Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@08:21:03 GMT

غیبت آزمون در اولین بازی سال ۲۰۲۲

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۶۹۸۰

غیبت آزمون در اولین بازی سال ۲۰۲۲

ستاره ایرانی زنیت جزو فهرست تیمش در دیدار با الامارات دیده نمی‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون پس از اینکه در آخرین مسابقه سال ۲۰۲۱ در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر روسیه به دلیل آسیب دیدگی در لیست دیدار زنیت سنت‌پترزبورگ مقابل دینامو مسکو قرار نگرفته بود، امروز هم در نخستین دیدار سال جدید نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهاجم ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ که در فصل جاری لیگ برتر روسیه ۱۵ بازی انجام داده و طی این مدت هفت گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده، برای دومین بازی پیاپی و احتمالا به دلیل آسیب دیدگی، در فهرست دیدار امروزشان برابر الامارات قرار نگرفته است.

 

تیم فوتبال زنیت سنت‌پترزبورگ که در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر روسیه است، نخستین اردوی تعطیلات سال نو میلادی خود را در امارات برپا کرده و از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در دیداری دوستانه به مصاف الامارات، تیم قعرنشین لیگ برتر این کشور خواهد رفت که آزمون در این بازی به میدان نمی‌رود.

 

زنیت سنت‌پترزبورگ طی ۶ روز آینده دو مسابقه دوستانه دیگر هم در اردوی امارات برگزار می‌کند که سردار آزمون به دلیل حضور در تمرینات‌شان، احتمال می‌رود بتواند به شرایط بازی برگردد و قبل از دیدارهای تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ آماده شود.

 

زنیت سنت پترزبورگ سردار آزمون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زنیت سنت پترزبورگ سردار آزمون زنیت سنت پترزبورگ لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۶۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: دو تیم چلسی و تاتنهام دیدار معوقه هفته ۲۶ لیگ برتر انگلیس را امشب ساعت ۲۲ به وقت ایران برگزار می‌کنند. این بازی در ورزشگاه استامفورد بریج برگزار خواهد شد. دو تیم آخرین بار در دیدار رفت لیگ برتر به مصاف هم رفتند که در آن بازی چلسی در ورزشگاه تاتنهام توانست ۴ بر ۱ این تیم را شکست دهد.

tags # چلسی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد
  • ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد
  • غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس
  • فرصت‌طلبی رزاق‌پور با غیبت دانیال در دربی
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • جلالی - آلوز: دوئل سال برای یک عنوان ارزشمند