Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@08:44:24 GMT

یگان حفاظت شهرداری بوشهر تشکیل شود

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۴۳۷۲

یگان حفاظت شهرداری بوشهر تشکیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر پور کبگانی ظهر پنج شنبه در جمع اعضای شورای شهر بوشهر بیان کرد: ما در هیچ انتصابی در شهرداری دخالت نمی‌کنیم و وظیفه ما کار دیگر است اما برخی معاونین، مدیران و کارکنان شهرداری آن چیزی که ما می‌خواهیم نیست، از این رو از شهردار درخواست دارم نشست‌هایی با آنها داشته باشد که همه بر اساس ایده و تفکری که هدف آن خدمت صادقانه به مردم است گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر بوشهر در ادامه خواستار تفویض اختیار برخی وظایف معاونت‌ها و مدیران زیر مجموعه و رسیدگی شهردار به امور زیر ساختی و کلان در شهرداری شد و خاطر نشان کرد: انتظار داریم با برنامه ریزی که باید صورت گیرد از سال آینده بسیاری از فعالیت‌های پیمانکاری در شهرداری با تشکیل شرکت‌های زیر مجموعه برداشته شود.

وی گفت: با توجه به تشکیل یگان حفاظت در شهرداری‌های کشور و تجربیات خوب آنها در جهت برخورد با تخلفات شهری که مهمترین آن ساخت و سازهای غیر مجاز است این یگان حفاظت در شهرداری بوشهر تشکیل شود.

رئیس شورای شهر بوشهر یادآور شد: تعیین تکلیف کارخانه آسفالت شهرداری و راه اندازی کارگاه تولید مصالح، توجه جدی به مطالبات شهرداری از دستگاه‌ها و اشخاص حقیقی در کمیسیون ماده ۷۷، به روز رسانی اموال غیر منقول و منقول شهرداری هر شش ماه و ارائه گزارش آن به شورا از مواردی است که در دستور کار فوری شهرداری باید قرار گیرد.

پور کبگانی پیرامون انتشار مطلبی در رسانه‌ها پیرامون برخورد آقای شهردار و زندی نیا با تاکید بر اینکه شورا محل بحث، تبادل نظر و حتی دعوا است که همه آنها بر سر منافع مردم و شهر است تصریح کرد: این مباحث را ممکن است همه اعضا داشته باشند اما مسئله مهم این است که همه اعضا و شهردار دوست و برادر هستند و اگر بحثی می‌شود بر سر منافع مردم است.

وی گفت: شورا و شهرداری همدل در جهت توسعه شهر هستیم که بتوانیم اتفاقات خوبی برای این مردم رقم بزنیم.

کد خبر 5404773

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر شورای شهر شورای شهر بوشهر بارش برف بوشهر برف و کولاک کرمانشاه ویروس کرونا برف روبی سیل هرمزگان تعطیلی مدارس سیل کرمان بارش باران امداد رسانی برف و یخبندان آمار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۴۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از رفع فوری ۶۵۷ مورد تعرض به اراضی دولتی از ابتدای سال توسط یگان حفاظت این سازمان در سراسر کشور خبر داد و گفت: مساحت این اراضی بیش از ۱۷۷ هکتار بوده است.

به گزارش مشرق، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: در مورد اجرای احکام قطعی نیز در فروردین ماه امسال، ۲۱ مورد حکم قطعی به مساحت ۵۴ هکتار در کل کشور اجرا شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نقش مؤثر یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در مبارزه با زمین‌خواری در کشور، افزود: نیروهای یگان حفاظت در همه استان‌های کشور و به صورت شبانه‌روزی در حال حفاظت از اراضی دولتی هستند و عملکرد این نیروها بیشتر جنبه پیشگیرانه دارد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای توسعه بافت تاریخی بوشهر
  • برگزاری هفتمین اجلاس شورا‌ها و شهرداری‌های مراکز استان‌ها در بوشهر
  • بیش از ۹۵ درصد زیرساخت عمرانی در بافت بوشهر تکمیل شد
  • استقرار شهرداری ویژه بافت تاریخی بوشهر در حال پیگیری است
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • رفع تصرف ۱۲۶ هزار مترمربعی اراضی ملی در خوزستان
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • کشف فلزیاب از متخلفان در بختگان