Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@02:51:44 GMT

عیادت ابطحی از نصیری پس از عمل جراحی

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۲۸۸۴

عیادت ابطحی از نصیری پس از عمل جراحی

دکتر ابطحی مدیرعامل صندوق حمایت با حضور در بیمارستان از محمد نصیری پیشکسوت وزنه برداری که روز گذشته تحت جراحی قلب قرار گرفت، عیادت کرد.

به گزارش برنا، صبح امروز دکتر سید مصطفی ابطحی با حضور در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان از محمد نصیری اسطوره وزنه برداری کشور که روز گذشته تحت عمل جراحی قلب قرار گرفته بود، عیادت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر ابطحی پس از ملاقات از این پیشکسوت با مسئولین بیمارستان در خصوص روند درمان نصیری صحبت کرد. همچنین وی به واحد حمایتی صندوق دستور داد پیگیر پروسه درمان نصیری بوده و تاکید کرد صندوق حمایت در کنار این پیشکسوت عزیز تا بهبودی کامل خواهد بود.

نصیری دارنده 12 مدال المپیک و جهان روز گذشته تحت عمل جراحی سنگین قلب قرار گرفته و خوشبختانه جراحی او موفقیت آمیز بوده است. وی در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر پزشکان است.

انتهای پیام//
 
 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان وزنه برداری جراحی قلب درمان المپیک جهان عمل جراحی قلب جراحی محمد نصیری دکتر ابطحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۲۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام عمل جراحی تعبیه کاتتر صفاقی به روش لاپاراسکوپی در سنندج

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، گروه پزشکی بیمارستان کوثر سنندج با هدایت دکتر داوود تاسا فوق تخصص پیوند کبد، عمل تعبیه کاتتر صفاقی به روش لاپاراسکوپی را با موفقیت برای بیمار نیازمند به انجام رساندند.

دکتر تاسا در پایان این عمل جراحی با اعلام رضایت از نتیجه جراحی و رضایت از حال عمومی بیمار، گفت: این عمل جراحی معمولا به صورت باز انجام می شود که انجام آن به روش لاپاراسکوپی عوارض و پیامدهای کمتری برای بیماران دارد.

شایان ذکر است در دیالیز صفاقی، لوله‌ای تحت عنوان کاتتر در جدار شکم برای دسترسی دائم به حفره صفاق کار گذاشته می‌شود که از طریق آن محلول دیالیز وارد حفره صفاق می‌شود تا این محلول سموم و آب اضافی بدن بیمار را گرفته و سپس از همان طریق محلول اشباع شده از سموم و آب بدن تخلیه شده و محلول جدید جایگزین شود و انجام این عمل پس از آموزش‌های لازم توسط خود بیمار در منزل به راحتی امکان‌پذیر است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901543

دیگر خبرها

  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه
  • کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی
  • عکسی از سید حسن خمینی در حال عیادت از یک مرجع تقلید
  • عیادت سید حسن خمینی از آیت الله گرامی
  • روایت سلیمی نمین از تندروهای مهدی نصیری / او تا نقطه سقوط کامل پیش خواهد رفت / اصلاح‌طلبان پرچم‌داری او را نخواهند پذیرفت
  • معلم فداکاری که تصویرش در شبکه های مجازی منتشر شد | دوست ندارم بچه‌ها یک لحظه هم به مهاجرت فکر کنند!
  • انجام عمل جراحی تعبیه کاتتر صفاقی به روش لاپاراسکوپی در سنندج
  • آشنایی با روش‌های بدون جراحی کاشت موی طبیعی
  • واکنش‌ها به اظهارات جنجالی مهدی نصیری در بی‌بی‌سی