Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@20:15:47 GMT

عیادت دو قهرمان ملی کشتی کشورمان از ورزشکار بیمار

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۰۰۸۴

عیادت دو قهرمان ملی کشتی کشورمان از ورزشکار بیمار

به گزارش خبرنگار مهر، حسن رحیمی قهرمان و نایب قهرمان جهان، نفر سوم المپیک و دارنده ۲ مدال برنز مسابقات جهانی به همراه هادی حبیبی عنوان‌دار کشتی آسیا، رئیس اسبق انستیتو بین المللی کشتی به عیادت سیدعلیرضا سیدحسینی کشتی‌گیر ۱۸ ساله جویباری رفتند که به صورت ناگهانی مبتلا به نوع خاصی از سرطان خون شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قهرمانان عنوان‌دار ضمن گفتگوی روحیه بخش با این جوان برای او آرزوی شفای عاجل کردند.

رحیمی که همواره و به ویژه پس از پایان دوران قهرمانی در بسیاری از امور خیرخواهانه شرکت کرده درباره حضورش در بیمارستان و حمایت از این جوان بیمار گفت: وقتی توسط رسول خادم متوجه شدم متأسفانه یک کشتی‌گیران جوان کشورمان دچار بیماری سخت سرطان شده و روحیه جنگندگی خود را تا حدودی برای روند درمان از دست داده به همراه هادی حبیبی با حضور در بیمارستان و گفتگوی امیدبخش و انگیزشی، او را مهیای پیوند مغز استخوان و ادامه روند درمانی کردیم.

وی با بیان اینکه ایمان دارم این کشتی‌گیر می‌تواند بیماری سخت سرطان را شکست دهد گفت: از هموطنان عزیز تقاضا می‌کنم برای همه بیماران به ویژه علیرضا دعا کنند تا او بتواند با سلامتی کامل به آغوش گرم خانواده بازگردد و زندگی حرفه‌ای ورزشی خود را ادامه دهد.

هادی حبیبی نیز ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی کامل برای حسینی، از پزشک معالج این کشتی گیر روند درمانی اش را پیگیری کرد.

سید علیرضا سید حسینی که از عیادت و حمایت قهرمانان کشتی بسیار خوشحال شده بود به حسن رحیمی و هادی حبیبی قول داد با روحیه بالا و توکل بر خدا، روند درمانی اش را با جدیت تا شکست این بیماری سخت دنبال کند.

کد خبر 5402515 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی هادی حبیبی حسن رحیمی سرطان تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران جام حذفی سردار آزمون کشتی آزاد حذف استقلال و پرسپولیس تیم ملی فوتسال ایران فوتسال تیم فوتبال فولاد خوزستان باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا هادی حبیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۰۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) استقبال پرشور از جواد عزتی و الناز حبیبی در مشهد

(تصاویر) استقبال پرشور از جواد عزتی و الناز حبیبی در مشهد

دیگر خبرها

  • ایران خدمه کشتی توقیف شده را با نگاه انسانی آزاد کرد
  • سرقت های سریالی قهرمان کشتی در تهران| نیما می گوید شکست عشقی خورد و ...
  • لِه شدن جواد عزتی و الناز حبیبی در فشار مردم!
  • (تصاویر) استقبال پرشور از جواد عزتی و الناز حبیبی در مشهد
  • عیادت سید حسن خمینی از آیت الله گرامی
  • نرخ فرزندآوری در مادران جوان صعودی شد
  • ابراز خرسندی ایران از پیشرفت در روند مناسبات با بورکینافاسو
  • رشد فرزندآوری در مادران جوان/ روند صعودی زایمان فرزند چهارم
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند