Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@13:13:43 GMT

فصل بد اتلتیکو با حذف از کوپادلری تکمیل شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۰۲۱۵

فصل بد اتلتیکو با حذف از کوپادلری تکمیل شد

اتلتیکومادرید پرستاره بعداز اینکه در لالیگا تقریبا شانس قهرمانی را ازدست داده است، از جام حذفی نیز کنار رفت.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال اسپانیا موسوم به کوپا دل ری، شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال اتلتیکومادرید در ورزشگاه آنوئتا میهمان رئال سوسیه‌داد بود و این بازی را با نتیجه 2 بر صفر به میزبان باسکی خود واگذار کرد تا از صعود به مرحله بعدی مسابقات بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدنان یانوزای در دقیقه 33 و الکساندر سورلوت در دقیقه 47 گل‌های تیم آبی‌و‌سفیدپوش باسک را به ثمر رساندند تا این تیم در جمع هشت تیم برتر کوپا دل ری قرار بگیرد.

این دومین ناکامی شاگردان دیه‌گو سیمئونه برای کسب جام در فصل جاری پس از شکست مقابل دیگر تیم منطقه باسک، اتلتیک بیلبائو در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا بود.

در ادامه بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا، امشب رئال مادرید از ساعت 21:30 به وقت تهران میهمان الچه خواهد بود و پس از آن بارسلونا از ساعت 23:59 در خانه اتلتیک بیلبائو به میدان می‌رود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه اتلتیکومادرید سوسیه داد کوپا دل ری مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۰۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم

در چارچوب هفته سی و سوم لالیگای اسپانیا، تیم اتلتیکو مادرید میزبان اتلتیک بیلبائو بود که با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.

گل‌های رودریگو دپائول در دقیقه ۱۵، آنخل کورئا در دقیقه ۵۲ و اونای سیمون در دقیقه ۸۰ (گل به خودی) در مقابل تنها گل بیلبائو که در دقیقه ۴۵ توسط نیکو ویلیامز به ثمر رسید، پیروزی اتلتیکو را رقم زد.

روخی بلانکوی با این پیروزی ۶۴ امتیازی شد و جایگاهش را در رتبه چهارم تثبیت کرد. بیلبائو هم با ۵۸ امتیاز پنجم است و تقریبا شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان را از دست داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد
  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • انتقام سیمئونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال