Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر جندقی، روز سه شنبه ۲۸ دی ماه ۱۴۰۰ در نشست خبری به ارائه روند اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا در کشور پرداخت و گفت: مهم‌ترین اصل در این طرح، واکسن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

وی با اعلام اینکه استفاده از ماسک در کنترل بیماری بسیار مهم است، افزود: اگر استفاده از ماسک بالای ۸۰ تا ۹۰ درصد باشد، می‌تواند تا حدود زیادی از شیوع بیماری جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جندقی با اشاره به سویه اومیکرون گفت: برای ایمنی در مقابله با سویه جدید کرونا، نیاز است دوز سوم واکسن حتماً تزریق شود. اما متأسفانه پوشش دوز سوم مناسب نیست و حدود ۱۷ درصد تا کنون ۳ دوز واکسن زده اند.

وی ادامه داد: میزان پوشش دوز سوم باید ب حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد برسد تا ایمنی در مقابل اومیکرون ایجاد شود.

تکمیل می‌شود...

کد خبر 5402842

منبع: مهر

کلیدواژه: واکسیناسیون پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا واکسن کرونا کووید 19 وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سویه اومیکرون کرونا واکسیناسیون آمار کرونا ارز دارو سازمان نظام پزشکی تعرفه های پزشکی شیوع کرونا زنان پروتکل های بهداشتی افسردگی دوز سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۳۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست: 50 درصد تالاب هامون آبگیری شده است

به گزارش جماران؛ رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست اعلام کرد که تاکنون ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری شده و این جای امیدواری است.

علی سلاجقه روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت درباره حقابه هیرمند به خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌هایی که با هیات حاکمه افغانستان درباره حقابه هیرمند داشته‌ایم، حدود ۶۰ میلیون متر مکعب رهاسازی آب شده است.

وی تصریح کرد: از طرفی بارش های مناسب و سیلاب‌ها هم در منطقه به ما کمک می‌کند تا تالاب هامون شرایط بهتری یابد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اضافه کرد: با نگاهی به اطراف سازه سد کمالخان متوجه مسیرهایی برای انحراف به بیابان گودزره شدیم و امید است بتوانیم با توافق هیات حاکمه افغانستان مسدود کنیم چرا که وضعیت تالاب ها مناسب تر خواهد شد.

سلاجقه یادآورشد: مرطوب سازی دریاچه هامون یکی از موضوعات مهم است و تاکنون ۵۰ در صد تالاب هامون آبگیری شده است.

وی درباره نظارت سازمان محیط زیست برای کاهش پلاستیک ها گفت: روی موضوع کاهش پلاستیک‌های زیر ۲۵ میکرون کاملا نظارت می‌کنیم و در این زمینه با تمام روسای شرکت های اصلی جلسه برگزار شده است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درباره ژن توله یوز هم گفت: یکی از راه های تکثیر در موضوع حیات وحش استفاده از مسائل سلولی و مولکولی است که ژن توله یوز در بخش رویان ذخیره شده است.

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست: 50 درصد تالاب هامون آبگیری شده است
  • عادی‌سازی بی‌حجابی شبیخون فرهنگی
  • عادی‌سازی بی‌حجابی؛ شبیخون فرهنگی
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • بازرسی از کارگاه های پرخطر تشدید می‌شود
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان