Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمدرضا فلاح‌زاده از دوستان و همرزمان شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم مالک اشتر زمان ما بود که آمریکا با شهادتش شاد شد، اما رهبر انقلاب و مردم ایران و همه آزادی‌خواهان جهان از این اتفاق ناراحت شدند

خبرگزاری میزان -سردار محمدرضا فلاح‌زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه و از دوستان و همرزمان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در برنامه زنده «سلام سردار» رادیو مقاومت با تقدیر و سپاس از زحمات صداوسیما و دست‌اندرکاران رادیو مقاومت در ایام سالگرد شهادت شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت افزود: شهید سلیمانی تربیت یافته علمای ربانی، چون رهبر عظیم الشأن انقلاب و امام خمینی (ره) و آن‌ها تربیت یافته مکتب ائمه اطهار حضرت علی مرتضی (ع) و امام حسین (ع) و پیامبر گرامی اسلام (ص) بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این صبر و بردباری و ایستادگی و مقاومت و مقابله با زیاده خواهان و افزون طلبان و قلدران تاریخ و عصر حاضر توسط شهید سلیمانی ادامه راه علمای ربانی است که در طول تاریخ با صبر و بردباری و مقاومت و بصیرت و شناخت آن اسلام ناب را به نسل امروز منتقل کردند و آن‌ها هم تربیت یافته مکتب مقاومت ائمه اطهار و رسول گرامی اسلام بودند.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی به تأسی و تاثیر از این مکتب نورانی که فق‌های بزرگوار به دست ما رساندند در مقابل زیاده خواهان در منطقه، آن زمان در مقابل صدام و بعد در مقابل آمریکا قد علم کرد و مطابق با تدابیر رهبر انقلاب و امام خمینی (ره) در حوزه برنامه ریزی و سازماندهی و خصوصا اقدام و عمل به موقع در صحنه‌های گوناگون خوش درخشید و برنامه‌های دشمنان را به ناکامی کشاند و دشمنان نیابتی از جمله داعش را به نابودی کشاند.

سردار فلاح‌زاده درباره اینکه چه پشتوانه و باوری باعث می‌شود شخصیتی مثل سردار سلیمانی هم فرماندهی موفق در میدان باشد و هم مدیر موفق در عرصه خدمت رسانی به مردم، افزود: این برگرفته از اعتقاد و ایمان قوی حاج قاسم بود و او در حوزه تفکر و برنامه ریزی انسانی با اراده بود. شخصیت شهید حاج قاسم را باید در دو حوزه تعریف کرد، یکی شخصیت حقیقی ایشان است که خدا محور بود و توکلش بر خدا بود و با ایمان راسخ و تفکر در حوزه‌های گوناگون برنامه‌های دراز مدت و راهبرد و نقشه عملی راه را ترسیم و برای اجرا پیگیری می‌کرد. در حوزه حقیقی خدا محور بود و اهل توسل، ولایت مدار، شجاع و پیگیر بود و در حوزه مدیریتی استراتژیست بود در عین اینکه تاکتیکی بود و دارای قدرت تفکر و برنامه ریزی قوی بود، در عین حال که در صحنه عمل خودش پیشتاز بود و این‌ها بود که حاج قاسم را در عرصه‌های گوناگون موفق می‌کرد. کسی که هم صاحب فکر و اندیشه باشد و میدانی و اجرایی باشد و از آن سو توکلش به خدا و ائمه باشد قطعا خداوند او را یاری می‌کند.

وی افزود: نکته مهم ویژگی‌های رفتاری‌شان اخلاص در عمل بود و کسی که اینچنین باشد خدا او را یاری می‌کند. او برای خدا کار می‌کرد و قدم برمی‌داشت و، چون برای خدا بود، خداوند او را موفق کرد. حضرت امیر (ع) یاران زیادی داشت مثل اویس قرنی و ... فقط در جنگ صفین ۲۵ هزار نفر به شهادت رسیدند و همه‌شان هم عزیز بودند، اما حضرت به مالک اشتر فرمود تو از باوفا‌ترین و شجاع‌ترین و متقی‌ترین یاران من هستی و فرمود که دشمنان و شامی‌ها که معاویه و اصحابش بودند، در مرگ مالک شاد شدند و من و عراقی‌ها در مرگ مالک محزون شدیم. حاج قاسم مالک اشتر زمان ما بود که آمریکا با شهادتش شاد شد، اما رهبر انقلاب و مردم ایران و همه آزادی خواهان جهان از این اتفاق ناراحت شدند. اما این راه روشن حاج قاسم به پرچمداری سردار قاآنی و همه فرماندهان و رهبران جبهه مقاومت در سراسر گیتی ادامه پیدا خواهد کرد و تا نابودی آمریکا و رژیم صهیونیستی و دشمنان اسلام ناب این راه ادامه پیدا خواهد کرد. امام هم وعده فرموده که اسلام تمام سنگر‌های کلیدی جهان را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد و ان شاء الله این فتح در آینده‌ای نزدیک یا دور رقم خواهد خورد.

وی ضمن بیان تشکر از ایده راه‌اندازی رادیو مقاومت نیز ادامه داد: لازم می‌دانم از زحمت‌های مسئولین صداوسیما و رادیو و تلویزیون و خصوصا رادیو مقاومت در جهت برنامه ریزی و سازماندهی این شبکه رادیویی تشکر کنم. اقدام و عمل شایسته رادیو مقاومت بسیار تحسین برانگیز بود و برای شما آرزوی موفقیت دارم. مقاومت هم مختص به دهه مقاومت نیست، مقاومت از زمان پیامبر (ص) شروع شده تا ظهور امام زمان (عج) ادامه خواهد داشت و ان‌شاءالله شما هم مبلغ و مروج خوبی برای ترویج فرهنگ مقاومت بوده و هستید و خواهید بود و خداوند نیز اجر و پاداش شما را خواهد داد.

بیشتر بخوانید: جانشین فرمانده سپاه قدس: با عزت در مقابل دشمنان ایستادگی خواهیم کرد/ اگر شهدای شجاع جبهه مقاومت و مدافعان حرم نبودند داعش از افغانستان تا بنگلادش را اشغال می‌کرد

انتهای پیام/

برچسب ها: سردار سلیمانی رهبر انقلاب

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار سلیمانی رهبر انقلاب شهید سلیمانی رادیو مقاومت رهبر انقلاب برنامه ریزی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۸۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی

رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا به همراه فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در منزل سردار سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سردار سرتیپ محمد شیرازی رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، به همراه امیر سرتیپ دوم صمد نوری فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان و سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف با خانواده شهید مقاومت سردار سرلشکر شهید حاج محمدرضا زاهدی دیدار و گفتگو کردند.

سردار محمدرضا زاهدی از فرماندهان ارشد سپاه بود که در حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی