Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - یک مرد محلی در روسیه پس از تصادف با قطار و با وجود قرار گرفتن در معرض سرمای شدید از مرگ گریخت. در حالی که راننده قطار تصور می‌کرد این مرد پس از برخورد قطار با وی جانش را از دست داده باشد، او زنده پیدا شد.

بنا به گزارش میرر، کارکنان راه آهن موفق شدند این مرد را در حالی که در سرمای  منفی ۱۸ درجه به خواب رفته بود، پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در خط قطار کراسنویارسک به آباکان و بین ایستگاه‌های کرول و دژیتکا اتفاق افتاد. کارکنان قطار پس از پیدا کردن این مرد او را به یک واگن منتقل و تلاش کردند تا بدن وی را گرم کنند. آن‌ها سپس تلاش خود برای بیدار کردن این مرد را آغاز کردند. این مرد سپس به بیمارستان محلی منتقل و بستری شد.

بیشتر بخوانید

حیرت مردم محلی از اَشکال شن های یخ زده در ساحل + تصاویر

هنوز مشخص نیست این مرد پس از تصادف با قطار چه مدت زمانی روی زمین افتاده بوده است. بنا به اعلام پزشکان بیمارستان محلی کوراگینسکایا، این مرد تنها دچار کبودی در چند نقطه از بدنش شد و آسیب جدی به وی وارد نشد. او اکنون در بیمارستان به سر می‌برد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادف شدید ریل قطار قطار تندرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۹۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در تیم رم توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و در بازی با بولونیا در هفته سی و سوم که با شکست ۳ بر یک رم همراه بود توانست تنها گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

سایت «romapress» خبر داد: مدیران باشگاه رم از عملکرد و تعهد مهاجم ایرانی خود فوق‌العاده راضی هستند و در ماه‌های اخیر تماس‌هایی را با مدیران باشگاه بایرلورکوزن بر قرار کرده‌اند تا مذاکره بابت دائمی کردن قرارداد آزمون را آغاز کنند. همچنین «دنیله دروسی» سرمربی رم از احتمال ماندن سردار آزمون بسیار خوشبین است.

با این حال آینده ماندن آزمون در رم گرو به حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده است. رم برای آزادسازی آزمون باید ۵/‌‬ ۱۲ میلیون یورو به بایرلورکوزن پرداخت کند که در صورت صعود به اروپا این باشگاه آزادی مالی بیشتری خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | دوراهی لیکرز، زنده ماندن یا حذف تحقیرآمیز؟
  • اصالت لباس محلی عشایر ایل شاهسون
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون
  • شانس بالای حاج‌صفی برای ماندن در لیگ یونان
  • گزارش سازمان ملل از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در بیمارستان ناصر
  • بدحالی چند تن از هواداران تراکتور
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • شگفتی‌آفرینی ژاپن در ماه: ماه‌نشین «اسلیم» برای سومین بار از سرمای مرگبار ماه جان به در برد
  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر