Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@14:20:40 GMT

سارق تابلوهای جاده‌ای در ساوه دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۷۸۷۱

سارق تابلوهای جاده‌ای در ساوه دستگیر شد

به گزارش ایرنا و نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «علی اکبر عیسی آبادی» روز چهارشنبه، گفت: در بازرسی از خودروی این سارق که یک نیسان بود، ۱۰ تابلوی راهنمایی و رانندگی و هشدارهای جاده‌ای کشف شد.  

وی اظهار داشت: در پی وقوع مواردی از سرقت تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی در معابر درون و برون شهری، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان ساوه، تحقیقات پلیس در این زمینه همچنان ادامه داشت تا این که مأموران کلانتری ۱۲ شهرستان در هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی نیسان که در حاشیه بلوار پارک شده بود، مظنون  و آن را مورد بررسی قرار دادند.

این مقام انتظامی یادآور شد: مأموران در بازرسی از این خودرو، تعداد ۱۰ تابلو از علائم مختلف جاده‌ای را کشف و راننده این خودرو را به یگان انتظامی منتقل کردند.

سرهنگ عیسی آبادی اظهار داشت: در بازجویی‌های فنی مأموران، سرانجام فرد مورد نظر با مشاهده مدارک و مستندات پلیسی به ناچار به جرم خود مبنی بر سرقت از تابلوهای جاده‌ای شهرستان ساوه اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ عیسی آبادی گفت: با توجه به اینکه سرقت و نبود تابلوهای هشدار دهنده امکان وقوع حوادث رانندگی را افزایش می دهد، شهروندان و رانندگان عبوری محورهای برون شهری می توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یا اولین مقر انتظامی و پلیس راه یا راهور اطلاع دهند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ساوه سرقت انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ساوه سرقت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ساوه سرقت انتظامی جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۷۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی حسن حیدری اظهار کرد: به دنبال وقوع سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مأموران پاسگاه آبرومند موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به ارتکاب سرقت اعتراف و در این خصوص مال خر نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حیدری در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6087902

دیگر خبرها

  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد