Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- زارع با تاکید براینکه تا به امروز تلاش شده اقدامات شورای فرهنگ عمومی استان در مسیر بهره وری و کارآمدی قرار گیرد،گفت: عملیاتی شدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی نیازمند ضمانت اجرایی و مشخص شدن سهم فرهنگی دستگاه های عضو این شوراست.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران عباس زارع در نشست شورای فرهنگ عمومی استان مازندران که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، با اشاره به پیشینه تشکیل این شورا در کشور از سال 1372، اظهار کرد: استان مازندران سال گذشته در کشور در ردیف استان های نخست فعال در حوزه این شورا منتخب معرفی شد کسب رتبه نخست مازندران را نشانه همدلی دستگاه های استانی و مشارکت اعضای شورا دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه فضای مجازی، گردشگری و عفاف و حجاب از جمله فعالیت های موثر این شوا در استان بوده است، همایش علامه طبرسی 27بهمن در دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر برگزار می شود.

وی از برگزاری همایش ملی آیت الله «محمد کوهستانی» رحمت الله علیه خبر داد و افزود: تاکنون بیش از 39مقاله به دبیرخانه این همایش رسید.

زارع از برگزاری پیش کنگره آیت الله کوهستانی در مشهد روز 14بهمن ماه سال جاری خبر داد و گفت: مستند زندگی این عالم فقیه در دست تدوین است.

وی اذعان کرد: چند عنوان کتاب در این حوزه آماده شده و در حال تدوین است، یکی از هنرمندان ما در بهشهر جملاتی از آیت الله کوهستانی را در قالب خط نستعلیق آماده کرد که در قالب کتابچه نفیسی آماده خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به برگزاری کنگره غدیر نیز اشاره و بیان کرد: مصوبات شوای فرهنگ عمومی نیاز به ضمانت اجرا دارد.

زارع با بیان اینکه در حوزه پسماند نیز شورای فرهنگ عمومی استان می تواند یاری رسان استانداری در حوزه مدیریت پسماند باشد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: عملیاتی شدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی نیازمند ضمانت اجرایی شورای فرهنگ عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۲۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا ظهر شنبه درنشست مصوبات ریاست‌جمهوری به استان ایلام اظهار کرد: از مجموع ۱۴۵ مصوبه ابلاغ شده سفر ریاست محترم جمهوری به استان ایلام ۹۶ درصد از این مصوبات اجرایی شده است.

بهرام‌نیا گفت: این مصوبات شامل ۳۰۱ پروژه است که از این تعداد، ۹۸ درصد پروژه‌ها اجرایی شده‌اند.

وی ادامه داد: برای مصوبات سفر اول ریاست‌جمهوری ۶ هزار و ۱۸۷ میلیارد تومان مصوب شده که میزان چهار هزار و ۶۲۹ میلیارد تومان در قالب اعتبارات عمرانی و تسهیلات معادل ۷۵ درصد تخصیص داده شد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام یادآورشد: پیگیری مصوبات سفر رییس‌جمهور تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد و مدیران در جذب اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: پروژه مصوب سفر رییس‌جمهور در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان که بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند حداکثر تا ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری خواهند رسید و پایگاه اورژانس انجیره که ۶۰ درصد پیشرفت دارد در اسرع وقت تکمیل شود.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: از ۲۳ پروژه دانشگاه علوم پزشکی ۱۸ پروژه به بهره‌برداری رسیده است و مابقی پروژه‌ها تا خردادماه باید تکمیل شود.

کد خبر 6090140

دیگر خبرها

  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • خسروپناه: شورای فرهنگ عمومی استان‌ها رویکرد مسئله محور داشته باشند
  • نیازمند تحول در نگرش عمومی جامعه در حوزه وقف هستیم
  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران