Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@04:38:54 GMT

آمار کرونا قم ۳۰ دی؛ بدون فوتی و ۲۷ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۴۴۲۳

آمار کرونا قم ۳۰ دی؛ بدون فوتی و ۲۷ ابتلای جدید

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان قم از ابتلای ۲۷ نفر به کرونا در ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان قم وضعیت آمار بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به صبح ۳۰ دی ماه را به شرح زیر اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۷ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازه زمانی ۱۷ بیمار جدید در مراکز درمانی استان بستری شدند و تعداد ۳۱ نفر از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

در حال حاضر تعداد ۱۱۰ نفر مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند، تصریح کرد: تعداد ۹ نفر از بیماران در ICU تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش نشده است.

انجام تست روزانه در استان ۳۹۱ مورد و تعداد تست‌های مثبت ۱۶۵ مورد و مجموع واکسن تزریق شده یک میلیون و ۶۲۵ هزار دوز بوده است.

کد خبر 550114

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آخرین اخبار ویروس کرونا استان ها کرونا در قم دوران نقاهت آمار ابتلا به کرونا در قم قرنطینه خانگی آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران توصیه های بهداشتی وضعیت کرونا در قم فوت شدگان کرونا در قم اورژانس پیش بیمارستانی موج پنجم کرونا در قم کرونا در ایران آمار کرونا در قم وضعیت قرمز کرونا در قم تخت بیمارستانی آمار فوتی های امروز کرونا انتقال بيماري کرونا آمار کرونا در ایران دانشگاه علوم پزشکی قم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ۲۴ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۴۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی

رئیس گروه بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به گزارش ۳۷۱ هزار مورد حیوان گزیدگی کشور در سال گذشته گفت: در این مدت ۲۰ هزار و ۵۶۹ مورد حیوان گزیدگی در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد ثبت شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، زهرا نهبندانی گفت: 80 درصد این حیوان گزیدگی‌ها توسط سگها اتفاق افتاده و 15درصد این گزش‌ها معادل 2145 مورد حیوان گزیدگی توسط سگهای ولگرد در دانشگاه علوم پزشکی مشهد رخ داده که 1063 مورد آن در شهر مشهد بوده است.

وی با اشاره به اینکه گزش توسط سگ‌های ولگرد بیشتر در حاشیه شهر و روستاها و شهرک‌های اطراف مشهد اتفاق افتاده است، تصریح کرد: 50 درصد گزش توسط سگ‌های ولگرد در افراد زیر 15 سال گزارش شده است.

 نهبندانی با اشاره به اینکه در سال گذشته در جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، موردی از مرگ هاری انسانی نداشته‌ایم، خاطرنشان کرد: تعداد موارد حیوان گزیدگی در سال 1402 نسبت به سال 1401 حدود 4500 مورد افزایش داشت، اما تعداد گزش با سگ‌های ولگرد تغییر نکرده است.

رئیس گروه بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه تاکید کرد: مهمترین اقدام در هنگام رویارویی با سگ‌های ولگرد سعی در دوری و عدم مزاحمت برای آنها است و لازم است با سامانه 137تماس گرفته و حضور سگ‌های ولگرد گزارش شود.

وی افزود: در صورت بروز حیوان گزیدگی برای اقدامات درمانی و پیشگیری از ابتلا به هاری لازم است افراد هر چه سریع‌تر  به نزدیکترین مرکز بهداشت مراجعه کنند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان آغاز می‌شود
  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • کاهش محسوس علاقه پسران به دانشگاه ها؟!
  • آمار واقعی قربانیان تصادفات در نوروز اعلام شد | بیشترین فوتی‌ها در این ۲ روز اتفاق افتاد
  • آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند