Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژوهش «تشدید اسلام هراسی در اروپا؛ ریشه ها، دلایل و پیامدها» توسط واحد پژوهش های کاربردی معاونت برون مرزی صدا و سیما منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  ادبیات نظری اسلام هراسی در غرب (شرق شناسی ادوارد سعید و پارادایم برخورد تمدنی ساموئل هانتینگتون)؛ گونه ها و وجوه اسلام هراسی؛ تحول مفهوم اسلام ﻫﺮاﺳﻲ به اسلام ستیزی در جوامع اروپایی؛ امواج شش گانه اسلام هراسی در اروپا؛ ریشه ها و زمینه های تاریخی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، امنیتی و اقتصادی اسلام هراسی در اروپا؛ مولفه ها و مصادیق نوین اسلام هراسی در اروپا با تاکید بر تحولات 2010 تا 2021؛ تأثیر گروه های تروریستی- تکفیری مانند «داعش» در نگرش اروپاییان درباره مسلمانان و اسلام؛ قوانین، مراکز و گروه های ضدمهاجرت مسلمانان در اروپا؛ بازنمایی مسلمانان در رسانه های اروپایی؛ بررسی آماری و دموگرافی مسلمانان؛ چالش ها، محدویت ها و وضعیت کنونی و چشم‌‌انداز مسلمانان در اروپا؛ وجوه اشتراک و افتراق در رویکردهای کشورهای اروپایی در فرایند تشدید اسلام هراسی؛ پیامدهای اسلام هراسی بر مسلمانان در جوامع اروپایی؛ افزایش گرایش به اسلام در اروپا؛ دلایل و ریشه های تشدید اسلام هراسی در اروپا و مؤلفه های نوین آن از منظر اندیشکده ها و صاحبنظران خارجی به همراه ارایه راهکارهای رسانه ای از جمله ارکان و محورهای اصلی این پژوهش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پژوهش «تشدید اسلام هراسی در اروپا؛ ریشه ها، دلایل و پیامدها» به اهتمام واحد پژوهش های کاربردی و توسط دکتر نورالدین اکبری و با نظارت علمی دکتر محمدرضا دهشیری استاد دانشکده روابط بین الملل وزارت امور خارجه نگاشته شده است.

دانشجویان و علاقمندان به موضوعات پژوهشی در حوزه روابط بین الملل و علوم سیاسی برای دسترسی آسان تر به این پژوهش و سایر عناوین پژوهشی با تاکید بر فرایندهای نوین و رویکردهای رسانه ای، می توانند به آدرس http://imrl.arc.irib.ir و نیز سایت پژوهش های کاربردی معاونت برون مرزی به آدرس http://arc.irib.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر ادبیات مسلمانان رسانه کشورهای اروپایی روابط بین الملل امور خارجه ادبیات صدا و سیما گروه های تروریستی مسلمانان وزارت امور خارجه تشدید اسلام هراسی در اروپا ریشه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۵۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهادات اروپایی برای رونالدینیوی قطری‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اکرم عفیف تابستان امسال قطر را پس از چند فصل فوق‌العاده در السد و تیم ملی کشورش ترک خواهد کرد. او در قطر دو قهرمانی متوالی آسیا و جام جهانی را تجربه کرده است.

به گزارش ورزش سه، به‌عنوان بهترین بازیکن کشورش، علاوه‌بر قرارداد میلیونی با السد، خروج او از قطر را غیرقابل تصور می‌کرد. با این حال، پس از کسب مطلقاً همه چیز، دولت قطر مایل است برای خروج احتمالی او چراغ سبز نشان دهد، چون این موضوع در واقع نشان دهنده شناخت جهان از یک فوتبالیست قطری و رشد عمومی این کشور در جهان فوتبال است.

عفیف در مقایسه با رونالدینیو به دلیل موهای فری که دارد، یک بازی‌ساز باکیفیت است و با 26 گل در 22 بازی، فصلی درخشان را در السد پشت سر می‌گذارد.

نقش او در تیم ملی قطر که با آن 112 بازی انجام داده و 37 گل به ثمر رسانده، بیش از یک‌بار او را در لیست خرید باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار داده است. با این حال، مشکلات در خروج بازیکنان قطری از کشورشان، بیش از یک‌بار احتمال خروج او را متوقف کرد.

او در 27 سالگی آماده بازی در یکی از لیگ‌های بزرگ اروپا است. عفیف قبلاً در سال‌های اولیه فوتبالش به اروپا سفر کرده بود. او به آکادمی سویا و ویارئال رفت و همچنین برای اسپورتینگ خیخون بازی کرد.

او بعداً در یوپن بلژیک که متعلق به آکادمی قطری اسپایر بود درخشید و به فوتبالیست درجه یک تبدیل شد. او در قطر در تیم تحت هدایت ژاوی هرناندز به یک بازیکن درخشان تبدیل شد.

چندین باشگاه لیگ برتری و همچنین اسپانیایی، به‌عنوان مثال سویا، از خرید او استقبال می‌کنند، اگرچه ملیت او و دستمزد بسیار بالا می‌تواند این عملیات را متوقف کند. در هر صورت، آنچه مسلم شده این است که او برای رسیدن به اروپا باید دستمزدی را که تاکنون او را در قطر نگه داشته، به میزان قابل توجهی کاهش دهد. دیدن «رونالدینیو قطری» در یک لیگ معتبر اروپایی ممکن است.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901550

دیگر خبرها

  • بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین
  • اسلام هراسی پای شهردار مسلمان لندن را هم گرفت
  • خون مسلمان در اسلام حرمت دارد/ حکام کشورهای عربی نسبت به مسلمانان بی گناه بی تفاوت نباشند
  • امری: سطح بالای لیگ برتر مانع موفقیت تیم‌های انگلیسی در اروپا است
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • شهید مطهری مهذب در اخلاق، مبتکر در روش و فرقان انقلاب بود
  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب
  • تیم جدید و اروپایی اکرم عفیف مشخص شد؟
  • پیشنهادات اروپایی برای رونالدینیوی قطری‌ها
  • شهید مطهری فرقان انقلاب بود