Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظاهرا دلیل ترک زودهنگام رقابت های جام ملت های آفریقا توسط پیر امریک اوبامیانگ و ماریو لمینا، بی انضباطی بوده است

امروز اعلام شد که دو بازیکن گابنی به دلیل مشکلات قلبی ناشی از کرونا، اردوی تیم کشورشان را ترک می کنند.

طرفداری | به ادعای فردی کولا خبرنگار آفریقایی فعال در حوزه فوتبال گابن، دلیل جدا شدن پیر امریک اوبامیانگ و ماریو لمینا از اردوی تیم ملی گابن و ترک زودهنگام جام ملت های آفریقا، مشکل قلبی نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبرنگار گزارش داد که این دو ملی پوش مطرح گابنی، ساعت پنج صبح امروز به وقت محلی، در حالتی غیر طبیعی و با همراهی چند نفر از دوستانشان، به هتل تیم بازگشته اند. موضوعی که واکنش کادر امنیتی هتل را به همراه داشته و منجر به درگیری شده است.

طبق این گزارش، اوبامیانگ و لمینا به دلیل حواشی ایجاد شده از اردوی تیم ملی گابن اخراج شده اند.

اخبار داغ 

قتل پدر خانم مجری اخبار ! / المیرا شریفی فاش کرد وضعیت قرمز در اردوگاه آبی؛ تعطیلی تمرین استقلال تا اطلاع ثانوی کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  ذوالفقارنسب: پرسپولیس امسال صد در صد در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد / فیلم حرکت زشت رناتو سانچز در بازی مقابل مارسی برنامه ویژه پدری در روزهای مصدومیت؛ هافبک جوان با 4 کیلوگرم عضله اضافی برگشته است

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۷۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرپرست معاونت تعمیرات شرکت مدیریت تولید برق نکا گفت: واحد ۳ بخار نیروگاه شهید سلیمی نکا به منظور انجام تعمیرات میاندوره‌ای و ارتقاء آمادگی برای تولید پایدار انرژی در فصل تابستان از مدار خارج شد.

قلعه سری افزود: این واحد در آستانه آغاز پیک مصرف، بر اساس برنامه زمانبندی به مدت ۱۷ روز در روند عملیات تعمیرات میاندوره‌ای قرار می‌گیرد.

وی گفت: در طول تعمیرات این واحد علاوه بر فعالیت‌های معمول در تعمیرات میاندوره ای، تعمیرات اساسی اف دی فن‌ها (فن تامین کننده هوای بویلر) ۱ و ۲ و تعمیرات اساسی، اصلاح و ماشین کاری نشیمنگاه پمپ آب دریای شماره یک نیز انجام می‌پذیرد.

دیگر خبرها

  • خروج رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق آتش‌بس صحت ندارد
  •  سخنگوی حماس : تکذیب ادعای خروج برخی رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق تبادل اسرا
  • مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا
  • خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا
  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد
  • آغاز خروج نیروهای حافظ صلح از قره باغ
  • واکنش انصارالله یمن به خروج ناو هواپیمابر آمریکا از دریای سرخ
  • ویدیو/ خروج پرسپولیسی‌ها از هتل در میان تشویق هواداران