Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@00:11:23 GMT

درگیری اسماعیلی با ستاره بایرن و فرار از اخراج

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۴۱۱۲

درگیری اسماعیلی با ستاره بایرن و فرار از اخراج

فرشید اسماعیلی خوش شانس بود که پس از بازبینی صحنه توسط کمک داور ویدیویی، کارت قرمز او به زرد تبدیل شد.

به گزارش "ورزش سه"، یک خطای معمولی در میانه میدان باعث شد تا فرشید اسماعیلی عصبی شده و قصد وارد کردن ضربه ای را به خاوی مارتینز داشته باشد. البته هافبک سابق استقلال در وارد کردن ضربه به بدن بازیکن سابق بایرن مونیخ ناکام بود اما داور مسابقه با یک کارت قرمز او را از زمین مسابقه اخراج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در یکی از دیدارهای هفته پانزدهم رقابت های لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال العربی در استادیوم سحیم بن حمد به مصاف قطر اس سی رفت. این دیدار با یک گل به سود قطر اس سی در جریان بود و العربی نیز برای زدن گل تساوی، فشار را بر روی دروازه حریف بیشتر کرده بود.

در دقیقه 77 این مسابقه و در یک چالش بر سر توپ در میانه میدان، فرشید اسماعیلی بازیکن ایرانی العربی صاحب توپ بود که با خطاهای مکرر و پشت سر هم خاوی مارتینز کنترلش را از دست داد و روی زمین افتاد. این مسئله باعث عصبی شدن اسماعیلی شد و بازیکن ایرانی العربی پس  از اینکه تعادلش را از دست داد و روی زمین افتاد، قصد داشت تا با وارد کردن ضربه ای به بازیکن اسپانیایی حریف، او را جریمه کند.

 

 

 

 

 

البته ضربه پای فرشید اسماعیلی به شکل جدی با بدن خاوی مارتینز برخوردی نداشت اما بزرگنمایی این بازیکن سبب شد تا سلمان فلاحی داور مسابقه با یک کارت قرمز مستقیم بازیکن سابق استقلال را از زمین بازی اخراج کند که این مسئله باعث اعتراض اسماعیلی و سایر بازیکنان العربی شد.

 

در این لحظه عبدالمجید الکربی کمک داور ویدیویی مسابقه پس از صحبت با داور وسط بازی، از او دعوت کرد تا برای بازبینی صحنه به کنار زمین بیاید چرا که اخراج اسماعیلی بخاطر این حرکت سخت گیرانه بوده است.

پس از آنکه سلمان فلاحی به کنار زمین رفت، صحنه پیش آمده را مورد بازبینی قرار داد و در نهایت کارت قرمز خود را پس گرفت و فرشید اسماعیلی را با یک کارت زرد جریمه کرد تا بازیکن ایرانی العربی از خطر اخراج فرار کند و تا پایان بازی در زمین مسابقه باقی بماند.

 

این بازی در نهایت با برتری دو بر یک قطر اس سی به پایان رسید و حتی عدم اخراج اسماعیلی نیز به العربی کمک نکرد تا این تیم بتواند از شکست فرار کند.

 

قطر العربی فرشید اسماعیلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر العربی فرشید اسماعیلی فرشید اسماعیلی کارت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۴۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود

حیدر سلیمانی کارشناس داوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره قضاوت بیژن حیدری در بازی پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: به نظرم حیدری اشتباه تاثیرگذاری در این بازی نداشت. او بازی بزرگی را قضاوت کرد و برخلاف قضاوت‌های قبلی اش در این بازی عصبانی‌تر داوری کرد و قضاوتش کولینایی بود. در دقیقه ۵۶ وقتی عالیشاه خطایی را در محوطه جریمه سپاهان بدون توپ روی یزدانی انجام داد به جای اینکه حیدری بیاد و به عالیشاه کارت بدهد مثل کولینا بر سر عالیشاه فریاد زد و تذکر سفت و سختی به او داد که من یاد برخورد ها‌ی کولینا با بازیکنان افتادم.  

او افزود: از همان جا امید عالیشاه تحت نظر رفت و تقریبا در همه صحنه‌های درگیری حضور داشت. وقتی دقیقه ۸۱  آن درگیری به وجود می‌آید داور هیچ شکی ندارد که باید به او کارت قرمز بدهد. اگرچه من اعتقاد دارم که آن صحنه اخراج سختگیرانه بود، اما وقتی داور با کمک داور مشورت کرد تصمیم درستی گرفت و عالیشاه عامل درگیری بود که با دستش به صورت بازیکن سپاهان زد. به طور کلی اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود.  

سلیمانی تصریح کرد: به نظرم حیدری چند اشتباه هم در صحنه‌های مختلف زمین مسابقه داشت، اما چون تاثیرگذار نبود زیاد روی آن حساسیت به خرج داده نشد. مثلا در نیمه اول وقتی رامین رضاییان توپی را شوت کرد و بیرانوند آن را دفع کرد و کرنر شد،   اما دارو ضربه دروازه اعلام کرد و رضاییان فریاد بر کمک داور می‌زد که باید کرنر اعلام می‌شد و تیم داوری در این صحنه اشتباه کرد. در نیمه دوم کمک داور آفسایدی را از مهدی ترابی قبل از تعویض شدنش اعلام کرد که اشتباه بود. لحظه‌ای که توپ برای مهدی ترابی ارسال شد او در وضعیت آفساید قرار نداشت و ۲ بازیکن دیگر پرسپولیس در وضعیت آفساید بودند که کمک داور اول این بازی اشتباه کرد.  

کارشناس داوری گفت: اخراج مربی سپاهان از نیمکت فنی به خاطر شدت اعتراضش بود و از محوطه فنی خارج شد و به زمین مسابقه وارد شد. این تصمیم در پی ۲ کارت زرد انجام شد و کارت زرد اول فنی بود، اما کارت زرد دوم به خاطر شدت اعتراض داده شد و در نهایت از زمین مسابقه اخراج شد.  در مجموع قضاوت خوبی را از بیژن حیدری شاهد بودیم و تاثیری در نتیجه بازی نداشت.  

سلیمانی درباره اینکه فرشاد احمد زاده بعد از دریافت کارت زرد به بازیکن پرسپولیس تکل زد و نباید به او کارت زرد دوم داده می‌شد، گفت: به طور معمول داور‌ها در دادن کارت زرد اول راحت‌تر اخطار می‌دهند و کارت زرد دوم را سختگیرانه‌تر می‌دهند، چون به جای اخراج سعی می‌کنند بازی را مدیرت کنند. حیدری هم می‌خواست بازی را مدیریت کند. اگر احمد زاده کارت زرد اول را نداشت در آن صحنه به او کارت داده می‌شد.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • واکنش عالیشاه: نه نه نه نه نه!
  • مصدومیت شجاع خلیل زاده پس از برخورد با بازیکن استقلال؛ هشت بخیه و دندانی که شکست!
  • دلیل نمایش ضعیف بلینگام برابر بایرن مشخص شد
  • انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!
  • تلفیق نبوغ و تجربه؛ وقتی حرکت انگشت تونی کروس کار بایرن مونیخ را ساخت! / عکس
  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند