Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – شیوع بیماری کرونا بین اعضای تیم استقلال موجی از نگرانی را بین مدیران باشگاه و البته طرفداران این تیم که در بهترین شرایط در جدول لیگ برتر امتیاز کسب می‌کرد به وجود آورده است. سعید مراغه چیان در گفتگو با خبر ورزشی، درباره بیماری کرونا و ضایعه در گذشت دو برادرش به علت همین بیماری همچنین شایعاتی که عنوان شده استقلالی‌ها اعلام کرده اند که کرونا دارند تا با پیکان بازی نکنند اظهاراتی را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برادر شما به دلیل بیماری کرونا از دنیا رفت؟

بله! البته من دو برادرم را به علت بیماری کرونا از دست دادم. متاسفانه برادر بزرگترم عبدالوهاب مراغه‌چیان به دلیل تشخیص اشتباه پزشک که گفته بود یک سرماخوردگی ساده دارد یک هفته در خانه استراحت کرد ولی بعد متوجه شدیم که ریه او درگیر کرونا شده و در نهایت از دنیا رفت. برادر دوم من هم تقریبا ۴ ماه پیش به همین علت دار فانی را وداع گفت. علی مراغه‌چیان فوتبالیست نبود ولی او هم دروازه‌بانی می‌کرد و به صورت غیر حرفه ای به فوتبال می‌پرداخت. اما برادر بزرگم عبدالوهاب در تیم تراکتور و همین استقلال عضویت داشت.

خبر دارید که استقلالی‌ها هم به این بیماری مبتلا شده اند؟

بله متاسفانه این شرایط در بدترین زمان برای تیمی‌مثل استقلال که در اوج فوتبال خودش بود اتفاق افتاد که فکر می‌کنم از هر نظر به ضرر تیم شد. همه منتظر بودند استقلال با این روند خوب هم به لحاظ نتیجه‌گیری و هم در شرایط روحی روانی عالی در جام حذفی هم موفق شود اما حالا این شرایط برایش دردسرساز خواهد شد.

چطور؟

قطعاً پس از بهبودی، بازیکنانی که ۱۰ تا ۱۵ روز در قرنطینه هستند با ضعف بدنی به تمرینات بر می‌گردند و تا بخواهند به شرایط بازی آخر مقابل نفت مسجدسلیمان برسند زمان می‌برد و ممکن است استقلال چند بازی را از دست بدهد. البته خوب است که تعطیلات نیم فصل در پیش است ولی این هم به ضرر تیم است چون تمرینات تاکتیکی و بدنسازی تیم مختل می‌شود.

به نظر شما چرا این همه بازیکن به این بیماری مبتلا شدند؟

متاسفانه جوان‌ترها این موضوع را سرسری می‌گیرند. بهتر است حتی اگر احساس سرماخوردگی هم می‌کنند بروند و تست بدهند. این بیماری شوخی بردار نیست. من خودم هشت روز در بیمارستان بستری بودم و شرایط بدی داشتم.

عده ‌ای مدعی شده‌اند که استقلال از پیکان ترسیده و این موضوع را بهانه کرده که ما کرونا داریم تا بازی نکند. به نظر شما این شایعات تا چه اندازه درباره استقلال درست است؟

اینها خنده دار است! هرکس گفته استقلال ترسیده حرف مفت زده است. استقلال کجا ترسیده؟ ما به همه حریفان احترام می‌گذاریم ولی تیمی‌مثل استقلال چرا باید از پیکان بترسد؟ اتفاقاً استقلال از خدا می‌خواسته که بازی اش برگزار شود. بچه‌های این تیم به لحاظ روحی روانی و انگیزه در بهترین شرایط هستند. ما خودمان فوتبال بازی کرده ایم و می‌دانیم تیمی‌که هر هفته برنده می‌شود و در صدر جدول است عطش بازی کردن دارد. کسانی که این شایعات را درست می‌کنند فقط وقتشان را تلف می‌کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال سعید مراغه چیان بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۸۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس

به گزارش همشهری آنلاین ،قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…

یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

کد خبر 847238 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها خبر مهم فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس