Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیر توزیع شرکت برق پلدختر از شناسایی ۲۷ مورد نقض حریم شبکه‌های برق رسانی این شهرستان خبر داد.

محمد طاهر متش‌پور در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: در زمینه شناسایی متجاوزین به حریم شبکه‌های برق رسانی، واحد ایمنی شهرستان پلدختر ۲۷ مورد نقض حریم را شناسایی و برای متخلفین اخطاریه صادر کرد.

وی بیان کرد: برای هفت مورد رفع حریم از شبکه‌های فشار متوسط و ضعیف با پیگیری‌ها انجام شد، همچنین ۱۱ مورد کانون خطر با پیگیری‌های به عمل آمده رفع و ۱۴ جلسه آموزش ایمنی در سطح پرسنل نیروهای اداری، اجرایی، هیئات مذهبی و داربست کاران سطح شهر برگزار و نکات آموزشی ایمنی برای آنان تببین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر شرکت توزیع برق شهرستان پلدختر ادامه داد: ۷۷ مورد علائم هشدار دهنده در مناطق خطر و اصلاح زیر چینی ۳۷ مورد سکوی تابلو ازجمله اقداماتی است که با پیگیری‌های واحد ایمنی به سرانجام رسید که عملکرد مطلوبی است.

وی بیان کرد: یکی‌از رخدادهای بسیار مهم، برگزاری مانور مشترک صنعت آب و برق منطقه غرب کشور در شهرستان پلدختر بود که با حضور مدیران و مسئولان شرکت‌های توزیع، آبفا، آب و برق منطقه‌ای استان‌های لرستان، کرمانشاه، ایلام و خوزستان در شهرستان پلدختر برگزار شد، بر اساس سناریوی تعریف شده بارندگی‌های شدید در سطح استان به وقوع می پیوندد لذا طغیان رودخانه خسارات زیادی به راه‌ها و پل‌های ارتباطی وارد می‌کند که در این بین شهرستان که در قسمت جنوبی و مسیر خروجی رودخـانه‌های استان قرار دارد دارای وضعیت و شرایط بحرانی‌تر و دچـار خسارات و آسیب‌های بیشتری می‌شود.

متش‌پور تصریح کرد: استان‌های معین لرستان، شامل کرمانشاه، ایلام و خوزستان برای بازسازی و احیای تاسیسات از دست رفته شهرستان و برقراری شرایط به حالت عادی، اقدام به کمک و امداد رسانی به شهرستان آسیب دیده پلدختر می‌کنند، برای برگزاری موفقیت آمیز این مانور سناریوها و جلسات هماهنگی متعددی در سطح شهرستان و استان برگزار شد، با سایر مجموعه‌های وزارت نیرو در بخش‌های مختلف صنعت آب و بــرق مانند شرکت‌های توزیع، آبفا، آب و برق منطقه ای جلسات هماهنگی متعددی برگزار شد.

وی گفت:‌ برای هر استان سناروی خاص تعریف شد و در اختیار استان های معین قرار گرفت. مانور تمرینی _ آموزشی آسیب به تأسیسات زیر بنایی صنعت آب و برق شهرستان پلدختر بر اساس سناریوی از پیش تعریف شده، با حضور فرماندار و مسئولان شهرستانی و حضور ناظرین وزارت نیرو مانور به همراه ماشین آلات سنگین مانند جرثقیل های کمک دار، انواع بالابرهای خط گرم و خط سرد، خودروهای کمک دار و ... با همراه داشتن یراق آلات و تجهیزات شبکه های برق رسانی به منطقه گل گل اعزام و در راستای اجرای مانور اقدام به احداث، بازسازی و اصلاح قسمت های تخریب شده نمودند و در نهایت مانور با موفقیت کامل برگزار گردید و رضایت خاطر ناظرین محترم وزارت نیرو فراهم شد.

این مسئول ادامه داد: در ۹ ماهه گذشته ۵۵۱ انشعاب عادی تک فاز ۲۹ مورد کنتور سه فاز و ۲۰ مورد انشعاب دیماندی توسط اداره خدمات مشترکین واگذار شده و همچنین جهت مشترکین جدید روستایی و شهری به متراژ چهار و نیم متر کیلومتر شبکه فشار ضعیف احداث و توسعه یافته و ۷۲۳۰ مورد اصلاح اطلاعات مشترکین از قبیل اصلاح آدرس، کدملی، اصلاح و ثبت شماره همراه و ... توسط اداره خدمات مشترکین برق پلدختر انجام شد.

متش پور افزود: بیش از ۱۱۲ هزار قرائت از جمله اقداماتی است که توسط اداره خدمات مشترکین در ۹ ماهه انجام شد. در زمینه تست و بازرسی کنتور ۵۱۳۶ مورد کنتور تک فاز و ۶۴۷ مورد مشترک دیماندی مورد تست و بازرسی قرار گرفت. در این خصوص کنتورهای معیوب شناسایی شده ۵۲۳ دستگاه کنتور تک فاز، ۲۷ مورد کنتور سه فاز و ۱۷ مورد کنتور دیماندی معیوب شناسایی شدند.  

مدیر توزیع برق شهرستان پلدختر با بیان اینکه در ۹ ماهه سال جاری در راستای طرح اصلاح و بهسازی، در روستاهای کلک بیشه، طالقانی و چم‌مورت چولهول شبکه برق بهسازی شده است، افزود: در راستای برق‌رسانی به مناطق روستایی، پروژه برق‌رسانی به روستای دره باغ محمدحسین واقع در افرینه به پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد رسیده و عملیات برقرسانی به روستای شهید شکرا... واقع در آبید گردکانه پیشرفت ۱۰۰ درصدی داشته و برق‌رسانی به روستاهای منطقه تخت چان در مرحله نصب پایه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها ایسنا وزارت نیرو خوزستان شهرستان پلدختر طالقانی کرمانشاه ایلام شبکه های برق رسانی شهرستان پلدختر برق رسانی مورد کنتور آب و برق ۲۷ مورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۹۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ هزار میلیارد برای اصلاح مسیل و شبکه فاضلاب ایلام اختصاص یافته است

استاندار ایلام گفت: در نشستی مشترک با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر نیرو، مصوب شد تا ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل‌ها و شبکه آب و فاضلاب استان ایلام اختصاص پیدا کند که این اعتبار به‌صورت مشترک و برابر، بین سازمان برنامه و بودجه و وزارت نیرو تامین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در دیدار با معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اظهار کرد: سازمان‌های امدادرسان همچون سازمان مدیریت بحران و هلال‌احمر همواره در مواقع بحران در کمک‌رسانی به مردم نقش‌آفرین بودند.

وی افزود: استان ایلام ۶۳ درصد کوهپایه و کوهستانی و ۳۷ درصد دشت است که در مقایسه با سایر استان‌های کشور شرایط خاص خود را دارد.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: امسال از نظر میزان نزولات جوی با سال ۹۸ برابر و حتی میزان بارش بیشتر بود که در سال ۹۸ خسارات جانی و زیرساختی و مالی زیادی وارد شد، اما امسال با نگاه فنی و کارشناسی و با تدابیر پیشگیرانه، پاک‌سازی و لایروبی و گابیون‌بندی امسال با وجود افزایش نزولات جوی، تلفات و خسارت نداشتیم.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: وزیر کشور به تازگی در نشست شورای راهبردی تصادفات و ستاد سفرهای نوروزی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد از مدیریت سیل در استان ایلام قدردانی کرد.

شبکه آب و فاضلاب ایلام فرسوده است

وی با اشاره به فرسودگی شبکه آب و فاضلاب و مسیل‌ها در استان ایلام عنوان کرد: در نشستی مشترک با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر نیرو مصوب شد که ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل‌ها و شبکه آب و فاضلاب استان ایلام اختصاص پیدا کند که این اعتبار به‌صورت مشترک و برابر بین سازمان برنامه و بودجه و وزارت نیرو تأمین می‌شود.

بهرام‌نیا با اشاره به صدای توأم با لرزش زمین در شهرستان چرداول، تصریح کرد: این صداها ناشی از حرکت و فعل و انفعالات صفحات و لایه‌های زیرین زمین است که تحقیقات این موضوع توسط دو تیم زمین‌شناسی و لرزه نگاری در حال بررسی است و امیدواریم اعتبارات این موضوع به طور کامل تأمین شود.

وی از رئیس سازمان مدیریت بحران کشور خواست تا تجهیزات و امکانات خاص و ماشین‌آلات مورد نیاز استان، در اختیار هلال احمر و نهادهای خدمات‌رسان قرار گیرد.

استاندار ایلام ادامه داد: انتظار داریم که خسارت‌های ناشی از سیل و دیگر بحران‌ها در موعد مقرر پرداخت و ضرورت دارد خسارات ناشی از سیل سال ۹۸، به خسارت‌دیدگان پرداخت شود.

بهرام‌نیا با اشاره به نزولات جوی و خسارت به محصولات کشاورزی در شهرستان دهلران، گفت: بیش از ۱۰ هزار هکتار از اراضی بخش مرکزی، موسیان و دشت‌عباس در شهرستان دهلران در بارندگی‌های اخیر دچار خسارت شد که انتظار می‌رود در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه و به شیوه‌های دیگری به این کشاورزان کمک شود.

استاندار ایلام اضافه کرد: برای ایجاد ۱۰۰ سازه سنگی و ملاتی آبخیزداری، بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که درخواست تأمین این مبلغ اعتبار داریم.

کد خبر 747806

دیگر خبرها

  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • سرنگونی یک فروند هواگرد بر فراز استان صعده یمن
  • افت تراز آب های زیرزمینی در کهگیلویه/توقف کشت برنج با آب زیرزمینی
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • ۱۸ هزار میلیارد برای اصلاح مسیل و شبکه فاضلاب ایلام اختصاص یافته است
  • اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام
  • ۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد
  • آخرین خبر‌ها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر
  • ۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند