Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه رییس پلیس راه استان کرمانشاه از لغزندگی محور اسلام آبادغرب به سرپل ذهاب و همچنین محورهای اورمانات خبر داد.

سرهنگ کیخسرو دستغیب در گفت و گو با ایسنا با اشاره به استمرار لغزندگی برخی محورهای استان گفت: هم اکنون محور اسلام آبادغرب به سرپل ذهاب در دو مسیر رفت و برگشت لغزنده است.

وی افزود: همچنین محورهای منطقه اورامانات نیز لغزنده بوده و نیاز است رانندگان با احتیاط بیشتری تردد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستغیب با بیان اینکه عمده محورهای استان مه گرفته است، گفت: از جمله این محورها محور کرمانشاه-ماهیدشت - اسلام آبادغرب، محور اسلام آبادغرب - حمیل، محور کرمانشاه - روانسر و محور بیستون - سنقر است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به استمرار برودت هوا و پیش بینی بارش برف، از تمام رانندگان خواست تا در این روزها به طور جد از تردد غیرضروری اجتناب کنند.

وی همچنین از رانندگان خواست حتما پیش از سفر از سالم بودن خودرو اطمیمنان حاصل کرده و وسایل گرمایشی و جیره غذایی همراه داشته باشند.

دستغیب بر همراه داشتن زنجیر چرخ هم تاکید کرد و افزود: در برخی محورها چنانچه افراد زنجیر چرخ همراه نداشته باشند از تردد آنها جلوگیری شده و ضمن اعمال جریمه، خودروها عودت داده می شوند.

وی افزود: شرایط جوی و جاده غیرقابل پیش بینی است و هر زمان ممکن است استفاده از زنجیرچرخ الزامی شود.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون تردد در تمامی محورهای اصلی استان برقرار است، گفت: تنها در برخی محورهای روستایی حوزه  اورامانات و گهواره دچار مشکل هستیم که نیروهای راهداری در حال بازگشایی این مسیرها هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه منطقه کرمانشاه پليس راه برف اسلام آبادغرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۲۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران و لغزندگی جاده‌های گلستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، رییس پلیس راه گلستان گفت: بارش باران در استان، جاده‌ها را لغزنده کرده است و رانندگان باید با احتیاط در جاده‌ها رفت و آمد کنند.

محمود شهرکی از رانندگان خواست به هشدار‌های پلیس توجه کنند.

وی افزود: رانندگان باید قوانین رانندگی را بیشتر از قبل رعایت کنند و قبل از وضع راه‌ها مطلع شوند.

سرهنگ شهرکی از رانندگان خواست؛ با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها در مواقع بارندگی، از سرعت غیرمجاز و حرکات مخاطره آمیز خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند