Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@10:13:39 GMT

رودریگو، لوکا مودریچ را مثل پدرش می‌داند / عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۵۶۲۰۴

رودریگو، لوکا مودریچ را مثل پدرش می‌داند / عکس

رودریگو برای هم‌تیمی باتجربه‌اش احترام زیادی قائل است

بازیکنان رئال مادرید یک شب شاد و فوق‌العاده را سپری کردند؛ شاگردان کارلو آنچلوتی، شب گذشته توانستند قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا را جشن بگیرند.

طرفداری | شب گذشته پس از قهرمانی رئال مادرید در سوپرکاپ اسپانیا، رودریگو وینگر 20 ساله برزیلی رئال مادرید، پست جالبی منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رودریگو پس از جشن قهرمانی، عکسی از خود با لوکا مودریچ، ستاره 37 ساله کروات رئال مادرید که نقش به‌سزایی در قهرمانی این تیم در سوپرکاپ اسپانیا منتشر کرد و در شرح آن نوشت: «پدر».

رودریگو، لوکا مودریچ را مثل پدرش می‌داند

رودریگو گوئس سال گذشته در مصاحبه‌ای گفته بود لوکا مودریچ دقیقا هم‌سن پدرش است و او به این علت، احترام زیادی برای این هم‌تیمی کروات خود قائل است: 

 وقتی مودریچ متوجه شد که پدرم 35 ساله است، باورش نمی شد. سپس گفت که باید به او احترام بگذارم چون تقریباً هم‌سن پدرم است. از آن به بعد او همیشه من را پسر خود صدا می زند و من او را پدر صدا می کنم.

اخبار داغ 

قتل پدر خانم مجری اخبار ! / المیرا شریفی فاش کرد وضعیت قرمز در اردوگاه آبی؛ تعطیلی تمرین استقلال تا اطلاع ثانوی کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  ذوالفقارنسب: پرسپولیس امسال صد در صد در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد / فیلم حرکت زشت رناتو سانچز در بازی مقابل مارسی برنامه ویژه پدری در روزهای مصدومیت؛ هافبک جوان با 4 کیلوگرم عضله اضافی برگشته است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید لوکا مودریچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۶۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا باید در ورزشگاه خانگی رئال سوسیداد روبروی این تیم به میدان برود و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات نزدیک شود.

رسانه‌های نزدیک به این باشگاه روز گذشته خبر داده بودند که جود بلینگام به دلیل مشکلات گوارشی و التهاب روده و معده در تمرینات غایب بوده و در فهرست اعلام شده از سوی آنچلوتی برای این بازی هم حضور نداشت و این موضوع باعث نگرانی هواداران در آستانه دیدار برابر بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شده بود.

از سوی دیگر، رودریگو هم به دلیل سرماخوردگی شدید نتوانست روز گذشته هم تیمی‌هایش را در تمرینات همراهی کند اما نامش در این فهرست دیده می‌شد و به نظر می‌رسید که مشکل چندان جدی برای حضور در میدان نداشته باشد.

اما دقایقی قبل اعلام شد که شرایط بلینگام برای حضور در میدان بهتر شده و نام او به فهرست بازیکنان رئال برای بازی امشب مقابل سوسیداد اضافه شد. این در حالی است ظاهرا وضعیت رودریگو برای بازی امشب چندان مساعد نیست و به همین دلیل نام این ستاره برزیلی از فهرست رئال برای این بازی خط خورد.

دیگر خبرها

  • برد نصف رئال درخانه سوسیداد؛ ۴ امتیاز تا قهرمانی
  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو
  • بازگشت اجباری جود بلینگام به لیست رئال مادرید
  • بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد
  • جان اوبی میکل: دی بروین با فاصله از مودریچ بهتر است
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • حتی خود پرز هم نمی‌داند امباپه می‌آید یا نه!