Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، خیبر خرم‌آباد در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی میزبان تیم نفت آبادان بود که در پایان برابر این تیم به یک برد پرگل دست یافت.

از سری رقابت‌های مرحله یک‌هشتم جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور امروز دوشنبه ۲۷ دی‌ماه خیبر در ورزشگاه تختی خرم‌آباد میزبان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان لیگ برتری بود و در پایان موفق شد با کسب نتیجه ۵ بر یک پیروز میدان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیبر در مرحله سوم و چهارم این مسابقات به ترتیب با یک گل برابر شهرداری همدان و با نتیجه ۳ بر یک برابر مس شهربابک به برتری رسیده بود. صنعت نفت هم در مرحله چهارم ۱-۳ شمس آذر قزوین را شکست داده بود.

در مرحله یک‌هشتم فصل گذشته جام حذفی نیز خیبر خرم‌آباد به صنعت نفت آبادان خورد و این تیم را با یک گل شکست داد تا به مرحله بعدی صعود کرد.

یاران ویسی در دوره قبل این رقابت‌ها تا مرحله یک‌چهارم نهایی پیش رفتند. در این مرحله تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و خیبر خرم‌آباد ۲ مرداد ۱۴۰۰ در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی چهار بر سه ملوان در ضربات پنالتی به پایان رسید.

سفیدپوشان خرم‌آباد با این پیروزی موفق شدند تا در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی قرار گیرند.

کد خبر 5402176

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال خیبر خرم آباد تیم صنعت نفت آبادان خرم آباد جام حذفی بارش برف بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه برف و کولاک خطبه های نماز جمعه بارش باران آمار کرونا سیلاب تعطیلی مدارس ایلام گرگان اردبیل نفت آبادان مرحله یک جام حذفی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۵۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد

نام تیم فوتبال هوادار هم در بین تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور به ثبت رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور تیم‌های هوادار و مس سونگون از ساعت 18:15 امروز (جمعه) در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3 بر یک شاگردان مسعود شجاعی به پایان رسید.

برای هوادار در این مسابقه داریوش شجاعیان در دقیقه 13، بابک مرادی در دقیقه 20 و محمدعلی عبدالهی در دقیقه 76 گلزنی کردند و تنها گل تیم میهمان روی اشتباه و گل به خودی صائب محبی در دقیقه 30 به ثمر رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • صعود سپاهان به یک‌چهارم؛ رونمایی از 8 تیم پایانی جام حذفی
  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند
  • صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال
  • یک هشتم نهایی جام حذفی، صعود چادرملو در ضیافت پنالتی‌ها
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • گزارش زنده: ملوان ۰-۰ سایپا
  • هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی