Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی هندبال کشورمان در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا برابر استرالیا به برتری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم ملی هندبال کشورمان در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی مسابقات قهرمانی جهان لهستان 2023  در دمام عربستان به مصاف استرالیا رفت  و با نتیجه  32 بر 10 این تیم را از پیش رو برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه نخست این دیدار با نتیجه 16 بر 5 به سود ایران به پایان رسید.

  پنج تیم نخست این مسابقات جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان لهستان 2023 را کسب خواهند کرد. تیم ایران پیش از این یکبار با کسب جایگاه سوم آسیا در سال 2014 راهی مسابقات جهانی در قطر شده است.   ملی‌پوشان ایران که با هدایت مانوئل فرناندز در این مسابقات حضور دارند، در دومین دیدار به مصاف هند می‌روند و در آخرین و مهم‌ترین دیدار مرحله گروهی روز پنجشنبه از ساعت 18:30 مقابل عربستان صف‌آرایی می‌کنند.   یونس آثاری،محمد رضا اورعی،احسان ابویی، مجتبی حیدرپور، امیدرضا سرپوشی، محمد سیاوشی ، علی رحیمی کازرونی ، محمدرضا کاظمی، محمد کیانی، یاسین کبیریان، کیارش طاهری، محمد غلامی،  سجاد استکی، پویا نوروزی نژاد،  سید مهدی موسوی، مهرداد صمصامی،  افشین صادقی و  حسین جهانی ترکیب تیم ملی کشورمان در این مسابقات را تشکیل می‌دهند.   مانوئل مونتایا فرناندز هدایت تیم ملی ایران را به عهده دارد. همچنین کیوان صادقی به عنوان‌ مدیر فنی، محسن طاهری و مسعود ظهرابی به عنوان‌ مربی، فرید علیمرادی مربی دروازه‌بانان، علی بخشی به عنوان کارشناس تغذیه و تراپیست و ناصر سلیمی به عنوان آنالیزور و سرپرست تیم اعضای کادر فنی تیم ملی هندبال ایران را تشکیل می‌دهند.   گروه‌بندی مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا:   گروه A: کره، کویت، اردن و سنگاپور   گروه B: عربستان، ایران، استرالیا و هند   گروه C: قطر، امارات، عراق و عمان   گروه D: بحرین، هنگ کنگ، ازبکستان و ویتنام   برنامه مسابقات فردا چهارشنبه 29 دی به شرح زیر است: کویت - سنگاپور 12:30 هنگ کنگ - ویتنام ساعت 12:30 عراق - قطر ساعت 14:30 عمان - امارات ساعت 14:30 هند - ایران ساعت 16:30 ازبکستان - بحرین ساعت 16:30 اردن - کره ساعت 18:30 استرالیا - عربستان ساعت 18:30   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مسابقات قهرمانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۸۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، صنعت مس کرمان در دیدار معوقه هفته دوازدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، روبروی پیکان به میدان رفت که توانست با پیروزی برابر این تیم، هجدهمین برد خود را کسب و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

عصر امروز صنعت مس در ورزشگاه شهید تجلی کرمان با درخشش علی رحیمی دروازه‌بان خود و همچنین مجتبی حیدر‌پور توانست با نتیجه ۳۰ بر ۲۶ پیکان را شکست دهد تا ۲ امتیاز این بازی را در خانه نگه دارد.

با این پیروزی صنعت مس با ۳۸ امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد. با این امتیاز فاصله مس با تیم دوم و سوم جدول رده بندی به ۷ رسید. پیکان هم همچنان با ۱۴ در رده هشتم قرار گرفت.

لازم به ذکر است هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان ۱۰ اردیبهشت برگزار می‌شود که طی آن صنعت مس با زغال سنگ طبس و پیکان سبزوار با آلومینیوم اراک دیدار می‌کند.

دیگر خبرها

  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۴ اردیبهشت
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا