Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@17:22:04 GMT

رخدادهای دهه مبارک فجر برای نسل جوان بازگو شود

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۴۵۶۱

رخدادهای دهه مبارک فجر برای نسل جوان بازگو شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری ظهر سه شنبه در نشست هماهنگی ستاد برگزاری برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان گناوه با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و گرامیداشت روز تکریم مادران و همسران شهدا اظهار داشت: در انقلاب اسلامی مادران شهدا، با تاسی و الگوگیری از حضرت ام البنین (س) و پیروی از ولایت، فرزندان خود را فدا کردند تا از اسلام و انقلاب اسلامی که امام خمینی (ره) بر پایه ایمان، اخلاص، تقوای الهی و مردم سالاری دینی بنا نهاد پاسداری و به دنیا معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گناوه افزود: مادران شهدا با رشادت در رکاب امام خود فرزندان خود را تقدیم کردند و با الگو گیری از حضرت ام البنین (ع) حضرت زهرا (س) برای پیروی از امام در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش چشمگیر و تأثیرگذاری داشته‌اند که مایه افتخار و مباهات است و باید همه قدردان آنها باشیم.

وی بیان کرد: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی یادآور قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیروزی حق بر باطل و مستضعفان عالم بر مستکبران و برافراشته شدن پرچم اسلام در بلندترین قله‌های خاورمیانه است.

فرماندار گناوه تصریح کرد: صدای امام (ره) در برپایی انقلاب شکوهمند اسلامی ندای اسلام و قرآن بود تا بار دیگر حکومت اسلامی را بر اساس حکومت علی بن ابیطالب (ع) در جهان امروزی برپا کند.

وی گفت: دهه مبارک فجر باید با همه وجود و برای همیشه گرامی داشته شود و رخدادهای این دهه مبارک توسط نویسندگان، ناشران، مطلعین، آگاهان و اندیشمندان برای مردم بویژه نسل‌های آینده بازگو و تبیین شود.

وی با تاکید بر لزوم بازگو کردن خدمات دولت برای مردم یادآور شد: اگر چه مدت کوتاهی از عمر دولت سیزدهم می‌گذرد اما باید ضمن امید آفرینی و نشاط و امیدواری به آینده انقلاب اسلامی در بین مردم دهه فجر باشد، خدمات دولت بازگو شود.

همه دستگاه‌ها با ستاد دهه فجر همکار کنند

وی گفت: امروز کشور ما در عرصه‌ها مختلف با تکیه بر قدرت جوانان شجاع و متدین و انقلابی پیشرفت‌ها و دستاوردهای چشمگیری داشته است و لذا هر کس در هر جایگاه باید تلاش و خدمت و جهادها را برای مردم بازگو کنند.

فرماندار گناوه با اشاره به تشکیل کمیته‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان گفت: تشکیل کمیته‌ها و تعیین مسئولان آنها به معنای سلب مسئولیت اعضا کمیته‌ها نیست و ادارات و تمام دستگاه‌های زیرمجموعه هر کدام از کمیته‌های ستاد دهه فجر موظف و ملزم به همکاری در برنامه‌ها هستند.

وی گفت: درب اتاق مدیران دستگاه‌های مختلف در ایام دهه فجر بر روی مردم باز باشد و دیدار مردمی بیشتر و آسان‌تر از ایام دیگر انجام شود.

صفری تصریح کرد: ادارات و دستگاه‌ها برنامه‌های پیشنهادی دهه فجر خود را به ستاد ارائه دهند و هر چه سریع‌تر این برنامه‌ها مشخص شود.

وی با تاکید بر منظم بودن برنامه بزرگداشت دهه مبارک فجر گفت: هر اداره و دستگاهی برنامه‌ای برای ایام الله دهه فجر در نظر دارد بر اساس زمانبندی مشخص کند و قبل از آن اطلاع رسانی شود که فرماندار و مسئولان شهرستان حضور یابند.

تشکیل میز خدمت در دستور کار باشد

فرماندار گناوه گفت: تشکیل میز خدمت توسط ادارات و دستگاه‌ها در دستور کار قرار گیرد و بر اساس زمانبندی با تشکیل میز خدمت در این ایام پاسخگوی هر چه بیشتر مردم باشند.

فرماندار گناوه ادامه داد: شورا و شهرداری موظف هستند شهر را به طور شایسته در دهه مبارک فجر آذین بندی کندو همه ادارات در ب ورودی نسبت به نصب پرچم و شعارنوشته صحبت‌های مقام معظم رهبری، شهدا متناسب با ایام دهه فجر اقدام کنند

وی خاطرنشان کرد: شرح وظایف کمیته‌ها به حکم آنها پیوست باشد و زیرمجموعه‌های هر کمیته مشخص باشد و هر کمیته پاسخگوی مأموریت‌های محوله باشد.

وی بیان کرد: ادارات و دستگاه‌ها عملکردهای خود را در دهه مبارک فجر به صورت نموداری، تصویری یا هر گونه که مناسب می‌دادند به اطلاع مردم رسانده شود.

کد خبر 5402914

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری بوشهر گناوه ستاد دهه فجر دهه فجر بارش برف بوشهر برف و کولاک ویروس کرونا کرمانشاه تعطیلی مدارس بارش باران سیلاب خطبه های نماز جمعه برف روبی آمار کرونا ایلام اردبیل فرماندار گناوه انقلاب اسلامی دهه مبارک فجر دستگاه ها برنامه ها کمیته ها دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۴۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی

حمید باسره مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴ هزار و ۴۰۹ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۱۴۳ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان به نوعروسان نیازمند اهدا شد. 

وی افزود: از این میزان ۱۲۱ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و ۲۲ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیران و مردم در قالب صدقات، نذورات، زکات تامین شده است.

 مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: هر سری جهیزیه اهدایی به زوج‌های جوان شامل پنج قلم کالای  اساسی‌ همچون یخچال، تلویزیون، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی و جارو برقی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • امشب؛ دهمین گفتگوی زنده تلویزیونی رئیسی با مردم
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی