Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه شهدا پهلوانان واقعی و ژن‌های خوب هستند، گفت: دکتر سجادی اعتقادی قلبی و عملی به حوزه ایثار و شهادت دارند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی با اشاره به تدفین و تشییع پیکر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در وزارت ورزش و جوانان طی روز گذشته، گفت: خوشحالیم که امروز به همت وزیر محترم ورزش و جوانان و همه دست‌اندرکاران این امر میزبان دو لاله ارزشمند دوران دفاع مقدس در جمع خانواده بزرگ ورزش و جوانان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ارتقاء روحیه ایثار و شهادت در جامعه نیازمند برنامه‌های فرهنگی متعدد است، گفت: معنویتی که این شهدای گمنام دارند موجب می‌شود خانواده ورزش و جوانان کشور برای سالیان سال از وجود معنوی این عزیزان که در سنین ۱۸ و ۱۹ سال به شهادت رسیده‌اند بهره‌مند شوند.

دکتر سجادی اعتقادی قلبی و عملی به حوزه ایثار و شهادت دارند

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر اینکه نگاه وزیر محترم ورزش و جوانان به مقوله ایثار و شهادت نگاهی بر خواسته از اعتقاد قلبی و عملی ایشان است، گفت: در دورانی که تربیت‌بدنی در بنیاد شهید و امور ایثارگران راه‌اندازی شد و برنامه‌های ورزشی نیز برای خانواده معظم و معزز شهدا و جانبازان اجرا می‌شد دکتر سجادی با اخلاص و ازخودگذشتگی بدون دریافت هیچ‌گونه حق‌الزحمه‌ای در اختیار این قشر ارجمند بودند و همواره برای تعالی این عزیزان تلاش می‌کردند.

وی گفت: تدفین پیکر مطهر و مقدس شهدای گمنام در اماکن ورزشی موهبتی الهی برای ورزشکاران است که باید پیش از اینها در راستای ترویج هرچه بیشتر روحیه ایثار و شهادت در بین خانواده ورزش و جوانان اتفاق می‌افتاد.

سیفی با اشاره به انجام اقدامات مشابه در اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان به تبعیت از سیاست‌های مقام عالی وزارت گفت: مجموعه ورزشی شهدای قدس همدان در دوران دفاع مقدس به‌واسطه برگزاری دوره‌های قبل از اعزام به مناطق عملیاتی و برپایی نماز پرفضیلت جمعه محلی مقدس بوده و هست.

یادبود شهدای مجموعه ورزشی قدس و سردار سلیمانی در همدان احداث شده است

وی ادامه داد: طی ماه‌های اخیر با برنامه‌ریزی و همت مجموعه کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان باتوجه‌به شهادت جمعی از نمازگزاران در حمله هوایی رژیم بعث عراق به استادیوم قدس در دوران دفاع مقدس یادبودی از شهدای نماز ظهر عاشورا به نیابت از ایشان ترسیم شده است تا بتوانیم دین خود را به این عزیزان ادا کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به احداث المان یادبود سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم در مجموعه ۶۰۰۰ نفره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان همدان آماده میزبانی از این لاله‌های گران‌قدر را در اماکن ورزشی استان همدان دارد.

ژن‌های خوب واقعی شهدا هستند

وی خاطرنشان کرد: امروز باید با اصلاح نگرش خود مانع از خراب‌شدن واژه‌ها باشیم؛ واژه ژن برتر و ژن خوب شایسته شهدایی است که با ازخودگذشتگی برای حفظ نظام و انقلاب مجاهدت کردند نه افرادی که با دزدی و استفاده از رانت به برتری رسیده‌اند.

سیفی با بیان اینکه در کنار تدفین این شهدا در جایگاه وزارت ورزش و جوانان باید فرهنگ ایثار و شهادت در سطوح مختلف وزارت ورزش و جوانان با برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های مختلف جاری و ساری شود، گفت: نکته ظریف و حساسی که امروز در جامعه ما کم‌رنگ شده همین دور شدن برخی افراد از فرهنگ ایثار، شهادت، مردی و مردانگی است که باید احیا شود همچنان که این مهم طی یک سال و نیم گذشته در اداره کل ورزش و جوانان در استان همدان در دست اجرا قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهدای گمنام مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان حمید سیفی کل ورزش و جوانان استان همدان ورزش و جوانان استان همدان اداره کل ورزش و جوانان دوران دفاع مقدس ایثار و شهادت قلبی و عملی دکتر سجادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۱۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه نیازمند بهره‌گیری از سیره عملی شهید مطهری است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام صفاجوئیان روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم با حضور فرمانده سپاه و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: شهید مطهری از عالمان و صاحبان بزرگ اندیشه بود که خداباوری و ایمان خالصانه از مهمترین دلایل ماندگاری و اثرگذاری اندیشه‌های این شهید بزرگوار است.

وی با اشاره به شخصیت کم‌نظیر شهید مطهری و تأثیرات عمیق‌اندیشه‌ ایشان در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی، گفت: جامعه ما هنوز به درس گرفتن از سیره عملی و‌ اندیشه‌های زلال آن شهید مطهر و آن فیلسوف متفکر نیاز مبرم دارد.

صفاجوئیان با بیان اینکه شهید مطهری عالمی مجاهد و احیاگر ارزش‌ها و فضیلت‌های دینی و انقلابی بودند، افزود: استاد شهید مطهری، دانشمند و عالم کم نظیر جهان اسلام بود که با کتاب‌ها و سخنرانی‌های اثرگذارش در مقابل انحرافات و کجروی‌ها ایستاد و در همین راه مقدس هم به شهادت رسید.

وی با تاکید بر اینکه باید در آموزش‌های عقیدتی ترویج دهنده سبک زندگی اهل بیت و ارزش‌های دینی و قرآنی باشیم، تصریح کرد: با ترویج هر چه بیشتر فرهنگ دینی و اسلامی می‌توانیم نقشه‌های شوم دشمنان که هویت مردم را مورد هدف قرار دادند، نقش برآب کنیم.

در پایان این مراسم از مربیان برتر عقیدتی و هادیان سیاسی با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • جامعه نیازمند بهره‌گیری از سیره عملی شهید مطهری است
  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • باید از ظرفیت‌های ارزنده جوانان عشایر بیشتر بهره‌مند شویم