Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید جواد یحیی‌زاده شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خلخال اظهار کرد: جاده خلخال به اسالم به‌عنوان یکی از محورهای اصلی و پرترافیک شهرستان خلخال و از مهم‌ترین محورها برای تردد مردم این شهرستان به استان گیلان و مرکز کشور است که از دیروز به‌علت ریزش مقطعی بهمن در چندین نقطه در (پیچ معدن) پایین‌تر از راهدارخانه و چندین نقطه در حوزه تالش، مسدود شده و از صبح امروز بازگشایی این محور آغاز شده و هم‌چنان به خاطر میزان و حجم بالای برف ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازگشایی این مسیر اگر چه از سمت شهرستان خلخال نیز به اتمام برسد اما اگر از سمت گیلان بازگشایی نشود باز محور مسدود خواهد بود.

رئیس شورای تامین شهرستان خلخال از مسؤولان استان گیلان خواست تا با هدف تسهیل در تردد مردم شهرستان خلخال و شهرستان تالش امر بازگشایی را از محدوده جنگل تا ییلاق کرمان تسریع نمایند تا مسیر تا پایان وقت امروز بازگشایی شود.

 

ضرورت احداث تونل در جاده خلخال به اسالم

فرماندار خلخال تشریح کرد: مشکل تردد از محور خلخال به اسالم در فصل زمستان که دائما این مسیر کولاکی و دارای سخت‌ترین گردنه است، مشکل بیش از ۴۰ ساله مردم خلخال بوده و قطعا راهگشا‌ترین راه حل برای رهایی از گردنه سخت گذر اسالم، احداث تونل است.

وی با اشاره به اینکه احداث این تونل در فصل سرد علاوه بر افزایش ایمنی در تردد و کاهش خسارات جانی و مالی به مردم و ادارات را خواهد داشت، گفت: با مسدودشدن پونل، راه ماسوله و راه ماسال، شهرستان خلخال تنها از این مسیر در تردد است که با مسدود شدن و ریزش بهمن در این محور، مشکلات مردم خلخال دو چندان می‌شود.

یحیی‌زاده بیان کرد: مردم خلخال برای تردد به استان گیلان و مرکز کشور از این مسیر استفاده می‌کنند و از مسئولان استان و در راس آن از استاندار معزز اردبیل خواهان تصمیم قاطع و برنامه‌ریزی جدی برای احداث این تونل هستیم.

فرماندار شهرستان خلخال ادامه داد: سرعت باد در این منطقه بین ۸۰ تا ۱۲۰ کیلومتر در ساعت و بعضا با اعداد بالا نیز ثبت شده ولی، خطر کولاک و عدم دید و شدت سردی آن همیشه استرسی در وجود هموطنان بوده است.

 

راه ۳۰ روستای خلخال مسدود است

وی ضمن قدردانی از راهداران گفت: تنها راه ۳۰ روستا از ۱۴۰ روستای شهرستان خلخال مسدود است و در روستای میانرودان ارتفاع برف بین ۳ تا ۴ متر در مسیر انباشته شده و در مسیر روستای بفراجرد نیز، که هر روز بازگشایی می‌شود، با اولین کولاک مجددا مسدود می‌شود.

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به علت کولاک شدید برف، در چندین نقطه از مسیر خلخال به اسالم ارتفاع برف به بیش از دو تا سه متر رسیده که عملا با شروع کولاک مجددبازگشایی توسط راهداران با اختلال روبرو می شود.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: برف جاده خلخال اسالم فرماندار خلخال خلخال به اسالم شهرستان خلخال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۹۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوبان شهید خرازی بازگشایی شد/ بزرگراه اردستانی همچنان مسدود است

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از بازگشایی اتوبان شهید خرازی خبر داد.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور در گفت‌وگو با ایسنا درباره حادثه بامداد گذشته اتوبان شهید خرازی گفت: شب گذشته، پس از بارش های شدید در محدوده اتوبان شهید خرازی، تپه های اطراف این اتوبان دچار ریزش شده و مقداری گل و لای وارد این معبر شده بود.

وی افزود: بزرگراه شهید خرازی که از شب گذشته مسدود شده بود؛ با اقدامات انجام شده از سوی عوامل شهرداری و پلیس راهور بازگشایی شد و تردد در آن در حال انجام است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد:   بزرگراه اردستانی نیز که در همین محدوده قرار دارد ، دچار همین گل و لای شده بود که همچنان مسدود است.

موسوی پور گفت: اقدامات برای پاکسازی و ایمن سازی آن در حال انجام است و به زودی این معبر نیز بازگشایی می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • تردد در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال ممنوع شد
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • پلیس تهران: اتوبان خرازی باز شد/ این بزرگراه همچنان مسدود است
  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن
  • اتوبان شهید خرازی بازگشایی شد/ بزرگراه اردستانی همچنان مسدود است
  • آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد
  • آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد