ میلیارد تومانی این نهاد انقلابی برای خدمت به مردم کهگیلویه و بویراحمد در قالب ۱۳ هزار ۸۴۸ پروژه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس سردار سید‌ضیاءالدین حزنی در آئین افتتاح ۶۵۰ منزل مسکونی مددجویی و اهداء 450 سری جهیزیه به زوج های نیازمند و جوان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در درجه اول از اقداماتی که در مدت کرونا برای مردم این استان انجام شد تقدیر و تشکر میکنم گفت:یکی از کارهای ارزشمندی که انجام شد کمک های مومنانه بود که بسیار ارزشمند و باید ادامه پیدا کند تا زمانی که  ختم عملیات اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه در سپاه فتح رده های مختلفی دست به دست هم دادند تا این خدمات انجام شود گفت: تا امروز در استان ۴۵۸۳ پروژه عمرانی و ۹۲۶۵ پروژه غیر عمرانی جمعا ۱۳۸۴۸ پروژه با اعتبار ۲۶۲ میلیارد و ۵۷۹ میلیون تومان انجام شده است.

وی افزود: ساخت درمانگاه ،سرویس های بهداشتی، مسکن مدد جویی و بهزیستی، ساخت مساجد،حوزه های علمیه، مصلی ،دارالقرآن، مدارس،توسعه آب شرب، چاه کشاورزی ،یادمان شهدا از جمله پروژه های عمرانی و اهداءجهیزیه نیز کار غیر عمرانی است که در استان انجام شده است، امیدوار هستیم در سال جدید نیز آنقدر کار شود که رضایت مردم بیش از گذشته باشد.

سردار حزنی با اشاره به قرار داد با کمیته امداد در بحث  ساخت خانه های نیازمندان گفت: در این قرار داد ساخت ۱۰هزار ۶۰۰ مسکن مددجوی  مد نظر بود که قرار شد در فاز اول  ۴هزار و ۱۰۳ و در فاز دو ۶ هزار و ۵۰۳ خانه ساخته شود که سهم کهگیلویه و بویراحمد از این ساختمان ها ۶۴۹ واحد بود.

وی ابراز داشت: در برخی نقاط کشور جاده ها صعب العبور بود اما گفتیم باید کار انجام شود و با وجو افزایش قیمت مصالح، شیوع کرونا وقوع چند سیل و زلزله و ساخت جاده  دربرخی نقاط، کار را تعطیل نکردیم تا هرچه سریعتر مردم خدمات دریافت کنند.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: گاها برای ساخت یک خانه در شمال غرب باید یک گردان مسلح مستقر می کردیم ۴۵ روز نگهبانی می دادند که بتوانیم دو خانه بسازیم در حالی که برای هر خانه ۴۲ میلون تومان گرفته بودیم در حالی که برای خانه ها بیش از ۱۰۰ میلیون برای ما تمام می شد.

وی با تاکید بر اینکه املاکی که کمیته امداد تحویل ما داد یا مشکلات ارثی داشتند و یا مشکلات دیگر افزود:گاهی با بالگرد سیمان و مصالح می بردیم و الحمدالله با وجود تمام مشکلات کار انجام شد، کار وقتی با سختی انجام شود مشخص می شود الهی و ارزشمند است.

حزنی تاکید کرد ؛ در کهگیلویه و بویراحمد کارهای نشدنی باید  به شدنی تبدیل شوند چرا که این عمل ارزشمند است .

وی با اشاره به حدف ارز ۴۲۰۰ تومانی گفت: هر اقدامی انجام می شد باید هواسمان به مردم باشد ،مشکلات را باید با مدیریت حل کنیم در بحث محرومیت زدایی باید با همدیگر کار کنیم،  کار کردن با همدیگر یک هنر است.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما ماموریت محرومیت زدایی ندارین دفاع از امنیت پایدار  وظیفه ماست اما حضرت آقا گفتند سپاه باید هواسش به مردم باشد ، همیشه در کنار همه دولت ها بودیم که عقب ماندگی ها جبران شود سپاه از مردم و با مردم است همه راهبردهای سپاه برای مردم است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آئین نیز با اشاره به اینکه نظام‌جمهوری اسلامی ایران یک حکومت اسلامی است گفت: اگر کاری جهادی انجام دهیم حتی اگر این نقش ما کوچک باشد اسم ما می ماند این را قدر بدانیم، مخصوصا اگر برای یک محروم یاشد.

وی تاکید کرد:کار مومنانه ای که سپاه انجام داد بسیار ارزش دارد واینکه  سرآغاز، آغاز یک زندگی باشد خیلی مهم است.

سید علی احمد زاده افزود: حکومت ما شیعه جعفری ۱۲ امامی  است، اما این موازنه کشوری از نظر جمعیت در حال بهم ریخته شدن است، نباید از این کارها غافل شد، باید این جمعیت شیعه را حفظ کنیم که موازنه آن بهم نریزد ، اهدای جهیزیه بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه یکسری تغییرات اساسی اقتصادی در کشور رخ داد و پیش بینی شده  است رشد چند درصدی خواهیم داشتگفت: این رشد چند درصدی نباید به گونه ای باشد که بر مردم فشار وارد شود هرچند کمبود کالا نیز وجود نخواهد داشت.

احمد زاده ابراز داشت: ناچارا کشور نیاز است اصلاحاتی در بخش اقتصادی آن انجام شود، در بخش یارانه ها نیز تغیراتی ایجاد می شود ، پول هایی در دست قشر خاصی هستند که با این کار این پول ها به دست مردم می رسد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این همایش با اشاره به اینکه از سپاه می خواهیم برای ایجاد اشتغال نیز به ما کمک کنند گفت: به جای توزیع مرغ و برنج بیاییم اشتغال را نیز در دستور کار دادیم ،جهاد سازندگی برای اشتغال خانواده ها پای کار بیاید، اگر هر خانواده یک شاغل داشته باشد می تواند شرایط بهتری داشته باشد،اگر بتوانیم شغلی به این خانواده ها ببریم بسیار ارزشمند است بتوانیم این کار را نیز در کارهای جهادی قرار دایم.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد محرومیت زدایی انجام شود انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۴۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۶۰ پروژه در سبد پروژه‌های سالانه شهر اصفهان است/ هیچ پروژه‌ای نباید معطل طراحی بماند

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با بیان اینکه بالغ بر ۱۱۶۰ پروژه در سبد پروژه‌های سالانه قرار دارد، گفت: پروژه‌های شاخص و مهم منطقه‌ای ۳۰۰ پروژه است، در سطوح بعدی پروژه‌های منطقه‌ای، محله‌محور و مستمر قرار دارد که طراحی‌ها با اولویت پروژه‌های شاخص، مهم منطقه‌ای و محله‌محور است.

سعید ابراهیمی در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه پروژه‌های سال ۱۴۰۳ در گام اول در قالب چهار سبد سه ماهه اولویت‌بندی شد، اظهار کرد: در مرحله دوم باید بر اساس اولویت‌بندی، پروژه‌هایی که نیازمند طرح بوده است، هر چه زودتر تعیین تکلیف شود، چراکه طبق سیاست شهرداری هیچ پروژه‌ای نباید معطل طراحی باشد.

وی با بیان اینکه با همین هدف با تمام مناطق و ستاد جلسات مختلفی برگزار شد و در رابطه با طراحی‌ها و آخرین زمان‌هایی که طرح بتواند تحویل داده شود، توافقاتی انجام شد، افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، بالغ بر ۷۵ درصد پروژه‌های سال ۱۴۰۳ در سه ماهه اول آماده و مقدمات اجرا فراهم می‌شود و سپس تصمیم‌گیری بر اساس میزان منابع و نحوه تزریق آن به پروژه‌ها صورت می‌گیرد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان ادامه داد: این اقدام ارزشمندی بود که پروژه‌های اولویت‌دار طراحی شود و به سمت اجرا حرکت کنیم که امیدوارم با همکاری و تأمین منابع مالی مناسب بتوانیم هر چه زودتر پروژه‌های سال ۱۴۰۳ را به اجرا و نتیجه برسانیم‌.

ابراهیمی با بیان اینکه بالغ بر ۱۱۶۰ پروژه در سبد پروژه‌های سالانه قرار دارد، گفت: پروژه‌های شاخص و مهم منطقه‌ای ۳۰۰ پروژه است، در سطوح بعدی پروژه‌های منطقه‌ای، محله‌محور و مستمر قرار دارد که طراحی‌ها با اولویت پروژه‌های شاخص، مهم منطقه‌ای و محله‌محور است.

وی با بیان اینکه چندین حوزه در شهرداری متولی طراحی پروژه‌ها هستند، تصریح کرد: اداره کل فنی و طراحی متولی پروژه‌های کلان عمرانی، سازمان پارک‌ها و فضای سبز متولی پروژه‌های فضای سبز، متولی پروژه‌های بافت تاریخی سازمان نوسازی و بهسازی و سازمان زیباسازی متولی حوزه زیباسازی هستند که پروژه‌ها به این سازمان‌ها ابلاغ و تکلیف شده تا هرچه سریع‌تر طرح مصوب را ارسال کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با اشاره به اینکه این اقدام که فرایندهای طراحی را به قبل از تدوین بودجه رسانده‌ایم، از دو سال گذشته تا کنون اجرا می‌شود و باید در بودجه ردیفی را لحاظ کنیم که مقدمات آن آماده شده باشد، افزود: سال جاری وضعیت بسیار مناسب‌تری داریم و با این اتفاق در سه ماهه اول سال با تأمین منابع مالی مناسب، پروژه‌ها با قدرت اجرا می‌شود.

کد خبر 749273

دیگر خبرها

  • ۱۱۶۰ پروژه در سبد پروژه‌های سالانه شهر اصفهان است/ هیچ پروژه‌ای نباید معطل طراحی بماند
  • شدت و حجم باورنکردنی باران در کهگیلویه‌وبویراحمد | ویدئو
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • تاکید نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری بر باشکوه برگزار کردن اجلاسیه شهدای استان
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳