Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@04:44:10 GMT

چرا برخی از پرواز‌های داخلی لغو شد؟

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۲۵۳۹

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته برخی از پرواز‌های داخلی در فرودگاه‌های کشور به دلیل وجود مه غلیظ و کاهش دید افقی یا شرایط جوی خاص لغو شد.

خبرگزاری میزان _ ایسنا نوشت: طی ۲۴ ساعت گذشته برخی از پرواز‌های داخلی در فرودگاه‌هایی مانند فرودگاه مشهد فرودگاه ایلام و ... لغو و بعضاً مسافران با مشکلاتی در این فرودگاه‌ها مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میر اکبر رضوی - سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته برخی از پرواز‌های داخلی در فرودگاه‌های کشور به دلیل وجود مه غلیظ و کاهش دید افقی یا شرایط جوی خاص لغو شد بنابراین از همه مسافران می‌خواهیم در چنین شرایط جوی و در ایام زمستان قبل از پرواز و عزیمت به فرودگاه با شرکت هواپیمایی مورد نظرشان یا اطلاعات پرواز تماس بگیرند تا اطلاعات لازم را درباره لغو شدن یا به تاخیر افتادن پرواز خود کسب کنند.

وی افزود: همه شرکت‌ها بر اساس ابلاغیه اعلام شده موظفند که با مسافران از طریق پیامک ارتباط برقرار کرده و اطلاعات این چنینی پرواز، مانند لغو شدن و به تاخیر افتادن به دلیل شرایط جوی خاص را به مردم اعلام کنند. همچنین از مسافران نیز می‌خواهیم که این کار را قبل از عزیمت به فرودگاه انجام دهند تا مشکلی برای آن‌ها به وجود نیاید.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: اولویت برای این سازمان حفظ ایمنی و سلامت مسافران در پرواز‌های داخلی و خارجی است بنابراین اگر شرایط جوی خاصی مانند شرایط به وجود آمده در برخی از فرودگاه‌های کشور در ۲۴ ساعت گذشته، تکرار شود مجبور به لغو پرواز‌ها خواهیم شد به همین دلیل است که از مسافران می‌خواهیم برای اطلاع از وضعیت پروازی خود با اطلاعات پرواز یا شماره تماس مستقیم شرکت‌های هواپیمایی مدنظرشان تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید: در کدام سفر‌ها همراه داشتن کارت واکسن یا PCR منفی ضروری است؟

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: پروازهای داخلی لغو پرواز

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پروازهای داخلی لغو پرواز برخی از پرواز های داخلی ۲۴ ساعت گذشته فرودگاه ها شرایط جوی لغو شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۲۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • پرواز‌های فرودگاه ایلام لغو شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • لغو دو پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • گلایه مسافران تهران - یزد از وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار مسافربری + فیلم
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اولین خلبان بازرگانی ایرانی؛ کاپیتان داریوش تیمسار