Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزاری تمرینات نفت آبادان در هاله ای از ابهام است

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان پس از اتمام فرصت 48 روزه استراحت شاگردانش به این شهر بازگشت.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، بازیکنان تیم فوتبال نفت آبادان پس از برتری دو بریک مقابل هوادار در هفته پانزدهم لیگ برتر در تهران باقی ماندند اما واریز نشدن پول به حساب‌ شان سبب شد آنها تمرینات را تعطیل کرده و حتی برای بازی با خیبر در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به خرم‌آباد نروند

علیرضا منصوریان پس از این اتفاق 48 ساعت به شاگردانش استراحت داد و البته در جلسه بین کادرفنی، بازیکنان و دو عضو هیات مدیره باشگاه صنعت‌نفت شاگردان این مربی اعلام کردند تا زمان دریافت نکردن پول تمرینات خود را برای بازی با ذوب‌آهن هم آغاز نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در نهایت تیم نفت با استفاده از بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم امید خود مقابل خیبر پنج بر یک شکست خورد و از جام حذفی کنار رفت.

منصوریان و برخی اعضای کادرفنی نفت که پس از اعلام تعطیلی تمرینات این تیم در تهران مانده بودند، امروز برای پیگیری تمرینات تیم‌شان به آبادان بازگشتند اما با توجه به واریز نشدن پول به حساب بازیکنان بعید است بازیکنان این تیم در تمرین امروز هم حاضر شوند.

صنعت‌ نفت یکشنبه آینده در هفته شانزدهم لیگ برتر میهمان ذوب آهن است.

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش برترین های قرن با علی لطیفی: علی کریمی تاکتیک پذیر بود، توپ طلا می برد! کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  درگیری و کتک کاری در پدیده؛ پلیس مربی و مدیر را به کلانتری برد دیدار ژاوی با هیئت مدیره بارسلونا برای تصمیم گیری در مورد عثمان دمبله سالیما موکانسانگا، اولین داور زن در تاریخ جام ملت های آفریقا / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۵۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم

باشگاه بایرن مونیخ ویدیویی از کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات این تیم را منتشر کرده است.

دانلود (0.9MB)

دیگر خبرها

  • مدارس اروند مجازی شد
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم