Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - مرضیه جلیل‌پور گفت: امسال همزمان با هفته زن و دهه فجر انقلاب اسلامی، این نمایشگاه با هدف حمایت از زنان بدسرپرست و سرپرست خانوار با کمک دستگاه‌های حمایتی برگزار می‌شود.

برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در سال ۱۴۰۰، در آستانه جشن‌های چهل و سومین فجر پیروزی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

جشن میلاد حضرت زهرا (س) و بزرگداشت روز جمهوری اسلامی

فراهم کردن زمینه حضور و مشارکت پرشور زنان استان در برنامه‌ریزی و برگزاری باشکوه آیین‌های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و آشناسازی آنان با دستاورد‌های انقلاب اسلامی از مهم‌ترین اهداف این کمیته به‌شمار می‌رود.

کارشناسان امور بانوان فرمانداری‌های استان مسئولیت کمیته زنان و خانواده ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان‌ها را بر عهده دارند.

برای تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی از نقش موثر زنان و حضور آنان در اجتماع برنامه‌‎ریزی‌هایی انجام شده و برنامه‌هایی با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان در دستور کار قرار گرفته است.

«زن، نهضت علمی و فناوری، جهش تمدنی»، «زن، سیره فاطمی (س)، ایمان آگاهانه، زیست مؤمنانه»، «زن، فرهنگ و هنر و سبک زندگی ایرانی و اسلامی»، «زن، فرهنگ‌سازی ازدواج آسان و پایداری نسل صالح»، «زن، مدیریت نشاط و نقش‌آفرینی در عدالت اجتماعی»، «زن، افتخارآفرینی، حماسه‌سازی و عزت ملی» و «زن، خودباوری، نقش‌آفرینی در تولید و اقتصاد» از عناوین هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر است.

برنامه‌های این هفته از دوم تا هشتم بهمن‌ماه امسال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته زن دهه فجر دستگاه های حمایتی برپایی نمایشگاه انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۷۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحمزه خزایی عصر پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج سازندگی که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر ۲ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی سازماندهی شده در این استان فعالیت دارد.

وی با اشاره به اینکه از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت ماه هفته بسیج سازندگی نامگذاری شده است، افزود: شعار سال جاری این هفته «همه با هم بسیج خدمت‌رسانی» است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه با بیان اینکه بسیج به عنوان گسترده‌ترین شبکه مردمی از بطن جامعه و جنس مردم همواره در همه شرایط در کنار مردم ایستاده است، خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی بسیج سازندگی به‌عنوان حلقه‌های میانی یکی از اساسی‌ترین گروه‌های سازمان یافته بسیج محسوب می‌شود که در بحث خدمات رسانی به مردم فعالیت دارد.

خزایی با اشاره به اینکه قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی و قرارگاه اقتصاد مقاومتی بر عهده بسیج سازندگی است، اضافه کرد: در بحث خدمات رسانی خصوصاً در روستاها و حاشیه شهر و همچنین امدادرسانی در حوادثی از جمله سیل و زلزله اقدامات ماندگاری به ثبت رسانده است.

وی از اجرای ۳۳۰ عنوان ویژه برنامه توسط نواحی و اقشار بسیج طی هفته بسیج سال جاری در این استان خبر داد و افزود: حضور در مصلاهای نماز جمعه و برپایی میز خدمت، دیدار جهادگران با مسئولان، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و برپایی ایستگاه‌های صلواتی از برنامه‌های این هفته در کرمانشاه است.

به گفته خزایی، اعزام بیش از ۲۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم، توزیع کمک‌های مومنانه، افتتاح چندین پروژه آبرسانی، برپایی نمایشگاه‌های عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی، همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی و… از دیگر برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در این استان است.

کد خبر 6095294

دیگر خبرها

  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع و باشکوه در سطح استان
  • جذب بیش از ۱۰۰۰معلم در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری
  • جذب بیش از یک هزار نفر معلم در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی در شهرکرد
  • برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) صالح آباد + تصاویر
  • در هفته هنر انقلاب اسلامی یزد چه گذشت؟
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • ۳۷۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت هفته معلم در هرمزگان اجرا می‌شود