Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@04:01:46 GMT

روستاهای حریم شهر خرم‌‌آباد تعیین‌تکلیف شود

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۷۰۴۹

روستاهای حریم شهر خرم‌‌آباد تعیین‌تکلیف شود

گروه استان‌ها- معاون عمرانی استاندار لرستان با بیان اینکه ساخت‌وسازهای غیرمجاز در این استان به‌ویژه در روستاهای حاشیه خرم‌آباد در حال تبدیل‌شدن به یک بحران است،گفت: روستاهای حریم این شهر باید تعیین‌تکلیف شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  خرم‌آباد ، احمدرضا دالوند عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان اظهار داشت: مراکزی هم‌چون بنیاد مسکن که امام‌خمینی(ره) بنیان‌گذاری کردند مقدس است و نفس‌کشیدن  در این مجموعه‌ها با نگاه خدمت‌گزاری به مردم و محرومان عبادت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت بازنگری طرح‌های هادی افزود: بازنگری طرح هادی در روستاهای استان لرستان یکی از الزامات است، زیرا در این زمینه بسیار مشکل داریم‌ و نباید در این زمینه سخت‌گیرانه عمل کنیم.

طرح موضعی ساماندهی حریم شهر چهارباغ استان البرز اعلام شدفرصت 2 ماهه وزارت کشاورزی برای واگذاری اراضی ملی حریم شهرها برای ساخت مسکنتأکید بر تفکیک حریم شهر قنوات استان قم از روستای مبارک‌آباد تا توجه به یکپارچه‌سازی کاربری‌ها

معاون عمرانی استانداری لرستان عنوان کرد: گاهی در طرح‌ها سخت‌گیرانه و تنگ‌نظرانه عمل می‌کنیم که همین موضوع مسیر ساخت‌وسازهای غیرمجاز و تخلفات را برای مردم‌ باز می‌کند.

وی بیان کرد: موضوع ساخت‌وسازهای غیرمجاز در استان لرستان به‌ویژه در روستاهای حاشیه شهر خرم‌آباد امروز یک معضل و در حال تبدیل‌شدن به یک بحران است.

دالوند گفت: روستاهای حریم شهر خرم‌آباد باید تعیین‌تکلیف شود و باید در این زمینه تصمیم‌گیری شود تا شاهد ایجاد کوی علی‌آبادها نباشیم.

وی با اشاره به طرح جهش تولید مسکن تصریح کرد: در جهش تولید مسکن باید تلاش کنیم مسیری برای این طرح تعریف کنیم و گام‌های اساسی‌ای برداریم  که از این طرح عقب نمانیم.

معاون عمرانی استاندار لرستان با بیان اینکه دولت آیت‌الله رئیسی دولت کار و تلاش است، افزود: این تلاش‌ها باید در این استان نمود داشته باشد و مدنظر مدیران قرار بگیرد.

انتهای پیام/ش

انتهای پیام / 645

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خرم آباد حریم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۷۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی در این استان گفت: طی برگزاری کمیسیون، ۴۵ پرونده تعیین تکلیف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از تهران، میرمحمد غراوی در تشریح جزئیات برگزاری اولین جلسه کمیسیون تبصره یک ماده یک امور اراضی استان تهران که با حضور مدیران کل سازمان‌های جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، حفاظت محیط زیست و امور اراضی استان تهران و سایر اعضا برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه ۴۵ پرونده مورد بررسی و تعیین تکلیف قرار گرفت.

وی افزود: پرونده‌های بررسی شده مربوط به درخواست تغییر کاربری اراضی کشاورزی در ۱۶ شهرستان استان تهران بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران عنوان کرد: پس از بررسی و تبادل نظر در خصوص پرونده‌های مذکور که مربوط به حوزه اجرای زیرساخت‌های بخش کشاورزی و غیر کشاورزی بود، آرا مربوط به هر پرونده صادر شد.

طبق تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، تشخیص موارد ضروری تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در هر استان به عهده کمیسیونی مرکب از رؤسای سازمان جهاد کشاورزی، امور اراضی، مسکن و شهرسازی، حفاظت محیط زیست آن استان و یک نفر نماینده استانداری است که به ریاست سازمان جهاد کشاورزی آن استان تشکیل می‌شود.

منبع: فارس

کد خبر 750442

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف بیش از ۷ هزار سند مالکیت در قشم
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه کشاورزی جهت صدور پروانه بهره‌ برداری
  • شرکت در انتخابات یک حق و تکلیف ملی است
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • مردم از تردد و توقف در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند
  • ۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد