Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ به نقل از خبرآنلاین، یعقوبعلی نظری گفت: در مراکز تجاری، پاساژها و مراکز عمده تجمعی مشهد برای اقامه نماز به شکل پرشورتر همه ظرفیت‌ها را به کار بگیریم. در این راستا از ظرفیت صداوسیما و سایر رسانه‌ها برای تبلیغ این مهم بهره گرفته شود.

 یعقوبعلی نظری در نشست شورای اقامه نماز استان که شامگاه سه‌شنبه، ۲۸ دی ماه، در محل سالن جلسات شهید باهنر استانداری خراسان رضوی برگزاری شد، اظهار کرد: اصل موضوع اقامه نماز برای ما بسیار مهم و حائز اهمیت است و باید برای تحقق بخشی کامل به اجرای این فریضه مقدس الهی، همه به آن عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وظایف شورای اقامه نماز استان، تصریح کرد: نهادینه کردن اقامه نماز در همه بخش‌ها نظیر، ادارات، اصناف، کارخانجات عمده و دانشگاه‌ها یکی از اقدامات این شورا است که باید مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر ضرورت انجام اقدامات تاثیرگذار برای اقامه نماز در همه حوزه‌های استان، اضافه کرد: در مراکز تجاری، پاساژها و مراکز عمده تجمعی مشهد برای اقامه نماز به شکل پرشورتر همه ظرفیت‌ها را به کار بگیریم. در این راستا از ظرفیت صداوسیما و سایر رسانه‌ها برای تبلیغ این مهم بهره گرفته شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا خراسان رضوی یعقوبعلی نظری افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا برای اقامه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۸۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری

حسینی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: کمیته امداد در زمینه تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردمی، کوتاه کردن فرآیند‌ها، تسهیل در ارائه خدمات، ارتقای کیفیت خدمات مددکاری و کیفیت زندگی، پرونده مددجویان سالمند استان را به ۶۹ مرکز نیکوکاری واگذار کرده است.

او افزود: از این طریق، ۱۷ هزار و ۷۴۵ سالمند تحت پوشش مراکز نیکوکاری قرار گرفته اند.

حسینی هدف از این اقدام را بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی خیریه‌ها وسازمان‌های مردم نهاد عنوان کرد و گفت: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و مؤثر در سبک زندگی، ارائه خدمات مطلوبتر به سالمندان، توانمندسازی خانواده‌های مستعد و افزایش رضایتمندی عمومی از برنامه‌های حوزه حمایت است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی