Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-معاون صنایع‌دستی استان از افتتاح آموزشگاه صنایع‌دستی پناه در این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش خبرنگار ما در تبریز، روز یکشنبه 26 دی‌ماه 1400، آموزشگاه صنایع‌دستی پناه با حضور فرماندار، مسئولان شهرستانی و رئیس اداره میراث‌فرهنگی شهرستان هشترود افتتاح شد.

فرشاد به آفرین معاون صنایع‌دستی استان با بیان اینکه این آموزشگاه به همت بخش خصوصی ایجاد شده است، ادامه داد: «آموزشگاه صنایع‌دستی پناه به همت و سرمایه‌گذاری مهدی پورتقی و با همکاری این اداره‌کل ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

معاون صنایع دستی استان در ادامه گفت: «با توجه به اینکه هشترود ازجمله شهرستان‌های فعال در حوزه صنایع‌دستی است، لذا این آموزشگاه نقش بسزایی در گسترش فعالیت هنرمندان این شهرستان خواهد داشت، در این راستا آموزش 5 رشته هنری اعم از تولیدات چرمی، قلاب‌بافی، گلیم‌بافی و عروسک‌سازی در آموزشگاه پناه برای هنردوستان میسر خواهد بود.»

به آفرین اظهار داشت: «با آغاز به کار این آموزشگاه هنری، برای 10 نفر فرصت شغلی مستقیم و 30 نفر فرصت شغلی غیرمستقیم فراهم شده است، همچنین این آموزشگاه به‌صورت مستقیم به عرضه تولیدات صنایع‌دستی هنرمندان خواهد پرداخت که علاقه مندان می‌توانند با حضور در این آموزشگاه آثار هنری مورد علاقه خود را خریداری کنند.»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: میراث صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۷۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و هئیت همراه با حضور در باغ رضوان ارومیه با اهدای شاخه گل و نثار فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.   افتتاح یک باب هتل، کلنگ‌زنی یک باب هتل، بازدید از مجتمع گردشگری و تفریحی ستاره سیلوانا، قلعه بدلبو، خانه انصاری، مسجد جامع، مدرسه هدایت و زیرساخت‌های گردشگری دریاچه ارومیه از جمله برنامه‌های یک روزه معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به این شهرستان هستند.

دیگر خبرها

  • ارزآوری ۴۰۰ میلیون دلاری صنایع دستی ایران + فیلم
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • فرش دستباف هنر مادر است
  • حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال الزامی است
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل
  • حضور ۲ هزار بازرگان خارجی و ۸۰ کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»